bouzuki Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 G12+ jest już raczej nieosiągalny.Ostatnio w ASO VW i ASO Audi we Wrocławiu dostępny tylko G13.
razorsl Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 ory czy nie ori ale powinien dluzej pochodzic niz tylko 2 miesiace... cos musi bc nie tak skoro tak szybko padl. Moze przyczyny trzeba szukac gdzie indziej a nie w termostacie... ehm ---------- Post dopisany 16-01-2014 at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany 05-01-2014 at 16:49 ---------- wlasnie 2h temu dostalem info od mechanika ze mialem pekniety krociec, przez to zapowietrzyl sie uklad chlodzenia i dlatego nie bylo cieplego nawiewu czyatajac wszystkie tematy o braku cieplego nawiewu itp.. to jestem juz teraz przekonany ze w 3/4 przypadkach wina jest zapowietrzony uklad chlodzenia. pozdrawiam i zycze bezawaryjnosci w samochodach
enrike2 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 ja caly czas sie z tym mecze wymienialem juz krociec termostat zbiorniczek i korek i dalej sie zapowietrza glowica jest ok padlo na pompe wody bo przy wiekszych obrotach ogrzewanie jest a tak tgo chlodne leci pompa nawet nie ma sily przerzucic plynu z powrotem do zbiorniczka
dracus6662 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 zapowietrzony układ powietrza objawia się wskazaniem na blacie 90 nawet więcej i to b.szybko oraz zimnym nadmuchem jeżeli masz nieszczelnosć to dwa miejsca z tyłu za blokiem 3-nik do sprawdzenia bo lubi pękać , drugim miejscem jest miejsce gdzie jest czujnik temperatury przy chlodnicy tuz obok kranika, mokra wykladzina jest złym znakiem , dodatkowo skoro zagotowałeś silnik to być może pod ciśnieniem rozszczelnia się któryś z przewodów i puszcza plyn sprawdz wszystkie opaski czasem plyn w czasie jazdy moze poprostu pryskać na blok i odrazu odparowywać szukaj śladów plynu na bloku , bedzie nalot:naughty:
razorsl Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Dokladnie, ja tez wymienialem z tego co wiem 2 kroccie bo byly popekane, zapowietrzaly uklad i uciekal mi przez nie plyn chlodniczy. Wczesniej takze mialem zimny nawiew wewnatrz auta... takze enrike2 stawiam na 90% ze to zapowietrzony uklad chlodzenia
JARPAR Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 koledzy mam problem z wywalaniem plynu przez zbiorniczek vag wykazal blad 17701 blad czujnika temperatury zwarcie do plusa . mam takie pytanie czy uszkodzenie tego czujnika miewam ze jest to czujnik przy termostacie wplywa na otwieranie termostatu poniewaz gotuje i wywala plyn przez korek zbiorniczka .
dracus6662 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 czujnik nie otwiera termostatu tylko daje info , termostat być może do wymiany , chociaż na gorącym to wywali ci zawsze plyn korkiem jak odkręcisz a może uszczelka ? sam błąd nie swiadczy o uszkodzonym termostacie
enrike2 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 u mnie akurat to jest objaw uszczelki w poniedzialek moj samochod ma zabieg ;p
bartek2119 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Witam wszystkich. Od około roku jestem szczęśliwym posiadaczem AUDI A4 B6 Cabrio z silnikiem 3.0 V6 ASN i wszystko było super aż... sprawa wygląda tak: objawy zaczęły sie pojawiac już latem . po troszke zaczęło ubywać płynu chłodniczego i po nocy w garażu ciężko odpalała a jak już odpaliła kopciła na biało i w tym dymie czuć było taki "chemiczny posmak"(sądzę że to spalany płyn) późiej odpalała normalnie i nic nie kopciła. objawy narosły do tego stopnia że aż rozrusznik nie miał siły obrócić wałem(nowy aku). wykręciłem świece przekręciłem rozrusznikiem i wypluło płyn z tłoka(stojąc przed autem z środkowego tłoka w lewej głowicy) Pierwsza myśl każdego"płyn na tłoku, ubywa ze zbiorniczka czyli USZCZELKA POD GŁOWICĄ ALBO PĘKNIETA GŁOWICA" głowice poszły do szlifu zostały sprawdzone na szczelność dotarte gniazda zaworów wymienione uszczelniacze itd. złożone wszystko na nowych uszczelkach WYDANE KUPE SIANA i.... I nic:( bez zmian. kopci nadal rano na biało. Gościu od głowic zapewnia że są szczelne na 100%. jedynym miejscem gdzie jeszcze łączy się układ chłodzenia z tematem płynu na tłokach to PRZEPUSTNICA która jest grzana płynem. przyznam szczerze że nie wiedziałem że do przepustnicy dochodzi w ogóle płyn. Pytanie brzmi:czy jest taka możliwość że ta przepustnica pękła czy może rozwaliła sie tam jakaś uszczelka i daje płyn do kolektora ssącego i tą drogą na tłok? myślałem jeszcze że może powierzchnia bloku nie była równa-gładka ale mechanik mówi że to sprawdzał i że na pewno jest gładka. odrzucam też trop pękniętego bloku bo sądzę że wtedy płyn dostawał by się do oleju a tak sie nie dzieje. nie ma majonezu czy musztardy pod korkiem i stan oleju sie nie zmienia. i jeszcze jedno: skoro przez kilka godzin na tłoku potrafi się zebrać dużo płynu(powiedzmy że z kieliszek) to ta dziura musi być jakaś spora... Mam nadzieję że to ta przepustnica bo nie chciałbym znowu przerabiać tematu głowic...
edekxp Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Możesz spróbować zaślepić te przewody lub zacisnąć. Wyciągałeś przepustnicę aby sprawdzić wzrokowo czy coś nie jest pęknięte? Zawsze masz na tym samym tłoku płyn? Jeżeli tak to trochę dziwne że zawory zawsze tak się ustawią po zgaszeniu silnika. Piszesz o bloku i ja bym nad tym się zastanowił, niekoniecznie płyn bedzie płynął do oleju. Jeżeli pęknięcie będzie u góry bliżej uszczelki głowicy więc płyn może się dostać na górę tłoka. Nie chcę aby to się sprawdziło, ale nie słyszałem aby przez przepustnicę lał się płyn do tłoka. Miałbyś zapewne płyn w kolektorze ssącym oraz na wszystkich tłokach Ogólnie nie wesoła usterka Kolektor ssący ASN ma wyżej rury ssące niż przepustnica, więc myślę że tędy płyn nie leci. Archiwalne: Kolektor Ssący / Wtryski 3.0 ASN V6 Audi A4 A6 Gdynia ? Tablica.pl
bartek2119 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 No właśnie też wydaje mi się to dziwne żeby tak sie dostał tam płyn ale wolę sprawdzić najpierw to zanim zdejmę znowu głowice... Tak kombinowałem żeby właśnie te wężyki połączyć ze sobą (albo zaślepić tak jak pisałeś) ale jest tam strasznie trudny dostęp i konieczne będzie zdjęcie kolektora dlatego zostawiłem to na weekend. Mam nadzieje że jednak ten blok będzie cały bo w sumie jak byłaby pęknięta tuleja to kompresja waliłaby ciśnienie do układu chłodzenia... i jeszcze jedna sprawa: odebrałem auto od mechanika po tej całej naprawie i kilka dni było wszystko ok a po kilku dniach objawy się zaczęły znowu. więc gdyby blok był walnięty to działoby się to od razu a nie po kilku dniach... dzięki za odpowiedź. Jak komuś jeszcze wpadnie do głowy jakakolwiek inna przyczyna takiej sytuacji to proszę o wpis bo ja już kombinuje na wszelkie strony i nic nie mogę wymyślić...
H4mm3R Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Możliwe że nowa uszczelka była wadliwa... miałem u siebie tak przypadek. Ten blok był odpowiednim przyrządem sprawdzany, bo na oko to może wydawać się prosty.
enrike2 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 ja jezdzilem prawie rok z uszkodzona uszczelka nie bralo plynu ani olej sie tez nie mieszal mialem tylko wydmuchana uszczelke bo jakis debil nie dokrecil i wydmuchalo
soul87 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 bartek2119 , obstawialbym niestety pekenity blok co jest czeste w tym silniku....
H4mm3R Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 ja jezdzilem prawie rok z uszkodzona uszczelka nie bralo plynu ani olej sie tez nie mieszal mialem tylko wydmuchana uszczelke bo jakis debil nie dokrecil i wydmuchalo Skoro nie było typowych objawów dla uszkodzonej uszczelki to jak mogłeś o tym wiedzieć że była uszkodzona i to prawie rok. Bajki opowiadasz
bartek2119 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Powierzchnia bloku była sprawdzana odpowiednim przyrządem ale pod kątem pęknięcia blok nie był w żaden sposób sprawdzany. Sprawdzę tą przepustnicę w pierwszej kolejności. Mam jeszcze nadzieję że to nie będzie blok... ---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 18:52 ---------- Na starej uszczelce też nie było widać żadnych śladów żeby coś tam się działo(tak wizualnie)ale wszystko jest możliwe...
enrike2 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 jakie bajki uklad by zapowietrzany caly czas i nie bylo ogrzewania przez to dopieor teraz wyszlo ze padla uszczelka bo test wykryl gazy a w ukladzie chlodzenia a na bajki juz jestem za duzy ja tylko pisze jak bylo u mnie wiec ty mi bajek nie opowiadaj
H4mm3R Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 jakie bajki uklad by zapowietrzany caly czas i nie bylo ogrzewania przez to dopieor teraz wyszlo ze padla uszczelka bo test wykryl gazy a w ukladzie chlodzenia a na bajki juz jestem za duzy ja tylko pisze jak bylo u mnie wiec ty mi bajek nie opowiadaj Skoro miałeś nadciśnienie w ukl. chłodzenia, węże puchną, w zbiorniczku wybija Ci wodę po odkręceniu, to ewidentnie walnięta uszczelka. To jednak były jakieś objawy, więc opisuj jaśniej swój przypadek, a nie że nic się nie działo ale uszczelka była wydmuchana... Potem się dziwisz że niektórzy czytają Twoje wypowiedzi jak opowieści wyssane z palca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się