sony_dark Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 nie wiem czy nie wymienić krokowca, bo ostatnio go czyściłem to obroty mi wariowały. I wogóle troche to dziwne bo czemu mi i nie tylko mi nie szarpie poniżej 1200 obrotów. Tak jakby nie wiem przy wyższych krokówka się nie domykała i dostaje dodatkowej dawki powietrza. Wiem, że większość z was czyściła i nic. Kurde kupiłem bym nówkę ale zdrożała już ponad 300zł VDO Siemens.
dawid_sc Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 u mnie na krokowy nie reaguje wiec mam chyba juz wyjasnione:)
sony_dark Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 tzn, nie działa, nie otwiera i nie zamyka się??
dardit Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 u mnie z mocą wydaje się być ok spalanie też pozytywne tylko te szarpnięcia ;/jeśli pytasz o to telepanie no to plastiki się po prostu zaczęły tłuc, przy przejeździe po dziurach nierównościach głównie drzwi ale nie mogę zlokalizować miejsca hałasu czy to na zamkach czy gdzie indziej wszystkie elementy niby sztywno poskręcane a na nierównościach jak furmanką się jedzie ;/ panowie powiedzcie mi jeszcze taką rzecz bo nie chce mi się zbyt wertować wątku od początku a nie pamiętam czy temat był poruszany wymieniał ktoś linkę od gazu? jakby to ona się gdzieś delikatnie przycinała ?? ;/ Ja wymieniałem w prawdzie na używke ale jedna i druga lekko chodziła, zmiana nic nie wniosła do sprawy. Ale u mnie jak wiesz była inna przyczyna.
peacenotwar Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Co do uszczelniania kolektora... Nie wiem jak część z was to robiła, ale przydałoby się wymienić uszczelki między kolektorem a blokiem i uszczelkę w samym kolektorze. Ja wymienilem wszystkie ale rozebralem wczoraj poraz setny kolektor i dzis bede skladal wiec sie okaze co moze byc do tego te sondy zmienie to na pb musi byc ok . Poduchy mowilem wymienilem wszystkie jakie tylko sa oraz cale zawieszenie z lozyskami w piastach nawet i przegubami oraz hamulcami wiec ;p Moze ta moja A4 chce zebym pod nia lezał;p hahahah Wczoraj mialem sharana 1.9tdi co mechanicy nie mogli ustawic pompowtrysku przez miesiac;p a zrobilem go w 2 godziny wiec inne sie da a mojego sie nie da;p dzis opisze cos wiecej bo bedzie cos wiadomo A z LPG to jezdzilem po trasie z kompem itd musze wymienic filtr bo juz chyba syfu nałapał . ---------- Post dopisany at 08:58 ---------- Poprzedni post napisany at 08:56 ---------- Chlopaki tak jeszcze dopisze Waskivw dopisał wiele rzeczy napewno ktore przeoczone sa przez nas . Wiec do dzieła jak cos wiekszosc nr moj ma to dzownic i jakos moze cos razem wspolnie dojedziemy tego Jeszcze swojego nie rozbierałem i nie wiem jak wygląda tam sprawa, ale słyszałem, że są w środku kolektora plastiki które lubią pękać i może to wpłynąć na coś. Jeśli to nieprawda to mnie poprawcie.
sony_dark Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 jeżeli nikt u Ciebie nie grzebał w kolektorze i go nie zmieniał to tych klapek nie powinno byc, ponieważ były dwie wersje kolektorów, z tymi klapkami (do rocznika 94) i z wbudowanymi na stałe już(od 96 wzwyż) .
darek995 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Ok a stan silnika jaki jest ? Ciśnienie w normie itp?
sony_dark Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 to było na pierwszy rzut sprawdzone wszystko ok
RobertWS Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 A tak z ciekawości jakie macie cisnenia na cylindrach, srednie mi chodzi, mniej więcej. Dawid uszczelni kolektor to dopiero będzie hulać
RobertWS Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 No ja podobnie, 12-12.5 w zależności od cylindra:wink:
sony_dark Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 ja dzisiaj zająłem się jeszcze odmami, wymieniłem je wcześniej ale cos tam sie popaprało i zrobiłem to teraz raz ale porządnie. i sprawdziłęm wszystkie wężyki podciśnień, tylko nie wiem co jest z tym co idzie do środka przez ściane grodziową. Jak zrobi się ciepło to rozbiore schowek i co tam trzeba i sie dowiem. Jutro przetestuje autko, ale wątpie żeby coś to dało he;p
darek995 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Wątpię by odma była winna, bo ja po robieniu uszczelki pod pokrywą zapomniałem podpiąć i nic się nie działo auto jeździło. a co do kolektorów to ponoć były dwa rodzaje silników ABC i jedne ponoć miały regulowane długości kanałów.
hary2 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 ja dzisiaj zająłem się jeszcze odmami, wymieniłem je wcześniej ale cos tam sie popaprało i zrobiłem to teraz raz ale porządnie. i sprawdziłęm wszystkie wężyki podciśnień, tylko nie wiem co jest z tym co idzie do środka przez ściane grodziową. Jak zrobi się ciepło to rozbiore schowek i co tam trzeba i sie dowiem. Jutro przetestuje autko, ale wątpie żeby coś to dało he;p O ile dobrze pamiętam to jest wężyk który idzie do map sensora ECU
RobertWS Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 W abc nie było regulacji długości kanałow dolotowych, była tylko inna budowa kolektora w starszych modelach( wystepowala tzw. puszka) Regulacja występowała 2.8 aah.
dawid_sc Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 ten wezyk nie idzie do ecu do ecu idzie osobno w ecu jest map sensor . Dzis poprostu moja a4 przeszla sama siebie odpalilem rano i zaczelo uderzac dzwiekiem "bassem" w tlumik no ale chwile czekam wkrecily sie obroty i jade ..... wymusil mi jakis cymbal na skrzyzowaniu i nagle mocno hamowalem ( szkoda bo moglem przylozyc az milo ) ale jakos sie wyhamowalo i auto zaczelo palic na 4;/ pojechalem do siebie na warsztat i mowie moze kable jeden przetarty byl itd poszedlem kupilem kable wymienilem i pojechalem na test auto tak samo dzialalo az wkoncu stracilo moc zgaslo i dziekuje Pa jak Parasol;/ zero iskry zero dzwieku dzialania pompki paliwa nie laczy sie z kompem vag tyhlko np z abs czy licznikiem . Kupilem modol zaplonowy nic nie dalo (tylko on zostal ostatni ) i powiem wprost zgłupiałem Przyjechal Dardit i nie wykminilem nic moze Ecu sie zesralo.....?? kreci jak wsciekly ale lipton nie zapali. nie wiem juz poprostu co robic
peacenotwar Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 dawid_sc , jesteś chyba najbardziej pechowym człowiekiem świata
darek995 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 W abc nie było regulacji długości kanałow dolotowych, była tylko inna budowa kolektora w starszych modelach( wystepowala tzw. puszka) Regulacja występowała 2.8 aah. tyle też wiedziałem tylko kumpel twierdził że miał kiedyś i były dwa rodzaje, a co to za pucha?
sony_dark Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 ja cie nie moge, Dawid ile Ty masz problemów z tym autem to święte pojęcie przechodzi. Ja w sumie tyle tego nie mam ale też jak coś robie to nowego dochodzi. Ja robiłem koło tych odm pierwszy raz to aż się zdziwiłem ten dolot co jest zaraz za przepustnicą był pęknięty przez całą długość na pół i miał dziurę 5cm. ---------- Post dopisany at 07:11 ---------- Poprzedni post napisany at 07:08 ---------- ecu to od początku dobry trop, a teraz to już nie masz chyba wyjścia trzeba go podmienic i sprawdzić. ---------- Post dopisany at 07:12 ---------- Poprzedni post napisany at 07:11 ---------- puszka - no ten plastik co jest w kolektorze co często pęka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się