bajowsado Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Korpusu nie trzeba. Chyba, że tak się wytarły mosiężne prowadnice tulejki które ją trzymają w płaszczyźnie że te wytarły korpus, w co wątpię bo w A6 którą robiłem pasek spadł całkowicie i o dziwo nawet tuleja była dobra tylko właśnie owa prowadnica się wytarła, zobaczysz je jak wyjmiesz tulejkę. A każdy dobry tokarz zrobi Ci to z mocniejszych materiałów za 0,7 dobrej wódki.
KrzysiekA4 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 niby na wierzchu, a głeboko i cieżki dostęp,.na pocieszenie dodam że jak wymienisz uszczelki pod postawa chłodniczki oleju, wymien tez pomiedzy chłodniczką a podstawą, bedziesz pewny że tam jest sucho,. czesto tam właśnie jest wyciek,. Jak ja to powiem gościowi w warsztacie to zwariuje a ja z nim ale kutwa trza to rwać a poważnie mówiąc,coraz mniej części do demontażu hehe.mogłem go wyjąć całego i byłoby lepiej:polew:
kudalty66 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 no to sam to robisz czy ktoś z Tobą, ile ci za robote zaśpiewał???cały czas mu dokładasz w końcu???
KrzysiekA4 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 Korpusu nie trzeba. Chyba, że tak się wytarły mosiężne prowadnice tulejki które ją trzymają w płaszczyźnie że te wytarły korpus, w co wątpię bo w A6 którą robiłem pasek spadł całkowicie i o dziwo nawet tuleja była dobra tylko właśnie owa prowadnica się wytarła, zobaczysz je jak wyjmiesz tulejkę. A każdy dobry tokarz zrobi Ci to z mocniejszych materiałów za 0,7 dobrej wódki. Korpus trzeba zdjąć tak czy siak a w piątek miałem zamykać góre i rozrząd montować ale widze że to się stanie najwcześniej w sobote hehe ---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:01 ---------- no to sam to robisz czy ktoś z Tobą, ile ci za robote zaśpiewał???cały czas mu dokładasz w końcu??? trochę dokładam nie powiem,wychodzą sprawy które najlepiej teraz zrobić.Mechanik może nie specjalista od tego silnika,co do rozliczania mam z nim inne układy,więc dużo nie weżmie.Ceny mam hurtowe,powiem tylko że rozrząd INA 760zł(pompa,termostat,rolki,napinacz,paski)komplet + dużo?? ---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:05 ---------- Dawid wytarła się na szczęście sama prowadnica w tulei.
kudalty66 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 pokaż foty tej tuleii, i po naprawie,.
KrzysiekA4 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 pokaż foty tej tuleii, i po naprawie,. Pokaże,masakra żeby przy osprzęcie takie jaja wymyślili.Dzień opóźnienia.Tylko się zastanawiam czy do tokarza czy ori
kudalty66 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 masz rozebrane, spisz numer cześci i szukaj,.
KrzysiekA4 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 masz rozebrane, spisz numer cześci i szukaj,. Już się szuka,chodzi mi bardziej o to żeby tego już nie rozbierać co będzie wytrzymalsze.Tak poważnie to ten wątek chyba wyjaśni sprawe zakupu samochodu z tym silnikiem hehe.Choć ja już wiem co tam siedzi :)jak ktoś się spyta jak zdiagnozować silnik przy zakupie to mu dam ten link do poczytania
kudalty66 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 hehe, poczytaj mój wątek, w 2007 roku jak robiłem silnik, kilka miesięcy po zakupie ceny były o wiele wyższe na części, ale i wartość samochodu inna,. żebym wtedy wiedział to co teraz wiem,
KrzysiekA4 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2013 hehe, poczytaj mój wątek, w 2007 roku jak robiłem silnik, kilka miesięcy po zakupie ceny były o wiele wyższe na części,ale i wartość samochodu inna,. żebym wtedy wiedział to co teraz wiem, Ceny powiem szczerze nie powalają,jedynie te wałki z Hydro to duży koszt.50k przejechane na zaufaniu zeszłego właściciela więc rozrząd tylko ten cholerny osprzęt tzn rolka mi popsuła plany heh.Chce go wyprostować i nim jeździć.Robie trasy więc muszę mieć zrobione auto na tip top.Zbiorniczek wyrównawczy mam nowy tak jak pisałeś odmłodza komore :)tylko na czarno napisy muszę zrobić jak w ori bo są przezroczyste jak zbiorniczek ---------- Post dopisany 25-12-2013 at 13:20 ---------- Poprzedni post napisany 24-12-2013 at 23:10 ---------- Może ktoś ma dostęp do etki żeby pokazać ten cały element połączony z amortyzatorkiem jak jest skonstruowany i zamontowany na obrazku technicznym
Banan Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 masz etkę online: IFI :: klikasz carprog2
vauxhall95 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Jak potrzebujesz jakis czesci do 2.5TDI to mam jeszcze prawei kompletny silnik W ktorym wszystko grało.
lukjar7 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 co do napinacza, to jest ori zestaw naprawczy do tego
KrzysiekA4 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2013 Jak potrzebujesz jakis czesci do 2.5TDI to mam jeszcze prawei kompletny silnik W ktorym wszystko grało. Heh teraz to ja już mam rozprute prawie wszystko,części leżą,Święta więc robota staneła.Jak coś to się odezwę:)Jaki silnik??(na PW) ---------- Post dopisany at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany at 16:36 ---------- co do napinacza, to jest ori zestaw naprawczy do tego Jest jest,tylko w cenie nie dają jeszcze uszczelki pod magistrale
kudalty66 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 co do napinacza, to jest ori zestaw naprawczy do tego jakieś dokładniejsze informacje??? cena ??? dostepnośc , producent, ??
KrzysiekA4 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2013 dostępność jest ruiville robi takie fajne coś 330zł intercars,w moim przypadku nie wiem dowiem sie jutro po Świętach mój dostawca szukał.Cena z amortyzatorkiem który już mam zobaczymy dam znać na PW
Sebacyc Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 a uszkodzony masz sam amortyzatorek czy obudowa tez?
KrzysiekA4 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2013 U mnie uszkodzona jest obudowa osłony rozrządu delikatne rysy na korpusie od zamocowania rolki i tuleka ma luz,amorek wygląda dobrze nie ma wycieków.Zobacz sobie pierwsze zdjęcia jak jest osłona rozrządu jeszcze na silniku powinieneś zobaczyć rysy od rolki
Sebacyc Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 ori zestaw z aso to sa tulejki do obudowy sruba itp okolo 100zl
KrzysiekA4 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2013 To jest jedna tulejka i dwie śruby,większy zestaw to jest rolka,tulejka dwie śruby plus amortyzatorek,itd.szkoda tylko że nie dają uszczelki pod magistrale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się