Luz na krzyżaku czy co to jest? [filmik]
1 1

    23 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    - drążki kierownicze wymienione 2-msce temu

    - maglownica wymieniona rok temu na regenerowaną, ale wiadomo jak to z regenerowanymi bywa

    przejrzałem parę tematów, które wyskoczyły w szukajce i podobno jest jakaś śruba na maglownicy, którą można skasować luz, pamiętam że w polonezie miałem takie coś i mocniejsze dokręcenie podziałało :D - ale nie wiem gdzie ta śruba jest w b5, ktoś się orientuje?

    pozdro

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jedna osoba niech rusza kierownicą, druga niech maca pokoleji

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kto robil ci magiel?

    Moze koncowki ale sprawdz tez krzyzak nie ma bata musi cos miec luz.

    A jak auto zachowuje sie na nierownosciach?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ewentualnie zostaje stacja diagnostyczna a tam Ci już wyjadają .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    magiel był robiony w firmie gdzieś pod radomskiem, przyjechał kurier z "nowym", a ja dałem stary - ale oprócz tego, że ciekł to nic się nie działo

    na dziurach żadnych dziwnych dźwięków nie ma, mam twardy i niski zawias więc jedzie się niezbyt wygodnie, ale auto nie wykonuje żadnych nieprzewidywanych ruchów

    poszukam jeszcze jak się dostać do tej śruby na maglu, a jak to nie pomoże to wymienię krzyżak, bo z tego co widzę to nie ma wielkiej filozofii z tym

    jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to pisać ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie ruszaj sruby przed wymiana krzyzaka a sruba to od kanalu podejdziesz bodajze na 22 klucz.odkrec oslone pod kiera i poruszaj kiera,zlap za krzyzak jak poczujesz luz to bedzie wiadomo.nie obracaj kiera po odkreceniu krzyzaka bo uwalisz tasme od poduchy.daj znac jak wymienisz krzyzak co i jak zrob foto relacje:wink:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Luz możesz mieć też na części która się wysuwa i wsuwa tej do regulacji mogą być też drążki kierownicze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Luz możesz mieć też na części która się wysuwa i wsuwa tej do regulacji mogą być też drążki kierownicze.

    Kolega czytał w ogóle??

    Drążki mają 2 mce:wink:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    też mam taki objaw i wg mnie jest to krzyżak a dokładniej miejsce gdzie wysuwa się kierownica bo jak wyciągnę ją na maxa to trochę mniej stuka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    też mam taki objaw i wg mnie jest to krzyżak a dokładniej miejsce gdzie wysuwa się kierownica bo jak wyciągnę ją na maxa to trochę mniej stuka

    Jak to naprawic?

    Podejrzewam u mnie to samo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no ja drążki mam 100% ok, zresztą jak złapałem za krzyżak to jest wyczuwalny lekki luz od strony kierownicy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    same krzyzaki sa wymienne i kazdy zaklad ktory zajmuje sie walami napedowymi na pewno da sobie z nimi rade, plus jest taki ze kolumny nei trzeba wywazac jak np. walu napedowego, a jak ktos jest kumaty to sam je sobie dobierze, wymieni i zaklepie/zaspawa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    co do wymiany to nie ma problemu ogarnę to sam (tam nic nie trzeba spawać czy zaklepywać ,odkręcasz śrubę i wyciągasz krzyżak) tylko jestem ciekawy jaki koszt nówki ,bo używki są tanie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    szczerze podejrzewam krzyżak do wymiany jak jedziesz i ci stuka kierownica to na 100% krzyżak

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    złap krzyżak w miejscu łączenia z maglem żabką hydrauliczną i pokręć kierownicą to będziesz wiedział czy luz jest przez czy za krzyżakiem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    KRZYZAK KOLUMNA AUDI A4 B6 (3761983780) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. takie coś trzeba wymienić tylko ciekawe ile nowe kosztuje bo używka to loteria

    Na tym zdjęciu widać na końcu kolumny plastik biały który się wyrabia i też bardzo często na nim są luzy :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    KRZYZAK KOLUMNA AUDI A4 B6 (3761983780) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. takie coś trzeba wymienić tylko ciekawe ile nowe kosztuje bo używka to loteria

    Na tym zdjęciu widać na końcu kolumny plastik biały który się wyrabia i też bardzo często na nim są luzy :)

    właśnie mi się wydaje że to tam jest luz ,bo na przegubach nie wyczuwałem, tylko właśnie gdzieś bliżej kiery

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Można to w ogóle kupić??

    A całą kolumnę z krzyżakiem??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja u siebie planuję dorobić ten ślizg plastykowy z jakiegoś metalu ;) ale pewnie po tym zabiegu po jakimś roku luz zrobi się ale w kolumnie, a nie w krzyżaku.

    mam dwa krzyżaki ale od B5 FL, więc mogę kombinować, w poprzedniej wersji drążek był na wieloklinie i nie było chyba takich problemów

    przed chwilą złapałem cały drążek w imadło złapałem plastyk kombinerkami i wyszło że plastyk lata na drążku, przy 20cm kombinerkach luz jest na jakieś 2mm przy końcu kombinerek

    http://zapodaj.net/images/0150b25da45a8.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Maglownica wymieniona tydzień temu na używkę po regeneracji, krzyżaki wymienione dziś i nadal stuka. Mechanik rozkłada ręce, a ja jestem bez tysiaka w kieszeni. Twierdzi, że mechanizm wysuwania kierownicy jest ok... chociaż po złapaniu za niego ewidentnie niesie się tam jakieś drganie.

    Macie jakieś pomysły?

    Edytowane przez easymoonrider

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy