Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] < Skromny Avantador > by xBLADEx - Recaro


xBladex

Rekomendowane odpowiedzi

Ty to perwer jesteś jednak :grin: 
Pozdro i powodzenia:gicior:


Dzięki i nawzajem. Nie każdy musi jeździć od razu na glebie. Może źle zacząłem zmiany z kołem. Człowiek uczy się na błędach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale nie kazdy ma auto do lansu...

Jest ok wazne ze jest progres,od razu nie musisz miec gwintu,recaro itp...

Jak masz kupowac gwint za 800zł nowy to lepiej odpuść sobie i kup be,bedzie taniej i wygodniej.

Be to już nie ma tragedii na 17.

Sam stoję z dylematem ale wole dozbierać kase i kupic cos co nie tylko będzie wyglądało ale i jeździło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale nie kazdy ma auto do lansu...
Jest ok wazne ze jest progres,od razu nie musisz miec gwintu,recaro itp...
Jak masz kupowac gwint za 800zł nowy to lepiej odpuść sobie i kup be,bedzie taniej i wygodniej.
Be to już nie ma tragedii na 17.
Sam stoję z dylematem ale wole dozbierać kase i kupic cos co nie tylko będzie wyglądało ale i jeździło...


Też rozważam zakup 1be i może do tego pro kita bym założył.. co do gwintu też wolałbym dać trochę więcej na coś z lepszej półki niż te mtsy itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, uszol napisał:

Negatywne emocje wyczuwam w tym zdaniu, troche cebula :grin::grin:

A ja wyczuwam żeś się czegoś nawąchał:wink:

 

Zrozum ze w życiu sa ważniejsze wartości a jeżeli gleba,super rolka itp...

 

 

 

Zawartość dodana 1 minute later

Kuba daj @ to podesle Ci foty na 1be i kicie -40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym wolał odczekac dołozyc i nawet mtsa kupic niz 2 razy rozjebywac fure i zawiecho zmieniac,tymbardziej mtsa jak do ciebie 17 to max to mts wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wesz82 to wyślij na [email protected]

Koledzy spokojnie bez nerwów itp.. tu nikt nikogo nie chcę obrażać czy coś w tym stylu.. dla mnie jest wytraczające te 17" i delikatnie niżej a ktoś inny woli 19 czy 18 " i gleba ze wahacz 4cm od ziemi.

Być może i posłucham Pietra , odłoże kase nawet na gwint MTS czy coś podobnie jakościowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma spiny..

Sprawa oczywista bynajmniej dla mnie,jakbys miał kase juz dawno auto dawno byłoby blizej ziemi.

Jak chcesz dac nizej to mozesz dac tanie mts itp ale poczytaj dobrze o tym ze jest to strasznie miękkie i tak naprawde nadaje sie do jazdy 50km/h.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może i tak.. każdy będzie inaczej mówił jedni chwalą a drudzy nie.. nigdy nie miałem auta na gwicie itp także piszę tylko to co wyczytałem tu na forum lub FB.

 

Znalazłem coś takiego na olx

 

 

https://www.olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-amortyzatory-audi-a4-b5-CID5-ID5SQFB.html

 

Dokładnie jeśli by był budżet na auto to oczywiste że by było bliżej ziemi itp. Planów jest dużo .. np zderzak z spryskami leży chyba rok lub dwa i czeka sobie na swoją kolej i tak kilka innych pierdół.. na wszystko przyjdzie czas ..

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint mts to taka sama budżetówka jak fk(dolna polka), czy ta technix...

kupi nowego techniksa doj**ie odboju i bedzie nisko i w miare komfortowo bez dobijania itp itd spasow nima zeby blotniki rympolilo czy inne tego typu sytuacje sam wjebalem tesco na froncie bo kw padlo i naprawde nie narzekam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, wesz82 napisał:

Nie ma spiny..

Sprawa oczywista bynajmniej dla mnie,jakbys miał kase juz dawno auto dawno byłoby blizej ziemi.

Jak chcesz dac nizej to mozesz dac tanie mts itp ale poczytaj dobrze o tym ze jest to strasznie miękkie i tak naprawde nadaje sie do jazdy 50km/h.

 

 

Idac tym tokiem myslenia na 1ba powinno sie jezdzic nie wiecej niz 50 km/h :facepalm: 

z reszta powiedz to @enczu :zyzol:

Zawartość dodana 0 minutes later
4 minuty temu, sebidi napisał:


kupi nowego techniksa doj**ie odboju i bedzie nisko i w miare komfortowo bez dobijania itp itd spasow nima zeby blotniki rympolilo czy inne tego typu sytuacje sam wjebalem tesco na froncie bo kw padlo i naprawde nie narzekam

od poczatku o tym mowie tylko wesz swoje morały prawi aby tanie gwinty sobie darować...  a zapewne gwint widzial tylko na aukcji w allegro

Edytowane przez uszol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od poczatku o tym mowie tylko wesz swoje morały prawi aby tanie gwinty sobie darować...  a zapewne gwint widzial tylko na aukcji w allegro

lepsze nowe tesco czy mts niz zdechniete życiem kw uj wie ilo letnie i zdania nie zmienie chyba ze fakt jakis set w "idealnym" stanie V1 czy cos ale to.juz trzeba posmarowac a w tej cenie masz komplet technix i.jeszcze na wahacze starczy jakies ms [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na alegro jest KW do oski za 800zł, co do tanich gwintów nadajasie do pomników i auta na handel, róznica jest kolosalna w prowadzeniu i zachowaniu auta na drodze, a odboje nie pomogą wręcz odechce sie jazdy takim autem(pingpong), o ile ktos miał styczność z sensownym zawiasem(gwarantuje że nie bedzie chciał wrócic do budżetówki). Przerobiłem 4 gwinty u siebie.

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na alegro jest KW do oski za 800zł, co do tanich gwintów nadajasie do pomników i auta na handel, róznica jest kolosalna w prowadzeniu i zachowaniu auta na drodze, a odboje nie pomogą wręcz odechce sie jazdy takim autem(pingpong), o ile ktos miał styczność z sensownym zawiasem(gwarantuje że nie bedzie chciał wrócic do budżetówki). Przerobiłem 4 gwinty u siebie.

i tak i nie lotolem tez na kw ktore umarlo dalem do zregenerowania i to juz nie bylo to zreszta znowu umarlo bylo tez fk i teraz mam w d*pie jest utwardzone tesco i jezdzi nabija kilometry jest sztywno i stabilnie wiadomo nowe kw lub w idealnym stanie chociaz bije na glowe te budzetowki ale zawsze bedzie lepszym wyjsciem niz założenie sprezyn na ori zawias co jest nagminnym modem obnizajacych bryki najtanszym kosztem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na alegro jest KW do oski za 800zł, co do tanich gwintów nadajasie do pomników i auta na handel, róznica jest kolosalna w prowadzeniu i zachowaniu auta na drodze, a odboje nie pomogą wręcz odechce sie jazdy takim autem(pingpong), o ile ktos miał styczność z sensownym zawiasem(gwarantuje że nie bedzie chciał wrócic do budżetówki). Przerobiłem 4 gwinty u siebie.


+ 1 kupiłem 2 lata temu tatechnix prawie nowy... Szał mnie wziął pewnego dnia i go wyjebalem po tych pinpongach... Zrazilem się do gwintów wlecialo z powrotem 1be, potem chciałem sprężyny jakieś niższe jednak (bo chwilowo miałem 17" nie 18") ale chłopaki z batalionu mnie naprostowali i odradzili sprężyn, radzili poszukać kw. Kupiłem, przed założeniem nie byłem przekonany że będzie komfort i brak pinponga, pod koniec zimy wrzuciłem na 15" zimowych mega sztywno, pewnie i komfortowo, mówię hola hola zobaczę jak wrzucę lato 18" w sobotę wrzuciłem i jest nadal kozak, także polecam kw jest ogień, wart swojej kasy, auto na 18" prowadzi się pewnie, sztywno, nie ma pinponga, dobrze wybiera :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to miałeś zajechane amory, wiec to nie ma co porównywać, regneracja to wymiana wkładów, a wiec zTwojego KW został tylko korpus z bebechami niewiadomo skad, KW ma wkłady AL-CO i nie idzie ich kupić. Raz regenerowałem gwint i to był ostatni raz, chyba że na sprzedaż, MTS czy TA śmietnik majaten plus że mozna w miare nisko skręcić, ale skręcony na glebe jest strasznie miekki, załozenie odboi i posadzenie go na odbojach jest strasznie uciazliwe w poroszaniu sie, poprostu bez ładu i składu auto skacze na drodze w porównaniu do sprawnego KW, które prowadzi sie na twardych odbojach stabilnie(odnosze sie do tego co mam poli 95ha/ori odbój KW w proporcji 50x50). Pełny odbój z poli nie da sie prowadzić przy prędkosciach, bo jak wpada w wibracje to podskakuje aż do czasu zgaszenia silnika:grin:

FK jest jednym z tych twardszych gwintów w niskiej cenie, ale jazda jak na taczce, mam wrażenie ze to nic nie wybiera, kolega w ekipie to ma, moge powiedzieć tylko że dopiero po 3 latach intesywnej jazdy zapiekły sie nakrętki, póki co suchy, obecnie siedzi na pełnym poli i jest tragedia, piwa nie napijesz na 100% podczas jazdy.

Drugi ziomek ode mnie ma gwint Vmaxx, walory jezdne eleganckie, ale mały zakres regulacji, gleba na 18tce kończy sie przy 60cm(od gruntu do rantu), nowe spręzyny idzie kupic u dystrybutora(400zł) ostatnio zamawiał, są oferowane nie bezpowodu, lubią pękać, stad dużo można znaleźć na necie poszukiwaczy spręzyn do tego gwintu. Ogólnie twardy gwint

Supersport, niby drogi(miałem u siebie), o ile przód jest w miare OK i nie rdzewieje, tak tył to porazka, miekki i korodujący zawias, bez odboi twardych nie ma mowy i niskiej glebie.

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko problem tanich gwintów to nie tylko amortyzatory ale też sprężyny, jak porównalem sprężyny od kw i tatechnix czy kolegi od MTS i kw to jest gigantyczna różnica w twardości i grubości zwoi a to też przekłada się na pingponga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...