nashkarol Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Witam Odkopie troche temat, moze komus sie przyda Mialem identyczny problem, temperatura na silniku 90, a z nawiewow chlodne powietrze przy ustawieniu klimatronika na HI. Walczylem z tym przez kilka dni, ale obeszlo sie bez wymiany nagrzewnicy ... Nie mialem dostepu do karchera, ale posiadam sprezarke - pomoglo ! Zdjalem weze, dmuchnalem i z resztka plynu z nagrzewnicy wylecialy jakies rudawe okruchy Podmuchalem w jedna i druga rure, zalozylem weze, plyn w ziorniku do oporu (nagrzewnica jest dosyc wysoko i zeby nie podwieszac zbiorniczka na masce wlac plynu pod korek) i dobre odpowietrzenie - to druga polowa sukcesu Teraz jak silnik zlapie 90 to nie mozna wysiedziec w srodku ... przy mrozach -10 ustawiam temperature 23 i jest wystarczajaco. Walczcie ! Jedyny koszt to zakup ze 2-3 litrow Borygo i dostep do sprezarki. Pozdrawiam
Krzynek30 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgadzam się z kolegą miałem to samo
slimaczek89rz Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 A ja kupiłem nagrzewnice NRF, czynnik spuściłem w piątek, jutro wymieniam:hi: ---------- Post dopisany 28-01-2014 at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany 26-01-2014 at 10:08 ---------- No dobra, fura poskladana. Jest jedno ale... Jaką temp bym nie dał na auto, to cały czas dmucha na fula. Od czego mogła zostać mi jedna mała biała kostka 2 pinowa pod radiem? bie czasem do silniczka?
mech15 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 może czujnik temp wewnątrz(drobna krateczka nad klimatronikiem), skoro cały czas mocno dmucha, wyciągnij klimatronik to wolne gniazdko gdzieś musi być
mrowa1234 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Witam ,pozwólcie ze sie podepne. Jestem posiadaczem A4 1.9 Tdi 110km,i mam problem z ogrzewaniem,wgl nie lecialo cieple powietrze,tylko zimne,oddalem autko do warsztatu i fachowcy stwierdzili ze komputer nic nie pokazal,wszystko ok i czyscili nagrzewnice jakims srodkiem,i jest zdecydowana poprawa ale jeszcze nie to samo i pytanie sprobowac jeszcze raz czyscic nagrzewnice ?dodam iz zauwazylem dzisiaj ze plyn w zbiorniczku jest zimni,gruby waz cieply dolny zimny,weze od nagrzewnicy oby dwa tej samej temperatury.Dodam iz na 4 tysiace obrotach jak przygazuje zaczyna cieplejsze leciec,prosze o porady co moge zrobic.Czyscic nagrzewnice jeszcze raz czy moze problem lezy gdzie indziej.
mech15 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Płyn w zbiorniczku wcale nie musi być ciepły, zwłaszcza przy takich temp jak teraz. Pompa wody w jakim stanie?
mrowa1234 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Nie wiem jutro sprawdze i dam znac,jak sie do niej zabrac aby zobaczyc ? ---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ---------- A przez pompe wody moze slabo grzac w autku ?
mech15 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 jak woda nie krąży za bardzo to jak ma dojść do nagrzewnicy? długo masz auto, wymieniałeś ją kiedyś, nie ucieka ci płyn?
slimaczek89rz Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2014 Wymień ja od razu. Ja też tak miałem że dopiero jak dodalem więcej gazu. A teraz grzeje aż milo:)
mrowa1234 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 A na wolnych obrotach tez powinien byc obieg ze plyn wlatuje spowrotem do zbiorniczka ?
enrike2 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 tak kolego na wolnych obrotach jak i na wysokich caly czas powinno przewalac i zbiorniczek musi byc cieply to znaczy ze jest obieg w ukkladzie ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się