Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] 1.8 T+ K03RS6 - QUATTRO Film 25 strona


krzysiekvtec

Rekomendowane odpowiedzi

Jak będziesz chcial to zagotujesz każde tarcze, ostatnio s8 d3 wytrzymało 3 hamowania i pedał wpadł w podłoge.. Myślę, że Dev ma troche racji bo hamowania z 200 do 0 mogą nie wytrzymać :P

ale odrazu biec do sklepu po większe hamulce też nie ma co.. trzeba mieć świadomość ze jak te bedą do wymiany trzeba szukać coś większego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nawet nie chodzi o gotowanie tarcz i nie trzeba się rozpędzać do 200km/h. Wystarczy wyprzedzanie (samochód z taka mocą rozpędza się szybko) i próba wciśnięcia się między samochody jadące jeden za drugim ale z mniejszą prędkością

bo np. z naprzeciwka wyskoczył samochód i trzeba się chować.

Hamujesz...

Wciskasz pedał w podłoge, samochodem rzuca na boki bo tarcza z przodu większa, tył seryjny i czekasz na to co się wydarzy bo samochód nie hamuje. Rozpędza się a nie hamuje. A to powoduje niebezpieczne sytuacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocno was ponosi z tym hamowaniem :D wymyslacie jakies sytuacje 200km/h wyprzedzania co by było gdyby :) zrobiłem juz sety tys km i nie mialem takich dziwnych sytuacji a wkładac niewiadomo jak duze tarcze zeby czekac na takie spotkanie to mija sie z celem z tego co widze to bardziej jakaś moda jest na jak największe hamulce niż ich efektywność :) takie moje zdanie i zostaje na razie przy 312 :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie chłodzenia było 15C przy 6000rpm pod góre na 4 biegu - wg loga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocno was ponosi z tym hamowaniem :D wymyslacie jakies sytuacje 200km/h wyprzedzania co by było gdyby :) zrobiłem juz sety tys km i nie mialem takich dziwnych sytuacji a wkładac niewiadomo jak duze tarcze zeby czekac na takie spotkanie to mija sie z celem z tego co widze to bardziej jakaś moda jest na jak największe hamulce niż ich efektywność :) takie moje zdanie i zostaje na razie przy 312 :]

Z Panem Bogiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie chłodzenia było 15C przy 6000rpm pod góre na 4 biegu - wg loga.

:S to to ja mam popsuty samochod..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocno was ponosi z tym hamowaniem :D wymyslacie jakies sytuacje 200km/h wyprzedzania co by było gdyby :) zrobiłem juz sety tys km i nie mialem takich dziwnych sytuacji a wkładac niewiadomo jak duze tarcze zeby czekac na takie spotkanie to mija sie z celem z tego co widze to bardziej jakaś moda jest na jak największe hamulce niż ich efektywność :) takie moje zdanie i zostaje na razie przy 312 :]

Z Panem Bogiem

Autko fajne ...

Moc + :wink:

Jego życie jego wybór :) ale tą drogą dedukcji to po co do s4 tak duże hamulce dawali jak mogli wsadzić ze zwykłej b6 288/245 i też by hamowało....

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed: mam 312mm auto całkiem nie hamuje zaraz sie zabije i w ogóle. wkładam 321mm nagle świat sie zmienia jest kosmos rożnica jest taka ze ratuje swoje życie i auto już zawsze zatrzyma sie na czas... Do A6 3.0 v6 220km 1600kg wagi wsadzili 312mm chyba fabryka wzieła pod uwage zapas tych hamulców? czemu nie wsadzili od razu 340 ? jak ludzie tym w ogóle jeźdzą ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie popadajmy w skrajność.

Zmiana hamulców na 312 tylko z przodu to trochę mało.

Jestem przekonany, że gdyby z tyłu były większe tarcze to efektywność hamowania byłaby lepsza niż w przypadku tylko 320 z przodu.

Ja piszę z własnego doświadczenia z A3, przy 220KM i tarczkach 288/232 przy dynamicznej jeździe po trasie - często była śmierć w oczach bo hamulce spowalniały zamiast hamować.

Przy 312/232mm jest trochę lepiej, ale w porównaniu z 320/288, które mam w B6 to przepaść.

Gdybym nie sprzedawał A3 to zmieniłbym tył bo takie hamulce nie dają pewności przy prędkościach powyżej 100km/h. Poniżej tej prędkości, różnica jest nieznaczna.

Mógłbym nowemu właścicielowi zamontować spowrotem seryjne hamulce ale nie chcę go mieć na sumieniu.

Mi dobre hamulce uratowały tyłek nie raz i nie dwa, a nawet gdyby miały uratować tylko raz to i tak warto.

Zmieniłeś hamulce fajnie, ale wypadałoby zmienić chociaż tył na większy a przód kiedyś przy okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co planuje to jak pisze armii zwiększyć tył przód zostaje


Od dzisiaj halogeny będą żółte, nie wiem jak innym ale mi sie spodobało :)

IMG_7367.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te halo to ori szkło czy folia? Fajne..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej ex A4 B6 dałem na przód heble s4 i różnica w hamowaniu była kolosalna. Teraz w mojej obecnej A5 są heble 320 przy 211km i 350Nm a z tylu są chyba 288 lub 300, wiec przy 250km 312 to słabo. Za heble przód dałem 500zl tarcze zimmy 600 i klocki ferodo 450, wiec nie taki duży koszt a warto zadbać o bezpieczeństwo własne i bliskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej ex A4 B6 dałem na przód heble s4 i różnica w hamowaniu była kolosalna. Teraz w mojej obecnej A5 są heble 320 przy 211km i 350Nm a z tylu są chyba 288 lub 300, wiec przy 250km 312 to słabo. Za heble przód dałem 500zl tarcze zimmy 600 i klocki ferodo 450, wiec nie taki duży koszt a warto zadbać o bezpieczeństwo własne i bliskich.

Kupuj na przód jarzma i tarcze i masz 345mm :wink: Sorki za ot w temacie kolegi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe przecież są dostępne :decayed: TRW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem ta dokladka tylko do sline ale jak sie nie ma sline to sie lubi co sie ma :) mi efekt się podoba :)

IMG_7403.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze że też mi się podoba hahaha a zrób fote pod kątem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest spoko, też od tygodnia już śledzę temat dokładki i mam zamiar nabyć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...