pastaldo Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 hmm może faktycznie być cięzko. Ciekawe czy nie idzie go tam jakoś rozłaczyć gdzie dałem 1 albo jak długie sa te rury które zaznaczyłem jako 2. Bo jak sie dało by rozłaczyć to niema najmniejszego problemu z wybiciem albo jak te rury sa krótkie. Bo jesli sa długie te rury i nieda sie rozłaczyc to może sie nie dać.
kubson Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jak sie troche ociepli to wejde na kanal i zobacze jak to wyglada
A4-Tomek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja tam olałem te wybijanie wnętrzności kata i jakieś spawanie rurek bo nie mam znajomego spawacza kupiłem zamiennik i jest spokój
pastaldo Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja tam olałem te wybijanie wnętrzności kata i jakieś spawanie rurek bo nie mam znajomego spawacza kupiłem zamiennik i jest spokój może i dobre podejście tylko pytanie czy ten wybebeszony kat nie pociągnie dłużej niż ten zamiennik. O jakości plecionki nie wspomne bo nie znam tego zamiennika
A4-Tomek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja tam olałem te wybijanie wnętrzności kata i jakieś spawanie rurek bo nie mam znajomego spawacza kupiłem zamiennik i jest spokój może i dobre podejście tylko pytanie czy ten wybebeszony kat nie pociągnie dłużej niż ten zamiennik. O jakości plecionki nie wspomne bo nie znam tego zamiennika były na forum wątki od Gruchota a nawet on sam się tu zarejestrował. Firma sie nazywa Antpol Andrzej Gruchot. Zamiennik pasuje idealnie a plecionki są bardzo dobre bo polecił mu ktoś z naszego forum i lepsze plecionki są montowane tylko dla klubowiczów.
zib0l Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 były na forum wątki od Gruchota a nawet on sam się tu zarejestrował. Firma sie nazywa Antpol Andrzej Gruchot. Zamiennik pasuje idealnie a plecionki są bardzo dobre bo polecił mu ktoś z naszego forum i lepsze plecionki są montowane tylko dla klubowiczów. ja wlasnie bede kupowal od pana Andrzeja Gruchot taki zamiennik, duzo ludzi z forum sobie chwali
Gość Damian A4 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 no bez ciecia sie nie obedzie a czytalem ze jak nie wspawali tych rur to niektorzy nie byli zadowoleni bo troche pierdzial ten wydech ??????? nie da się w 2.5 wydłubać środka bez cięcia kata? Nic nie pierdzi ludzie - jest rasowo
Panda z Teksasu Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 wydłubywałem ostatnio środek katalizatora i raczej nie zauważyłem by kopcił jakoś więcej na mrozie.... także spokojnie
pastaldo Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 bo nie ma prawa kopcic jesli jest silnik zdrowy. Poprostu w katalizatorze jest platyna która w zetknięciu ze spalinami utlenia niektóre metale cięzkie. A na wygląd spalin niema on najmniejszego znaczenia.
zgredek27 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Dostęp do śrub zaraz za katem jest ciężki. Lepiej rozepnij sobie wydech w połowie, wyciągnij cały kawałek przez maske i odkręć/utnij śruby na wierzchu. Musisz sobie egr odkrecic i filtr powietrza wyciągnąć.
Kali S4 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 EGRa nie wykręcałem,po wymontowaniu obudowy filtra powietrza .Odpowiednio przekręcając rurę z katem elegancko wyszła górą,jak i później wlazła na swoje miejsce
A4-Tomek Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 ja EGR musiałem zdemontować i odkręcić rurke od smarowania turbiny żeby kat wyszedł zamiennik od Gruchota nie jest drogi (170zł) ale jak sie kupuje u niego zamiennik trzeba wspomnieć że jest sie z klubu Audi A4 żeby dostać lepszą plecionkę za dopłatą 10zł a dla użytkowników forum jest zniżka 20zł
marcin248 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 koledzy ale te sruby od turbo do kata widziałem nakretki i te od strony d*py chu,owy dostęp wszystke dzisiaj psiknałem odrdzewiaczem potraktowałem , tam też są nakrętki czy już kręce śrubami dobrze wiedzec czy ukręce śubę jej łeb czy ruszę nakrętką , płaską 11 nie szło nawet ruszyc więc szykuje się jakaś przedłóżka , żeby nie ukręcic , a w połowie wydechu tej jakies uszczelki idą??
A4-Tomek Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 przy turbo nie ma większego problemu bo ja nawet nie musiałem sie wiele z nimi meczyc bo tam masz szpilki wkrecone w turbo a na to nakretki ino przychodzą ale ten łącznik za katem próbowałem odkrecic kluczem nasadowym bo od dołu masz nakrętki a od strony kata jest śruba. Mi klucz nasadowy z przegubem i przedłużką objechał nakrętki więc musiałem rozłączyć wydech na środku i kątówka w ruch
zib0l Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 koledzy mam pytanko odnosnie srub, maja one jakies nr w ASO, chodzi mi o te 3szt. srub od strony turbo-plecionki i 3szt. srób od strony kata, zamowilem zamiennik od Pana Andrzeja Gruchota z uszczelkami i wziocniona plecionka i mysle ze w piatek przyjdzie, no ale jak psikalem na sruby wd40 to sa juz skorodowane, wiec musze nowe kupic...pozdr0
A4-Tomek Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 ja tam sie nie bawiłem w takie rzeczy zastosowałem standardowe śruby i nakrętki do tego podkładki sprężyste i po sprawie tam bodajże założyłem śruby pod klucz 13
zib0l Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 ja tam sie nie bawiłem w takie rzeczy zastosowałem standardowe śruby i nakrętki do tego podkładki sprężyste i po sprawie tam bodajże założyłem śruby pod klucz 13 tez tak zrobie , bo jak zadzwonilem i spytalem sie o sruby zaspiewali 8,50zl za 1szt sruby :polew: niedam 60zl za sruby
A4-Tomek Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 pewnie do ASO dzwoniłeś :gwizdanie: ja omijam to miesce szerokim łukiem chyba że nie mam wyjścia jak ostatnio gdy musiałem kupić dwie podkładki na pokrywie zaworów i dałem 9 zł za 2szt. rozbój w biały dzień
zib0l Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 noi przyszedl czas na mnie kat wywalony - wsadzony zamiennik z tlumikiem przelotowym pana A. Gruchot, wyciagnelem filtr powietrza, i rozlaczylem rure na srodku ( 2 poprzeczki podrzymujace po szerokosci rure tez) i wszystkie srubki wd40 i rozkrecilem ale z jedna (ta najblizej kolektora sie meczylem z 30min),udalo sie bez rozkreceniu egr-u, tak trudny dostep na klucz 12 - ale udalo sie :> i calosc wyciagnelem góra przez silnik obracajac w rozne strony. Przy okazji przeczyscilem przepływke preparatem do styków... pojechalem przejechac sie po miescie i przedmuchac autko, na 2biegu przy 4000obr jakies 30sek i caly syf wylecial - jaki efekt? Powiem tak jestem zadowolony z operacji "out-Kat" autko lepiej sie zbiera, juz niema drżenia w aucie(gdyz stara plecionka byla rozczepiona), pojezdze troszke wiecej km to wiecej powiem jak sie sprawuje autko:cool1:
pastaldo Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 noi przyszedl czas na mnie kat wywalony - wsadzony zamiennik z tlumikiem przelotowym pana A. Gruchot, wyciagnelem filtr powietrza, i rozlaczylem rure na srodku ( 2 poprzeczki podrzymujace po szerokosci rure tez) i wszystkie srubki wd40 i rozkrecilem ale z jedna (ta najblizej kolektora sie meczylem z 30min),udalo sie bez rozkreceniu egr-u, tak trudny dostep na klucz 12 - ale udalo sie :> i calosc wyciagnelem góra przez silnik obracajac w rozne strony. Przy okazji przeczyscilem przepływke preparatem do styków... pojechalem przejechac sie po miescie i przedmuchac autko, na 2biegu przy 4000obr jakies 30sek i caly syf wylecial - jaki efekt? Powiem tak jestem zadowolony z operacji "out-Kat" autko lepiej sie zbiera, juz niema drżenia w aucie(gdyz stara plecionka byla rozczepiona), pojezdze troszke wiecej km to wiecej powiem jak sie sprawuje autko:cool1: gratuluję kolejnej zadowolonej osobie z odpowiedniego kroku
Rekomendowane odpowiedzi