Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Nowy zakup - czas rezać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako, że jestem już na forum to wypada pokazać swoje padło. Rozstałem się ze swoim z poprzednim wychuchanym B4 i kupiłem sobie B5 do dłubania. Auto od roku w kraju, mechanicznie bardzo ładny stan, nieco oszpecone zapędami tunerskimi poprzedniego właściciela. Jest zaplecze do grzebania więc autko będzie sukcesywnie doprowadzane do stanu w jakim dumnie może reprezentować fabrykę w Ingolstadt. Okazyjnie trafił mi się też powypadkowy Avant w Q z AEB pod maską, więc mam trochę rzeczy do przeszczepienia i gratów do odsprzedania z Avanta gdyby ktoś pytał ;)

Wyposażenie:

- abs, wspomaganie, regulacja kolumny kier.

- climatronik

- 2x elektryka szyb

- elektryka lusterek

- czujnik temp. zew.

- c. zamek

- kiera s-line

- ori 16stki

Silnik:

- seria, na tę chwilę w planie zrobienie remontu by mieć zdrową serię do modzenia w przyszłym sezonie

Zawieszenie:

- seria na jakichś sprężynach Weitec

Hamulce:

- seria

Najbliższe plany:

?

Zdjęcia zaraz po zakupie:

856874_581128831958880_1715215333_o.jpg IMG_20131201_115905.jpg IMG_20131201_115916.jpg IMG_20131201_115934.jpg

Opublikowano

ciekawy kolorek, widać ze trochę roboty cię czeka :decayed: powodzenia w doprowadzaniu furki do satysfakcjonującego stanu :wink:

Opublikowano

Autko sympatyczne. Lecz wywal te brewki i ten wydech jakoś mi nie podchodzi ale to kwestia gustu już ja bym pozostał przy ori :) Bezawaryjnosci pozdrawiam

Opublikowano

podoba mi się ta kierownica z eski, zakładałeś czy była już ?, co trzeba kupić aby założyć taką do przedlifta oczywiście oprócz kiery:kwasny:

Opublikowano

Spoko Panowie. Nie pierwsze auto, nie pierwsze Audi, świeży w temacie nie jestem :) Na początek będzie zdrowa seria z plusem a na przyszły rok kolejne kroki do przodu. Studencki budżet nie pozwala na szaleństwa ale dla chcącego nic trudnego. W pierwszej kolejności sprawdziłem w nim silnik i uprałem wnętrze. Teraz kolej na ogarnięcie wizualne. Wydech to dwa przeloty o średnicy rynny ale końcowy na pewno wpadnie tu seryjny 1.8t z dwiema końcówkami z nierdzewki. Skoro B4 dałem radę ogarnąć to i tutaj nie będzie problemu. Na tę chwilę cieszę się z jazdy bo AEB odpycha się o niebo przyjemniej niż ABT w 80tce ;)

743327460436fbc1eed0b.jpg

można tu wrzucić trochę prywaty czy moderacja mocno gryzie? jeśli nie to rzucę linkiem do gratów: Michał Białystok ? Ogłoszenia Tablica.pl

pozdro

Opublikowano

Masz w nim Quattro? czy to ośka, bo napisałes w planach przeszczep Quattro, jeśłi nie masz to mozesz najwyzej przeszczepic bude i mieć avanta z Quattro:whistling: napędu w B5 nie da sie P&P przełozyć chyba że zaczniesz ciać i spawać:whistling:

Opublikowano

Powodzenia w modach! :good:

P.S Da się Q dołożyć, jak się kupi kastrata :polew:

Opublikowano

gdyby każdy wychodził z założenia, że coś nie będzie p&p i będzie trzeba popracować to każdy jeździł by serią a swapy były by wyśmiewane :) Mam kompletnego dawcę, mocowanie dyfra i podporę wału mogę przerzucić, tak samo wydech, bak, hamulce. Wiem w co się pakuję, mam do tego porządne zaplecze techniczne, wiedzę i doświadczenie. Nie ma co robić dywagacji, pochwalę się zdjęciami po robocie. Komentarze typu "to będzie druciarstwo, ulep i śmierć na drodze" lepiej też darować ;)

Opublikowano

Podloga z Q i z oski jest inna, zwlaszcza tam gdzie jest tylna zawiecha. To nie bedzie spacerek.

Opublikowano

W takim razie czekamy na postępy prac

poszlo w eter z radia

Opublikowano

Polak potrafi kwestia tylko jak to się wyreza :wink:

Opublikowano

szukałbym jak najtaniej budy z quattro i wtedy działał od podstaw, spawanie nie przemawia do mnie, w Q dołownie wszystko jest inne i wraz trzeba będzie wszystko rozbierać, nie lepiej zrobić to na gotowym podwoziu do Q??

miejsce na tunel / wał, sanki tył, zawiecha tył (w ośce amory są mocowane od gory a w q do karoserii od strony koła), wydech, bak, przewody hamulcowe - wszystko inne, to jak robienie własnego auta od podstaw

nawet pompy hamulcowe/abs były inne - ktore na rynku wtorym do Q kosztuja coraz wiecej ze wzgledu na rzadkosc wystepowania uzywek i dość dużą awaryjnosc

---------- Post dopisany at 19:39 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ----------

tym bardziej ze twoj sedan nie jest poki co mega rodzynem, tyle ze ma zdrowy silnik

kupujesz bude z quattro za 1000-2000zl i przekladasz z obydwu aut to co chcesz i cieszysz sie autem bez dodatkowych przetopow i spawow

aha, i chyba nie trzeba ci mówić ze lepiej żebyś zrobił najpierw ten swoj swap a potem "remontowal/wymeiniał" rzeczy do quattro

---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:39 ----------

AUDI A4 B5 FL LIFT LZ6L QUATTRO KAROSERIA PAPIERY (3724080185) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. buda akurat z angola ale jak sie poszuka to i europejczyka znajdzie, a nawet jesli w angolu sporo mniej spawania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...