krzysiekvtec Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Witam, zauważyłem taki objaw w moim 1.8T jeśli jadę wszystko jest ok nawet jak ostro cisnę nie dymi nie puszcza baka. Problem pojawia sie na postoju, dzisiaj stał odpalony i po 5 minutach z wydechu zaczyna siwy dym gęsto walić, im dłużej stoi tym bardziej dymi ... płyn chłodniczy w normie nic nie ubywa olej raczej też w normie, Macie jakieś pomysły ? \Dorzucam filmik 1
jacek70 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Różnica temperatur i dymi. Jak jest na zagrzanym silniku?
krzysiekvtec Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Nawet jesli go porzadnie przegonie i przed zgaszeniem czekam to nic nie dymi, ale jesli bym gazowal go ponad 2500rpm to za kilka minut zacznie i bedzie coraz gorzej i mocniej ...
Łukasz13 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Ale to jest dym ze spalanego oleju czy para wodna?
krzysiekvtec Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 nie czuc oleju ani wody to taki sywy dym, płynu nie ubywa
barrowiec1 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 a masz jakieś błędy w silniku??
krzysiekvtec Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Tak, czujnik hamulca, powietrze sai i sensor oleju, chyba tyle
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 jak nie czyć oleju to ok nie ma się czym przejmować.
elmo814 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 u mnie tak dymilo i pozniej sie okazałoze to turbo puszcza, olej byl wszedzie , sprawdz tez stan katalizatora
krzysiekvtec Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Ale dlaczego nie dymi podczas gazowania nawet na postoju tylko po 5-10 minutach jak sobie spokojnie stoi ? ---------- Post dopisany at 17:02 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ---------- Mam urwany wężyk wisi przy bloku silnika i nie wiem gdzie go podczepić ...
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Pisałem ci w innym temacie chyba to jest węzyk co idzie do kombizaworu z tyłu silnika przy grodzi jest tak to wygląda: http://i637.photobucket.com/albums/uu93/CanonFZ28/Car%20Parts%20For%20Sale/P1010696.jpg
krzysiekvtec Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 nie połapałem sie na etce :/ dzieki kolego jutro postaram sie to znaleźć
soul87 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 WItam Łęczynianina objawy wskazuja na puszczajace uszczelnienia na turbinie ...
krzysiekvtec Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Ktos mi tez powiedzial ze to albo uszczelaniacze hydropopychacze albo pierscienie... Oba mi mie pasuja do tego :-)
soul87 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 nie masz co gdybac, dymienei na postoju po dluzszej chwili na cieplym silniku w silniku z T to najczesciej konczace sie uszczelnienie wirnika turbiny
krzysiekvtec Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 Albo mi sie wydaje albo sie pogarsza dzisiaj kilka razy turbo dostalo po zatrzymaniu sie na swiatlach jak ruszylem to zakopcil juz na niebiesko pozniej znowu nic nie bylo... Mam nadzieje ze to turbo a nie silnik :-) ---------- Post dopisany 24-11-2013 at 17:49 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 19:46 ---------- Jednak panowie powoli ubywa płynu chłodniczego ... Ktos mi to wyceni jakie koszty ? wymiany uszczelki uszczelniaczy glowicy planowanie i robota, bo nie wiem czy sam sie zabierac
lukas_ss Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Kolego u mnie ubywało powoli płynu i tez dymil. Diagnoza !!! Nie chce Cie smucic peknieta głowica . Tam jest metalowa za***iście mocna uszczelka pod głowice i one malo kiedy padaja. I pamietaj woda moze nie z tego powodu ubywac i turbo tez masz chlodzone wodą !!!!
krzysiekvtec Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 No mam nadzieje ze to sie skonczy na uszczelce... Na razie do wiosna lato mam zamiar tak przelatac ---------- Post dopisany 01-12-2013 at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany 25-11-2013 at 23:37 ---------- Tydzien bylo dobrze nawet wiecej ... Czy stalem czy jechalem zero dymu dzisiaj w podziemnym parkingu jadac w korku nie widzialem za mna goscia ... :-) az gasilem co chwile auto po wyjechaniu jak reka odjal pod blokiem pracowal i nic ech...
Bromchit Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Na wiosnę zauważyłem u siebie identyczne objawy Do tej pory nic nie robiłem, stawiam na turbo, bo mam zwiększone zużycie oleju. Głowicę miałem robioną jakieś 50tyś. km. temu. Jak pojeżdżę ostrzej, to potrafi mi wciągnąć i 1L na 1000km. . Przyszedł czas zrobić turbo.
krzysiekvtec Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 ze względu na pogode kazde auto dzisiaj paruje z rury ale dorzuce jak to wygląda u mnie, dodam ze w suchy dzień nic nie dymi jedynie po paru minutach zaczyna jak pisalem wczesniej, po 1500km moze wiecej dolałem ponad poł litra oleju ... płyn tez ubywa ale widze ze pod zbiorniczkiem jak by wywala i korek mokry. http://www.youtube.com/watch?v=O8UxUWY72ks&feature=youtu.be ---------- Post dopisany 18-12-2013 at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany 12-12-2013 at 17:05 ---------- Dzisiaj przypałowałem kilka razy audo na 1 bar czyli max i zaraz zgasiłem auto, po 10 minutach znowu odpaliłem i chmury dymu... po ruszeniu z miejsca czysto. Czy istnieje zapach spalin podobny do spalonego sprzęgła ? dzisiaj tak napawałem sie tym smrodem z wydechu i poczułem cos jak by przypalilo się sprzęgło... mówi to coś komuś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się