Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temat odnośnie kół do Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, w moim sedanie B8 2,0tdi mialem alu 19x8,5 ET 35 opony mam nowe 255/35 R19  bylem zmuszony wymienic alu na nowe. Zakupilem takie same ale sklep przyslal mi 19x8,5 z ET 30.  Wydaje mi sie, ze auto jest jakby toporniejsze, nieco ciezej chodzi kierownica i minimalnie zamulilo. Czy 5mm moglo tak znaczaca wplynac? Nie wiem czy winne jest inne ET czy zgralo sie z czasem moich perypetii z zaworem EGR i DPF.  Mechanik uwaza, ze jest ok i to wina wlasciwosci nowych opon (Uniroyal Rainsport 3)

Opublikowano

Witaj, 

Nie wiem na jakich kołach jeździłeś wcześniej.

W 2.0 TDI na 19" i gumie 255 na pewno odczujesz różnicę. 

Taka guma i cięższe koło masz większe opory toczenia.

Przy zwykłym wspomaganiu bez servotronica przy kręceniu kółkiem też będzie ciężej.

Koledzy z forum jeżdzą w A4 B8 na 19 x 8,5 i ET 29 (rozmiar z A5) ale zdaje się na węższej gumie.

Na 255 i tym ET może przycierać.

Przeszukaj wątki forum,

Pozdrawiam

Opublikowano

@black4  szukalem juz odpowiedzi na wielu forach. Auto kupilem na takim samym rozmiarze opon(255/35) ale chinski szajs. Jedna opona byla o 2 kg ciezsza od obecnych. Wydaje mi sie, ze kierownica chodzila lzej. Sklep zapewnil dzis, ze nic nie bedzie obcierac na 100%.

Opublikowano

Witaj, 

Pytanie: jakie masz zawieszenie? 1BE , 1BV (S-line) ?

To rzeczywiście poprzednie chińczyki lipa.

I mówisz, że na nich lżej auto jeżdziło?

Jakie masz ciśnienie w nowych oponach?

Masz w aucie servotronic?

Pozdrawiam!

 

Opublikowano (edytowane)

Mam wersje s-line. Zawsze pompuje przod 2,4 a tyl 2,3 bara zgodnie z naklejka na drzwiach (na 3os i bagaz). Takie wrazenie odnosilem, min szybciej sie zbieralo. Zeby bylo smieszniej to zmagalem sie z wibracjami w przedziale 1800-2100 obrotow. Po zmianie alu i opon jak reka odjal-a kazdy mechanik obstawial co innego od dwumasy po wal napedowy. 

Wiem, ze poprzednie alu wazylo 14 sztuka +opona 12. Teraz opona 10,60 wiec nie sadze by alu bylo duzo ciezsze(zapomnialem zwazyc samo)

 

Wiesz, nigdy nie slyszalem o servotronic to chyba nie mam :)

 

edit: 

tak mam servotronic, znajazlem watek ze to 1N3

IMG_9491.JPG

Edytowane przez nob
Opublikowano

Witam. Jakie felgi podejda do hamulców 320mm w 3.0tdi? Chciał bym 16cali. Mowa o ori felgach audi. Tylko Alu czy stal też wejdzie. Szukam felg na zimę.

Opublikowano

Podejdą, zobacz w moim temacie ;)

Opublikowano

Panowie, potrzebuje nowych opon w rozmiarze 225/45/18 na felgę 8j et47. Zastanawiam się czy warto dopłacać do np Goodyera Eagle F1 Asymmetric 3 lub Pirelli P7 Cinturato czy taka firma jak Barum Bravuris 3HM by wystarczyła? Aż tak duża jest różnica w prowadzeniu auta na oponach klasy premium a klasie ekonomicznej? Obecnie mam Continentale 2015 rok które się wyząbkowały i nie można ich wyważyć.

Opublikowano

Mialem te Goodyear're ale 17" kiedys w A3 nie bylem z nich zadowolony,  zjechaly sie w oczach. 

Opublikowano

Kiedyś miałem w golfie nowe barumy i tragedia nie dało się jeździć jak spadł deszcz 

W audiku jeżdżę na continentalach CSC3 latem a zimą na TS850P i jest git

Opublikowano

Panowie miał ktoś problemy z wibracjami po założeniu dystansów? Miałem wcześniej koła 19"x8.5" et 45+ dystanse 15mm tył i 13mm przód. Pech chciał, że podczas zakładania zestawu (felgi+opony nexen n'fera+dystanse dystom.pl) wszystko było nowe i nie mogłem odkryć skąd biorą się wibracje. Jeździłem od wulkanizacji do wulkanizacji. W międzyczasie zmieniłem felgi na 8.5"et42 i dopiero wpadłem na to, że może problem leży w dystansach. No i bingo przy przodzie: 13mm powyżej 130 jest lipa, a przy 15mm wtedy jest tragedia. Jak myślicie to wina wadliwych dystansów czy et rzędu 29,27?

Opublikowano

Miałem ten sam problem 17x8j et 47 - 13 przód / - 20 tył siedziało ładnie ale bicie kiery i trzęsienie budy było nie do zaakceptowania. Też wyważałem kilka razy, nawet geometria była robiona w międzyczasie, nie pomogło. W końcu zamieniłem 13 na tył, przód bez dystansu i jak ręką odjął. Dystanse z dystom.pl dobrej jakości. Z tego co mi wiadomo różnica szerokości osi przedniej i tylnej w a4 to 13mm. 

Opublikowano
Panowie podejdą takie 19' do b8 ?
 
Felgi:19" 8.5j et42 ,nr.czesci:4E601025 AQ
 
jak coś link  https://www.olx.pl/oferta/kola-19-5x112-235-35-19-prawie-nowe-opony-nexen-n8000-15r-7-2mm-CID5-IDnt1hC.html#7bc34125c6  

Ta felga nie wejdzie do b8 nie ten otwor piasty

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
9 minut temu, daniell-gda napisał:


Ta felga nie wejdzie do b8 nie ten otwor piasty

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
 

Dzięki kolego

Opublikowano

Jaki dać dystans do Felgi 18 cali 8j et47 zeby było równo z błotnikiem przód i tył? zawieszenie 1bv

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

U mnie 19" et  27  8j oponka 245/35 zawias 1bv i wszystko pięknie się mieści bez żadnych problemów. przód idealnie równo, tył spoko.  żadnych obtarć. Wiec dystans smialo 20mm

Opublikowano
Godzinę temu, TOM3K napisał:

Jaki dać dystans do Felgi 18 cali 8j et47 zeby było równo z błotnikiem przód i tył? zawieszenie 1bv

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
 

Ja miałem założone 15mm tył i przód i było optymalnie

Opublikowano

Z przodu można się chyba pokusić o 15 mm z tego co widzę. Jakie masz opony na tych felgach?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...