xsebo1 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Kontrolka zapaliła się po 600km, stracił na mocy z dołu. Dolot cały zasyfiony, trzeba mod odmy zrobić. Jednak na trasie z prędkością 140, 700km ubyło pół miarki oleju więc jest poprawa
Elendir Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Audi z 2003roku i przebieg 130 tys czyż to nie piękne prawie jak swierzynka z salonu bo z 7 lat to musiało stać na parkingu i czekać na swojego wybranca
tomekktm Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Ta swiezynka jak mowisz rok temu kostowala 20 tys pln .Sprawdzona po vin we Wroclawiu w vw na bruknera .Ostatni serwis 2-02-2014 audi Niemcy przy 126 tys
xsebo1 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Dziś sprawdziłem olej po nocy 3/4 na bagnecie i 1500 km od dolewki
tomekktm Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Jak wyglada pobor oleju w modelach z konca 2003 i 2004 , moze jest cos poprawione po 2001 i 2002 .
xsebo1 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 To wszystko to samo. U mnie po plukance lepiej chodził dopóki nie zasmaral się dolot. Zauważyłem znaczną poprawę po wymianie rozrządu, 1600 km od dolewki i pół miarki ubyło. Jak przerobie odme to będzie chyba sukces
lukasz_wilga Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 To wszystko to samo. U mnie po plukance lepiej chodził dopóki nie zasmaral się dolot. Zauważyłem znaczną poprawę po wymianie rozrządu, 1600 km od dolewki i pół miarki ubyło. Jak przerobie odme to będzie chyba sukces Moim zdaniem w alt po 2003 roku cos bylo poprawione. Nikt chyba sie nie skarzyl na pobor oleju w tych modelach . Sam mam alt z 05.2003 r przebieg 168tys. bierze mi 1l oleju na 10tys km. Najwazniejsze jednak jest jak auto było uzytkowane wczesniej.
tomekktm Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Od 2003 do teraz caly czas long life oliwy LM top tec 4200 5w30 czynil by cuda ?Wyglada na to ze ,chroni pierscienie przed nadmiernym scieraniem.Fakt jest taki ze sklep ceni sobie za LM prawie 250 zl.Jak dozyje za 2 lata ,bo tyle bede chcial na tym oleju zrobic ,to naleje pelnego syntetyka od LM 5w40 synthoil high tec
xsebo1 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Mi co ciekawe na trasie prawie wogole nie bierze, na mieście znika olej. Co może być przyczyną?
mati95115 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Na mieście częściej deptasz mój ALT tez tak ma.
rade Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) xsebo1 Jeśli się nie mylę i jeśli olej leci w dolot, to temperatura W mieście opary nie mają się czym schłodzić, a w trasie jednak trochę powietrza pod maskę wpada przez co więcej się zdarzy skroplić i opaść a nie polecieć dalej. U mnie to widać w szczególności zimą Edytowane 28 Marca 2015 przez rade
tomekktm Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Panowie ,mozliwe jest to aby pierscienie olejowe byly poodwracane ,lub zamki w jednym polozeniu czyli nie co 60 stopni .CO WY NATO.
tomekktm Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Sa pierscienie kierunkowe i dowolne ,napis top na isc do gory a bez opisu dowolnie Edytowane 30 Marca 2015 przez tomekktm
xsebo1 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Na bank coś spieprzyli w naszych silnikach, w innych bliźniaczych konstrukcjach nie ma problemu oleju. Uporam się z modem odmy i zapomnę o kontrolce oleju
zapsu Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Za namową kolegi z forum dolałem dziś do oleju 200ml nafty. Zrobię 300 km, doleje nafty 0,5 l i na wolnych 15-20 minut ma chodzić. Do tego mod odmy i powinno się zamknąć 0.5-1 l miedzy wymianami Ile brał przed zabawą z naftą? Naftę dolewasz do oleju przed wymianą?
xsebo1 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 0,5 l - 600 km miasto, 0,5 l - 800-1000 trasa. Na mieście wielkiej poprawy nie ma, odma nie daje rady. W akcie desperacji wlałem 200 ml nafty i zrobiłem 100 km, przed wymianą dolałem następne 200 ml i na wolnych pyrkał 20 minut
tomekktm Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 nafta moze usunac nagar spod pierscieni ,ale nie naprawi wytartych pierscieni napewno nie zaszkodzi a wrecz pomoze oczyscic z nagaru . Kazdy sposob na uzdrowienie jast chwalebny ,niech kazdy cos zrobi a rezultaty opisze i malymi krokami dojdziemy do przyczyna brania oleju .
xsebo1 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Oto jaki nagar był w misce i smoku pompy oleju Tylko olej nie wymieniany na czas lub long life zostawia taki nagar. Spalony olej nie chroni silnika Dziś odebrałem autko i chodzi tak jak na świeżym oleju po plukance nafta. Nie drży przy obrotach poniżej 1000, bardzo chętnie wchodzi na obroty i reaguje nawet na musniecie pedału gazu. Wnioski nasuwają się same, nafta przeplukala nagar z silnika i osiadł on na misce. Silnik nie miał jak się go pozbyć, dlawil się nim.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się