grzes1150 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 A ja mam takie pytanie: co powiedzą panowie na stacji diagnostycznej przy przeglądzie jeśli zamiast kata zobaczą kawałek wstawionej rury??? Czy w dizlu też się bada spaliny? Czy nie będzie problemów na przeglądzie? Proszę o odpowiedź.
Kowi87 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ja mam tłumik wspawany wygląda jak katalizator uniwersalny i przeglad przechodze. Njalepiej to wspawaj rurke w obudowie kata
grzes1150 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Właśnie tak mam ale po pewnym czasie coś się tam stało i w pewnym zakresie obrotów brzęczy Teraz nie wiem co zrobić???
Kowi87 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 U mnie też w pewnym zakresie jest wyraźniej głosno ale nic nie robie z tym
grzes1150 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Niech się wypowie ktoś kto ma zamiast puchy rure i był już na przeglądzie
slepy Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Niech się wypowie ktoś kto ma zamiast puchy rure i był już na przeglądzie no ale zależy jakim przeglądzie
Wihajster Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 ja wywaliłem kata 2 tyg temu i nie zauważyłem żeby bylo głosniej i żeby bardziej kopcił :gwizdanie:
slepy Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 ja wywaliłem kata 2 tyg temu i nie zauważyłem żeby bylo głosniej i żeby bardziej kopcił :gwizdanie: a ja go nie będę miał za 2 tygodnie, zobaczymy jak będzie, al z tego co było na forum napisane, to raczej ujemnych stron tego modu, nikt nie zauważył :gwizdanie:
pawelmienko Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 tak sobie poczytałem i chyba tez zdecyduje się wywalić kata bo autko mi słabo idzie od "dołu" może ktoś podpowie gdzie można to zrobić w warszawie tak aby to miało "ręce i nogi"??[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 23:31_________________________________________________przy okazji muszę wymienić plecionka bo coś mi się autko trzęsie na "luzie" a chyba to będzie przyczyna[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 23:33_________________________________________________jestem dzisiaj po usunieciu katalozatora i autko zachowuje sie jakby dostalo lepiej reaguje na dotyk gazu no i ten swist turbawki
voytek80 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 panowie dzisiaj byłem na przeglądzie i zagadałem gościa odnośnie wycięcia kata, Powiedział że w Polsce są wysokie normy dla TDI i że nawet bez kata ich się nie przekroczy, a jeśli samochód nie kopci to nawet nie podłączają maszyny do sprawdzania spalin, więc tylko wycinać
zdeniu Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 również mam wycięty, wstawiona zwykła przelotka (rura) nie jest wcale głośniej ani nie dymi więc śmiało możesz wywalać
micekm Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 a ja mam pytanie co do spalania? Jest jakaś odczuwalna różnica na ilośc spalanych Litrów po wycince kata ?
pawelmienko Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 jeśli chodzi o mnie to różnicy w spalaniu nie ma albo jest niezauważalna jedyna różnica to taka ze autko ożyło
micekm Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 To zapytam jeszcze tak Czy ktoś wstawiał przelotkę? Znalazłem na al.. takie coś http://allegro.pl/item616353642_tlumik_ob_katalizator_seat_skoda_audi_vw_honda.html i zastanawiam się czy podejdzie>? Czy ktoś stosował przelotowe tłumiki a jeżeli tak to może coś poleci co podchodzi do A4 AFN? Jutro chciałbym wywalić kata ale świst turbiny aż tak mnie nie kręci dlatego chciałbym cos tak wstawić żeby było " normalnie" a wyglada to jak katalizator i może "ułatwić" a raczej nie przyciagnie oka na przegladzie jakiegoś niemiłego cwaniaczka na stacji diagnostycznej
Daimos Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 To zapytam jeszcze tak Czy ktoś wstawiał przelotkę? Znalazłem na al.. takie coś http://allegro.pl/item616353642_tlumik_ob_katalizator_seat_skoda_audi_vw_honda.html i zastanawiam się czy podejdzie>? Czy ktoś stosował przelotowe tłumiki a jeżeli tak to może coś poleci co podchodzi do A4 AFN? Jutro chciałbym wywalić kata ale świst turbiny aż tak mnie nie kręci dlatego chciałbym cos tak wstawić żeby było " normalnie" a wyglada to jak katalizator i może "ułatwić" a raczej nie przyciagnie oka na przegladzie jakiegoś niemiłego cwaniaczka na stacji diagnostycznej Coś takiego nie podejdzie. Szkoda kasy, po prostu wspawaj rurkę w środek kata, wymień przy okazji plecionkę na nową i będzie ok, na przeglądzie nikt się nie połapie a świstu turbiny się nie obawiaj
Kowi87 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Podejdzie podejdzie sam mam takie ustrojstwo wspawane, ale nie powiem Ci czy jest róznica między tym a rurką jeśli chodzi o nadmierny hałas, poprostu z rurką wspawana nie miałem do czynienia :gwizdanie:
Frimuś Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Ja mam wycietego katra i zostawilem jedynie sama puche mowie tu o moim AFN-E 1.9 TDI 110KM I bez tej rury przelotowej jedynie gdy fest wkrecam fure na obroty wystepuje taki swist z tlumika ..ala start odrzutowca.. ale nie jest to uciarzliwe ani nazbyd glosne.
Gik Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Albo zrób tak jak ja, wyciągnij kata, przetnij go i wyciągnij wnętrze, zaspawaj i załóż. Moim zdaniem najlepsza opcja.
Frimuś Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Czyli kolego Gik masz tak samo jak ja Pusta puszke po katalizatorze!? I jak slyszysz taki gwizd przy wyrzszych obrotach.??
Perfidny Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 od dłuższego czasu myślę o wycięciu katalizatora i w najbliższym czasie to wykonam , mam pytanie gdzie kupię nową plecionkę której wymianę proponował ktoś wcześniej
Rekomendowane odpowiedzi