rafal9119 6 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Witam bicie podczas hamowania to może oznaczac krzywe tarcze czy nie tylko jak to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Bicie podczas hamowania to praktycznie zawsze krzywa tarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasl91 0 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 tylko i wyłoncznie tarcze .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Won$ki 0 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Tarcze do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Tarcze, piasty, felgi, opony, zawiecha. mozliwosci jest kilka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 i tu wlasnie zaczyna się niewiadoma. czyli nie tylko tarcze daja oznake bicia? w piątek zabiorę się za to się okaze co jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekM 1 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zawsze można założyć koła drugie (lato lub zima) i zobaczyć czy będzie poprawa, później pomiar bicia piast, luzy w zawieszeniu a na końcu tarcze do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 tylko i wyłoncznie tarcze .. chyba wyłącznie U mnie uszkodzone było łożysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkuczera 2 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Ludzie ja nie wiem o czym Wy piszecie. Jak ma problem z biciem tylko przy hamowaniu i żadnych innych problemów to na 100% jest to krzywa tarcza hamulcowa i nic innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans47 3 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 I jesli sa jeszcze grube nie musisz wymieniac mozna przetoczyc i dalej smigac ja sobie tak zalatwilem tarcze myjnia automatyczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix0907 1 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Jeśli tarcza to nie przetaczaj, ja przetoczyłem i 2 tygodnie dobrze było, potem to samo. Podnieś samochód na lewarku i pokręć kołem, jak będzie w jednym miejscu ciężej się kręcić to na pewno tarcza krzywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 gorny wachacz mi puka a tak po za tym to chyba guza mam w przedniej oponie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Ludzie ja nie wiem o czym Wy piszecie. Jak ma problem z biciem tylko przy hamowaniu i żadnych innych problemów to na 100% jest to krzywa tarcza hamulcowa i nic innego. Żebyś się jeszcze nie zdziwił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkuczera 2 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Ludzie ja nie wiem o czym Wy piszecie. Jak ma problem z biciem tylko przy hamowaniu i żadnych innych problemów to na 100% jest to krzywa tarcza hamulcowa i nic innego. Żebyś się jeszcze nie zdziwił Dziwie się że piszecie takie głupoty. Jak ktoś ma minimalne pojęcie o mechanice to nie jest w stanie pomylić krzywej tarczy hamulcowej z inną wadą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss SierraFan 3 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Ludzie ja nie wiem o czym Wy piszecie. Jak ma problem z biciem tylko przy hamowaniu i żadnych innych problemów to na 100% jest to krzywa tarcza hamulcowa i nic innego. Żebyś się jeszcze nie zdziwił Dziwie się że piszecie takie głupoty. Jak ktoś ma minimalne pojęcie o mechanice to nie jest w stanie pomylić krzywej tarczy hamulcowej z inną wadą. Uwierz mi i kolegom wyżej, bo tak jak piszą to nie zawsze tarcze. Hamując obciążasz również łożyska, zawieszenie itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkuczera 2 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zdaje sobie z tego sprawę. Ale czy hamować można z różną siłą? Jak bije tarcza (jest krzywa) i nie jesteśmy pewni czy to coś innego można podnieść jedno koło i nim kręcić ewentualnie poprosić 2 osobę o to by lekko wciskała hamulec? Myślę że każdy sobie z tym poradzi. A jak koło już jest w powietrzu można sprawdzić inne rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 nie ma co dyskutować. skoro tak mówisz to musi tak być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantazma 0 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Miałem kiedyś taki przypadek, że podczas hamowania biło, a podczas normalnej jazdy tak jakby lekko dudniły opony. Problem rozwiązał się po ok. miesiącu, jak zaczęło huczeć łożysko koła. Po wymianie łożyska nic nie bije przy hamowaniu:banan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss SierraFan 3 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Miałem kiedyś taki przypadek, że podczas hamowania biło, a podczas normalnej jazdy tak jakby lekko dudniły opony. Problem rozwiązał się po ok. miesiącu, jak zaczęło huczeć łożysko koła. Po wymianie łożyska nic nie bije przy hamowaniu:banan: I stałeś się żywym przykładem obalającym teorię tarcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neimaD 0 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Miałem kiedys bicie przy ostrym hamowaniu, po wymianie klockow wszystko bylo ok. Tylko zaznaczwm, ze wymienilem tarcze a klocki chciałem jeszcze przytrzymać i to był mój błąd. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-T210 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się