Zuck Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jako, że jestem już na forum to wypada pokazać swoje padło. Rozstałem się ze swoim z poprzednim wychuchanym B4 i kupiłem sobie B5 do dłubania. Auto od roku w kraju, mechanicznie bardzo ładny stan, nieco oszpecone zapędami tunerskimi poprzedniego właściciela. Jest zaplecze do grzebania więc autko będzie sukcesywnie doprowadzane do stanu w jakim dumnie może reprezentować fabrykę w Ingolstadt. Okazyjnie trafił mi się też powypadkowy Avant w Q z AEB pod maską, więc mam trochę rzeczy do przeszczepienia i gratów do odsprzedania z Avanta gdyby ktoś pytał Wyposażenie: - abs, wspomaganie, regulacja kolumny kier. - climatronik - 2x elektryka szyb - elektryka lusterek - czujnik temp. zew. - c. zamek - kiera s-line - ori 16stki Silnik: - seria, na tę chwilę w planie zrobienie remontu by mieć zdrową serię do modzenia w przyszłym sezonie Zawieszenie: - seria na jakichś sprężynach Weitec Hamulce: - seria Najbliższe plany: ? Zdjęcia zaraz po zakupie:
Seikokilla Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 ciekawy kolorek, widać ze trochę roboty cię czeka powodzenia w doprowadzaniu furki do satysfakcjonującego stanu
MatUSh Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autko sympatyczne. Lecz wywal te brewki i ten wydech jakoś mi nie podchodzi ale to kwestia gustu już ja bym pozostał przy ori Bezawaryjnosci pozdrawiam
Slawioster Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 podoba mi się ta kierownica z eski, zakładałeś czy była już ?, co trzeba kupić aby założyć taką do przedlifta oczywiście oprócz kiery:kwasny:
Zuck Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 Spoko Panowie. Nie pierwsze auto, nie pierwsze Audi, świeży w temacie nie jestem Na początek będzie zdrowa seria z plusem a na przyszły rok kolejne kroki do przodu. Studencki budżet nie pozwala na szaleństwa ale dla chcącego nic trudnego. W pierwszej kolejności sprawdziłem w nim silnik i uprałem wnętrze. Teraz kolej na ogarnięcie wizualne. Wydech to dwa przeloty o średnicy rynny ale końcowy na pewno wpadnie tu seryjny 1.8t z dwiema końcówkami z nierdzewki. Skoro B4 dałem radę ogarnąć to i tutaj nie będzie problemu. Na tę chwilę cieszę się z jazdy bo AEB odpycha się o niebo przyjemniej niż ABT w 80tce można tu wrzucić trochę prywaty czy moderacja mocno gryzie? jeśli nie to rzucę linkiem do gratów: Michał Białystok ? Ogłoszenia Tablica.pl pozdro
Kowi87 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Masz w nim Quattro? czy to ośka, bo napisałes w planach przeszczep Quattro, jeśłi nie masz to mozesz najwyzej przeszczepic bude i mieć avanta z Quattro:whistling: napędu w B5 nie da sie P&P przełozyć chyba że zaczniesz ciać i spawać
Maxcudo Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Powodzenia w modach! P.S Da się Q dołożyć, jak się kupi kastrata
Zuck Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 gdyby każdy wychodził z założenia, że coś nie będzie p&p i będzie trzeba popracować to każdy jeździł by serią a swapy były by wyśmiewane Mam kompletnego dawcę, mocowanie dyfra i podporę wału mogę przerzucić, tak samo wydech, bak, hamulce. Wiem w co się pakuję, mam do tego porządne zaplecze techniczne, wiedzę i doświadczenie. Nie ma co robić dywagacji, pochwalę się zdjęciami po robocie. Komentarze typu "to będzie druciarstwo, ulep i śmierć na drodze" lepiej też darować
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Podloga z Q i z oski jest inna, zwlaszcza tam gdzie jest tylna zawiecha. To nie bedzie spacerek.
Kowi87 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 W takim razie czekamy na postępy prac poszlo w eter z radia
fafnasty Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Polak potrafi kwestia tylko jak to się wyreza
pioteros Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 szukałbym jak najtaniej budy z quattro i wtedy działał od podstaw, spawanie nie przemawia do mnie, w Q dołownie wszystko jest inne i wraz trzeba będzie wszystko rozbierać, nie lepiej zrobić to na gotowym podwoziu do Q?? miejsce na tunel / wał, sanki tył, zawiecha tył (w ośce amory są mocowane od gory a w q do karoserii od strony koła), wydech, bak, przewody hamulcowe - wszystko inne, to jak robienie własnego auta od podstaw nawet pompy hamulcowe/abs były inne - ktore na rynku wtorym do Q kosztuja coraz wiecej ze wzgledu na rzadkosc wystepowania uzywek i dość dużą awaryjnosc ---------- Post dopisany at 19:39 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ---------- tym bardziej ze twoj sedan nie jest poki co mega rodzynem, tyle ze ma zdrowy silnik kupujesz bude z quattro za 1000-2000zl i przekladasz z obydwu aut to co chcesz i cieszysz sie autem bez dodatkowych przetopow i spawow aha, i chyba nie trzeba ci mówić ze lepiej żebyś zrobił najpierw ten swoj swap a potem "remontowal/wymeiniał" rzeczy do quattro ---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:39 ---------- AUDI A4 B5 FL LIFT LZ6L QUATTRO KAROSERIA PAPIERY (3724080185) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. buda akurat z angola ale jak sie poszuka to i europejczyka znajdzie, a nawet jesli w angolu sporo mniej spawania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się