Łukasz13 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozwolę sobie skomentować wyglada że cały czas jest w trybie awaryjnym jakie błędy te co ostatnio?
grubcio1980 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 To dobrze, że komentujesz.A wogóle dobrze zlogowałem???Pierwszy raz robiłem . Jak wcześniej było ich sporo to opanowałem.Powiem tak nowe DV, N75, cewki beru,szczelność ok i ten cholerny zaworek Nr 6.Teraz ładnie trzyma 800 obrotów i pracuje równo.Wypadania zapłonów nie ma.Przed logowanie pokazało , że przeładowuje albo niedoładowuje i czasami mieszanka za uboga.Dalej nic nie było.Skasowałem przed logami.Jutro podłączę vaga i sprawdzę co wypluło.Ogólnie wrażenia mam takie, że czasami zapiepsza jak wściekła (zwłaszcza jak jest zimny i jest chłodno, jak się zagrzeje to wtedy słabnie) a czasami słabiej.Dziękuję Łukasz Tak zerknąłem (ale nie znam się i nie umiem czytać) 115 to turbo i pierwsze to zadane a drugie rzeczywiste?To ewidentnie mu brakuje.Myślicie, że to może być turbo czy może coś innego?
Łukasz13 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 No dobre logi tylko troche kanaly nie do konca dobre standardowe logi to 002, 033, 003, 020, 033, 115, 118, nie zrobiłeś 118 i nie wiadomo jakie jest wysterownie n75 można by było z tego wywnioskować czy było w trybie awaryjnym czy inny problem.
grubcio1980 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 O widzisz.W faq wyczytałem te nr.Jutro jak zdążę zrobię nowe i jak możesz pomóc po raz kolejny to będę wdzięczny.Nie chce mnie zalogować ta cholera.Logować parami tak jak napisałeś?
Łukasz13 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zrób 002+033 i 020+118, 003+115 tylko sprawdz czy nie ma błędów na pewno przed każdym logiem.
grubcio1980 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Ok dziękuję ---------- Post dopisany 03-06-2014 at 11:34 ---------- Poprzedni post napisany 02-06-2014 at 22:34 ---------- Logi przesłane do łukasza.Przed logami błędy Adres 01: Silnik Plik etykiet: Oznaczenie elementu: Komponent i/lub wersja: Kodowanie: Kod serwisu: VCID: 55AA12C48590 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 16683 - Regulacja ciśnienia doładowania: Przekroczona granica regulacji P0299 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona 17700 - Termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265): przerwa P1292 - 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Kody gotowości: B/D Po każdym logu został tylko ten, wraca za każdym razem Adres 01: Silnik Plik etykiet: PRZEKIER.NIEUDANE! Oznaczenie elementu: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0010 Kodowanie: 0011711 Kod serwisu: WSC 00318 219 182312 VCID: 7F06906C576C Znaleziono 1 błąd: 16683 - Regulacja ciśnienia doładowania: Przekroczona granica regulacji P0299 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona Kody gotowości: 0110 1101
Bromchit Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Widzę że nie jestem sam, mam dokładnie ten sam błąd. I kończą mi się pomysły.
grubcio1980 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 No to może chłopaki pomogą. Zrobiłem świerze logi. Zobaczymy co będzie
Łukasz13 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Generalnie wychodzi z błędu że nie może osiagnac zadanego doładowania i logi to potwierdzają, wygląda jakby n75 nie działał, na pewno wszystko dobrze poskładane po wymianie było?
grubcio1980 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 No raczej tak. Z kudłatym działaliśmy. A można go jakoś inaczej podłączyć? Przecież tam tylko dwa piny i kostę raczej na odwrót się nie wepnie. A tak poza tym ok?
Łukasz13 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 No tak wtyczki nie da się zle podłączyć, jak wężyki od n75 całe, nieszczelność sprawdzna, dv dobry to problem może być w turbo, np. uchylona klapka itd, ale dziwne jest to że piszesz że czasem jedzie normalnie i wyskakuje tez błąd przełądowania wskazywałoby to ewidentnie na probrlem ze sterowaniem turbiną.
grubcio1980 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Jak pisałem wcześniej dv nowe (chyba 710n to mocniejsze), n75 też bo wcześniej gregor pisał, żeby wymienić. Szczelność sprawdzaliśmy z kudłatym ,bo mi wcześniej obroty falowały na gazie. Winny był ten zaworek nr 6. Po wymianie wszystko ok. Trzyma 800 obrotów równiutko. Nie chce wprowadzać w błąd z tym przeładowaniem. A ten błąd co został to dlatego ,że nie doładowuje tak?
Łukasz13 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 No tak turbina ładuje maks 0,3 bar dlatego wywala ten błąd, mógłbys jeszcze zrobić test z odpiętą wtyczką od n75, lub z odpiętym węzykiem od gruszki i sprawdzic czy przeładuje choć to test niepolecany:kox:
grubcio1980 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Ale zrobić loga 115 z odpiętym n 75?
Łukasz13 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 No mozesz zrobic loga 115 z odpieta wtyczka, albo na szybko sprawdzenie turbiny czy dziala odenij wezyk z gruszki i przejedz sie przy mocniejszym cisnieciu gazu poinna przeladowac i wpasc w tryb awaryjny
grubcio1980 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Łukasz podesłałem ci 115 bez n75.Jak możesz to wstaw, bo ja ciąglenie mogę się zalogować na vaglog.Z tego co patrzyłem to cyba 2000-2600 obrotów jest w miarę.Im wyżej tym gorzej
Łukasz13 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ale odpiołes tylko wtyczke czy odłaczyłes wezyk do gruszki?, jak odpiołes wezyk to turbo nie ładuje jak trzeba do niego zajrzec.
grubcio1980 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Tylko odpiąłem wtyczkę.Czyi mówisz żeby odpiąć wtyczkę o n75 i wężyk od gruchy?Dziękuję Łukasz za pomoc
Łukasz13 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Aha poczekaj, jesli tylko odpiąłeś samą wtyczkę to wychodzi że coś z tym n75 jest nie tak albo zle podłączony jest nie mozliwe żeby tyle ładowało po odpięciu wtyczki powinno ładować ok 0,3 w całym zakresie, na pewno krócce od n75 dobrze podłaczone? najdłuższy wchodzi w rure dolotu ---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:21 ---------- Coś masz tam namieszane tylko nie wiadomo co:decayed: Powinno być odwrotnie w logach niż jest u Ciebie z odpięta wtyczką powinno ładować tak jak w porzednich logach które robiłeś z podpiętą wtyczką.
grubcio1980 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 No to troszkę zgłupiałem po tym co piszesz.Dziś zaglądnąłem do n75. Fota poglądowa n75 osadzony jest w Tipie.Od niego odchodzą dwa wężyki w prawo i w lewo (patrząc od przodu samochodu).W prawo dochodzi do gruchy, a w lewo taki krótki do Turbo.Teraz się zastanawiam, bo widać, że chyba te wężyki były zmieniane (mają siwy kolor, inny niż pozostałe) czy może może trzeba ten zawór obrócić o 180.Ja mam wejście wtyczki od przodu samochodu.Gdyby go obrócić to wtyczka wchodziłaby od strony silnika.Jak ma ktoś bfb to mam prośbę niech sprawdzi.Wszystko jest na wierzchu.Trzeba tylko zdjąć ten przykręcany "tunel-kanał" do filtra powietrza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się