truckmaniac Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Opublikowano 20 Maja 2010 Tylko będę miał chwilkę, to zrobię fotki. Na razie jestem tylko w przelocie Na razie niestety tylko przód zmieniony, bo tyłu nie dałem rady (ale jeszcze powalczę) Siadło deklarowane 3 cm. Było do nadkola 68cm, jest teraz 65cm.[br]Dopisany: 20 Maj 2010, 13:45_________________________________________________ Truckmaniac ja sie do ciebie zgłoszę po porady hehe . Autko super wygląda. Nie ma sprawy. Jeśłi tylko będę umiał pomóc
KOval81 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 No to działaj z tylna osia i jak latasz w ta i drugą stronę, to zapraszam na spocik do Legnicy :>
truckmaniac Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 No i zwalczyłem również tylne springi :gwizdanie: Sorki za brak fotek ale jakieś pół godziny temu skończyłem. Jutro jazda próbna, lekkie mycie i coś się pyknie. Niestety tył mnie rozczarował ( na początek). O ile przód od razu siadł te 30mm, to tył jak na razie tylk 12 mm Oczywiście liczę się z tym, że wszystko musi sie poukładać, i powinno siąść jeszcze. Mam nadzieję, że sie nie zawiodę.
wuju Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 No i zwalczyłem również tylne springi :gwizdanie: Sorki za brak fotek ale jakieś pół godziny temu skończyłem. Jutro jazda próbna, lekkie mycie i coś się pyknie. Niestety tył mnie rozczarował ( na początek). O ile przód od razu siadł te 30mm, to tył jak na razie tylk 12 mm Oczywiście liczę się z tym, że wszystko musi sie poukładać, i powinno siąść jeszcze. Mam nadzieję, że sie nie zawiodę. mi po 2 tyg. dopiero siadł jak trzeba
KOval81 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 No i zwalczyłem również tylne springi :gwizdanie: Sorki za brak fotek ale jakieś pół godziny temu skończyłem. Jutro jazda próbna, lekkie mycie i coś się pyknie. Niestety tył mnie rozczarował ( na początek). O ile przód od razu siadł te 30mm, to tył jak na razie tylk 12 mm Oczywiście liczę się z tym, że wszystko musi sie poukładać, i powinno siąść jeszcze. Mam nadzieję, że sie nie zawiodę. Nic się nie martw - ja również jak na chwilę obecną mam jakoś wysoko (-35 H&R stoi na 5 mm wyżej niż najprawdopodobniej wyjechane 1BE). Musi się uklepać dziadostwo i tyle
truckmaniac Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 No. Jazda próbna zaliczona, szybkie mycie również no i to i kilka fotek zrobiłem, które znajdziecie w pierwszym poście. Zapraszam
KOval81 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 No i miodzio siadła Wygląda, że masz przód równo z tyłem, bo na tyle widoczna większa przerwa pomiędzy oponą a nadkolem U mnie jest równiuteńko po 640 mm przód/tył, prawa/lewa strona, a wizualnie wygląda, jakby tył stał nieco wyżej Ogólnie efekt wizualny masz Arturro na +
Bart-S Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Zawiecha wyszła idealnie - Arturo jeśli możesz chwyć miarkę i zrób pomiary po glebie. Jaki model Eibacha założyłeś i jaka cena? Tak sobie oglądam fotki i... bardzo podoba mi się kompozycja którą wybrałeś. Pytanie co dalej? Skoro listwy w drzwiach zostają w czerni to teraz chyba czas na spojler zderzaka tył S-Line także z czarnym środkiem? A może chrom zmienisz na czarny pakiet optyczny?
truckmaniac Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 W sumie na razie tył stoi troszke wyżej niż przód, ale poczekamy troszkę. Niech się ułoży. Zresztą zaraz pyknę jakąś fotę. Na zewnątrz prawie koniec. Została jeszcze lotka na klapę i listwy od S4. Z tym zderzakiem to od pewnego czasu chodzi mi po głowie tył S-line. Początkowo założyłem od 1.8T, bo S-line mi się w ogóle nie podobał, a teraz jakoś zmieniam zdanie Jak poprawie te detale to czas na środek, a tam jest po prostu od pyty roboty. Praktycznie wszystko :gwizdanie: Aha. Bartek. Zawias założyłem Eibach Pro Kit -30 http://www.rallyshop.pl/index.php?p1158,sprezyny-eibach-pro-kit-audi-a4-kombi Tu był nie dość, ze najtańszy, to gość nie miał żadnych oporów z wysyłką za granicę. Ogólnie efekt wizualny masz Arturro na + Generalnie o to mi chodziło
Flyer Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Bardzo ladnie wyszlo... chyba z czasem pojda w podobna strone
truckmaniac Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 To przód po zmianie: a to tył: Generalnie widać, że wszystko sie jeszcze układa. Teraz tył z prawej strony stoi 1 cm wyżej niż z lewej, gdzie rano , przed wyjazdem i krótką przejażdżką stały tak samo [br]Dopisany: 24 Maj 2010, 11:34_________________________________________________ Bardzo ladnie wyszlo... chyba z czasem pojda w podobna strone No co Ty. To Twoja była dla mnie inspiracją
Flyer Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Tak, ale po powrocie na 17" auto [szczegolnie przod] stoi dosc wysoko i mam wrazenie, ze moje sprezyny sa jakies twarde albo juz wysluzone [duzy przebieg mam] Koval mowi, ze zmianie na H&R + KONI auto jezdzi fajnie i sympatycznie wybiera nierownosci... ja po zmianie amoro z 1BV na 1BE nie jestem do konca zadowolony...
truckmaniac Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 Ja na razie nie ruszałem amorów, choć liczę sie z tym, że te długo nie pożyją Póki co, pomeczyłem dzisiaj swoją troszkę po fajnych zakrętach i jest po prostu BOSKO
Flyer Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 BOSKO? a masz stabilizatory? bo jesli nie... to zainwestuj, wtedy dopiero poczujesz roznice... a i jeszcze nieco twardszy amorek tez by sie przydal...
truckmaniac Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 BOSKO? a masz stabilizatory? bo jesli nie... to zainwestuj, wtedy dopiero poczujesz roznice... a i jeszcze nieco twardszy amorek tez by sie przydal... No wiesz. W porównaniu z tym co było, jest zajebioza Sorki, ale o jakich stabilizatorach piszesz? Coś Over Audi Made? Amory, to już pisałem. Czekam, aż te się wysrają, bo szkoda dobrych wyrzucać :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Stabilizatory RS4 albo H&R - choc to kolejny minus w komforcie
Wandej Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Stabilizatory RS4 albo H&R - choc to kolejny minus w komforcie Co dokładnie dają?? Tylko brak przechyłów na zakrętach??
Flyer Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Jak sama nazwa wskazuje, poprawiaja stabilnosc auta - zakrety, łuki, szybkie zmiany pasa... auto nie nurkuje przy hamowaniu tak bardzo itd. Jak chcesz zobaczyc na zywo co daja, to jestem od srody w plonsku
KOval81 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 truckmaniac - przerwę między kołem a nadkolem mamy podobną, a ja mam na miarce 640mm Na podanym przez Flyer'a zestawie jeździ się bardzo fajnie, ale twardo jest trzeba przyznać - różnicę zauważyłem na stałym odcinku drogi przed moim byłym miejscem zamieszkania - jak się taczka puściła po sporych nierównościach, to żona się prawie rozbiła o dach Najgorsze są poprzeczne nierówności :gwizdanie: ale na normalnej drodze tragedii nie ma - trzymanie za to super Fly - chodź w okolice Wrocławia, to i ja zobaczę - Ty masz przód i tył u siebie, bo myślałem właśnie o tylnym. Chyba że lepiej komplet przód+tył za jednym zamachem?
Flyer Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Najbardziej odczujesz podobno tyl... ja nie wiem, bo od razu zawinalem komplet
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się