cabanmat Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Ogólnie motorek polecany przez mechaników, na pewno bardziej niż 2.0 Mniej olejo żerny niż jednostka 2.0 A po za tym rozrząd na łańcuchach i wymiana co 500tyś km. Niestety trzeba wyciągać jednostkę z auta Miałem okację prowadzić 2.7TDI w A6C6... bardzo żwawy motorek
QaDo Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Co do klap można je wywalić i wykodować, żaden problem. Koszt z jakieś 400zł Można również zastosować zestaw naprawczy. Co do części i rozrządu, stać Cię na autko to będzie i na części. Znajomy również ma 2.7 już dłuższy czas i poza klapami nie działo mu się całkowicie nic, u mnie tylko termostat, ale z winy syfu. Więc wg mnie jest bardzo ok. Jednak jeśli miałbym obecnie wybór to 3.0 i quattro Ale tylko ze względu na to, że dla mnie priorytet ma MOC.
qwertykk Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 dpf wymontowac a z klapkami ponoc cos przerabiaja zeby sie nie psuly . prawda to ? Sam powoli sie przekonuje do 3.0 ale ten piepszony rozrzad mnie troche przeraza , wtryski to do regeneracji za 400zl i da sie to przełknac ( za sztuke ) Kto regeneruje wtryski do 2.7/3.0? piezo? Ogólnie motorek polecany przez mechaników, na pewno bardziej niż 2.0Mniej olejo żerny niż jednostka 2.0 A po za tym rozrząd na łańcuchach i wymiana co 500tyś km. Niestety trzeba wyciągać jednostkę z auta Miałem okację prowadzić 2.7TDI w A6C6... bardzo żwawy motorek Nie wytrzyma na pewno 500 tyś km, jeśli 250/300 tyś to będzie dobrze.
Lukaszxxx Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Panowie kto polaczyl dwa watki w jeden?? przeciez zalozylem ten watek a tu jakies jaja..
QaDo Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 @qwertykk samo czyszczenie po demontażu do 0 mogę Tobie zrobić, uszkodzonych elementów póki co jeszcze nie wymieniam.
arris_88 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Minusem jest fakt, że są tam 2 łańcuchy rozrządu, 4 hydronapinacze i wymiana tego nie należy do tanich. Spotkałem się też z kilkunastoma przypadkami w których 3.0 TDI miało wypalony tłok, przez lejący wtryskiwacz. Ogólnie jest to dobry silnik, ale czuły na jakość oleju. Szukać auta z pewnego pochodzenia od człowieka który dbał o auto. Przy zakupie zwrócić uwagę czy rozrząd na zimnym nie grzechocze. Unikać okazji i cieszyć się naprawdę udanym motorem:wink:
yanosho Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 temat jest w zakładce B8 a więc powinniśmy gadać o silnikach 2008+ o oznaczeniach czteroliterowych a zauważyłem dużo wzmianek o bolączkach silników do 2008 z A4 B7 i A6 C6 przed-liftem Zapraszam użytkowników A4 B8 do wypowiedzi
arris_88 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 temat jest w zakładce B8 a więc powinniśmy gadać o silnikach 2008+ o oznaczeniach czteroliterowych a zauważyłem dużo wzmianek o bolączkach silników do 2008 z A4 B7 i A6 C6 przed-liftem Zapraszam użytkowników A4 B8 do wypowiedzi Ja również bardzo mało złego słyszałem na temat czteroliterowych 3.0 TDI
Kevinek Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Kupiłem z przebiegiem 210tys km gdzie klapki powodowaly blad zrobilem i mam juz 217tys km chodzi jak złoto i silnik i skrzynia, ale przy 150 mialem ją wymienianą jest to automat, napęd na przednie koła.
yanosho Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 patrząc na twój podpis to skrzynia multitronic a ona nie miała nigdy zbyt dobrych opinii rozpoczynając od B6-tki
wujasz Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Witam. Posiadam Audi A4 B8 2.7 tdi automat tiptronic 8 biegów z audi drive select i uważam że pomimo braku quatro ma wystarczajaco duzą moc żeby wystartowac sporo lepiej niz sporo innych aut. 190 km sprawuje sie wysmienicie , a wszczegolnosci w trybie dynamic i zbiera sie calkiem, calkiem niezle. Fakt ze przy normalnej jeżdzie średnio spala 9,5 litra na setke (spora wiekszosc po miescie), ale przy tym motorze....... i dużej frajdzie z jazdy to mysle ze spoko. Jeżdżę co prawda od półtora miesiąca ale muszę powiedzieć że jestem mile zaskoczony kultura jazdy i wyposażeniem auta. Zdecydowanie polecam i pozdrawiam.
HeresR32 Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Witam. Posiadam Audi A4 B8 2.7 tdi automat tiptronic 8 biegów z audi drive select i uważam że pomimo braku quatro ma wystarczajaco duzą moc żeby wystartowac sporo lepiej niz sporo innych aut. 190 km sprawuje sie wysmienicie , a wszczegolnosci w trybie dynamic i zbiera sie calkiem, calkiem niezle. Fakt ze przy normalnej jeżdzie średnio spala 9,5 litra na setke (spora wiekszosc po miescie), ale przy tym motorze....... i dużej frajdzie z jazdy to mysle ze spoko. Jeżdżę co prawda od półtora miesiąca ale muszę powiedzieć że jestem mile zaskoczony kultura jazdy i wyposażeniem auta. Zdecydowanie polecam i pozdrawiam. nie masz tipa tylko multi.... jak dalej bedziesz tak ruszal z pod swiatel to czeka cie to co kolege wyzej przy 150 tys.... proponuje nauczyc sie jezdzic z ta skrzynia troszke delikatniej oczywiscie mozna przycisnac mocno ale nie ze startu od swiatel do swiatel
rusinaudi Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 2.7 manualna skrzynia czy 3.0 manualna skrzynia ktory lepszy silnik???
HeresR32 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 do tych silnikow nie bralbym manuala ale automat 4x4 tip albo oska i multi jak w b8 to i moze byc juz multi
sławko Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 jestek uzytkownikiym od miecha, silniczek 2,7 manual i oska, do tyj pory srednio poli ok 7-7,5 l/100 (tak pokazuje komp), silniczek dynamiczny, bardzo przyjemnie sie prowadzi, przy szukaniu (a szukolek dlugo) niy spotkolek sie z silnikiym 3,0 w manualu, ogolnie takich konfiguracji jest dardzo malo. jak narazie niy za wiele wiym na tymat tego silnika ale wszystko idze w kierunku poglebiania wiedzy w tym kierunku
wujasz Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Nie multitronic tylko tiptronic. Między innymi pokazuje to decoder vag: 0G7 to tiptronic ---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ---------- Witam. Posiadam Audi A4 B8 2.7 tdi automat tiptronic 8 biegów z audi drive select i uważam że pomimo braku quatro ma wystarczajaco duzą moc żeby wystartowac sporo lepiej niz sporo innych aut. 190 km sprawuje sie wysmienicie , a wszczegolnosci w trybie dynamic i zbiera sie calkiem, calkiem niezle. Fakt ze przy normalnej jeżdzie średnio spala 9,5 litra na setke (spora wiekszosc po miescie), ale przy tym motorze....... i dużej frajdzie z jazdy to mysle ze spoko. Jeżdżę co prawda od półtora miesiąca ale muszę powiedzieć że jestem mile zaskoczony kultura jazdy i wyposażeniem auta. Zdecydowanie polecam i pozdrawiam. nie masz tipa tylko multi.... jak dalej bedziesz tak ruszal z pod swiatel to czeka cie to co kolege wyzej przy 150 tys.... proponuje nauczyc sie jezdzic z ta skrzynia troszke delikatniej oczywiscie mozna przycisnac mocno ale nie ze startu od swiatel do swiatel Nie multitronic tylko tiptronic. Między innymi pokazuje to decoder vag: 0G7 to tiptronic. Jeżdżę raczej spokojnie. Nie wyrywam się na światłach
deejay24h Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Wujasz Masz Multi.... chyba że to b7
xKaToNx Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Witam wszystkich. Już od jakiegoś czasu mam ten motor i do tej pory spisuje się bez zarzutów. Także osobiście polecam i nie napiszę nic o wadach bo ich jeszcze nie stwierdziłem i mam nadzieję, że tak zostanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się