patrykaudia4b6 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Sprawdzę świece dzisiaj. A z sprawdzeniem tych szklanek i wałka przejadę się do mechanika,bo sam nie będę potrafił określić ich stanu. A wymiana owych części w granicach jakich cen?
Marynarz____ Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 A ja wam powiem tak miałem Paska 1.9 AFN a teraz mam B6 1.9 AVF- Pasek chodził jak traktor (silnik zdrowy, przelot 290 tyś), a audi chodzi o wiele ciszej i kulturalniej (przelot 220 tyś). B6 zaczęło chodzić trochę głośniej po zaślepiewniu EGR i wywaleniu katalizatora, ale i tak chodzi kulturalniej i dużo ciszej niż Pasek Więc ktoś tu głupoty pisze, że VP chodzi delikatniej niż PD- chyba że ma silnik do remontu to się wtedy zgodzę
Duch^ Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Sprawdzę świece dzisiaj. A z sprawdzeniem tych szklanek i wałka przejadę się do mechanika,bo sam nie będę potrafił określić ich stanu. A wymiana owych części w granicach jakich cen? Zależy co będziesz składał na jakich częściach ale się bierze tak mniej więcej na dobrych częściach z robotą 1600zł więc niech sprawdzi dokładnie krzywki.
Duch^ Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Odnośnie odpalania jak chcesz sprawdzić czy to nie cofające się paliwo to postaw na noc tył auta na górce a silnik żeby stał w dole jak odpali od strzała z rana to będzie wiadomo.
elmer80 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 świece żarowe grzeją od -5 GRZEJĄ OD +5 ! Odpalanie na filmiku jest na 100% winą nie grzejacych świec. Zmień świece w/g przypietego tutoriala i pochwal się jak ładnie odpala :-)
Duch^ Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Te silniki palą najlepiej jak przekręcisz stacyjkę w pozycję zapalenia kontrolek i czekasz aż usłyszysz przekaźnik z okolic lewej nogi który się wyłącza(czyt.kończy grzać świece) i bzyk od strzała powinien odpalić
lisek120 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 U mnie najprawdopodobniej będą pompki do roboty przy odpalenie trzecia pokazuje wartość 1,78 i mechanik powiedzial ze dlatego autem telepie przy odpaleniu po dluższym postoju.
Biszczan Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 U mnie najprawdopodobniej będą pompki do roboty przy odpalenie trzecia pokazuje wartość 1,78 i mechanik powiedzial ze dlatego autem telepie przy odpaleniu po dluższym postoju. Na podatawie korekcji nie do końca można stwierdzić jaki jest stan zużycia pompowtryskiwacza. Najlepszym sposobem jest wymontowanie i sprawdzenie przy pomocy odpowiednich urządzeń. Gdyby nie brakowało mi mocy w samochodzie to nie wiem czy zdecydowal bym się na sprawdzenie pompek w specjalistycznym serwisie, ale kolejnym z objawów było owe telepanie na zimnym, cieplym silniku, problem z odpaleniem w ujemnych temperaturach - chodzil jak traktor i szczerze mówiąc nie sądziłem, że po ogarnięciu problemu kultura pracy tak się zmieni na plus. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
lisek120 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Czyli mam rozumiec Biszczan ze, miałes podobne objawy jak ja?
Duch^ Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Buczenie o którym opisujesz prawdopodobnie będzie przez wałek rozrządu o którym pisałem problemy z odpalaniem również mogą być tego powodem i głośna praca silnika wszystko na to wskazuje więc miałeś sprawdzić wałek ze szklankami i co wyszło?
lisek120 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Z tym musiałbym jechac do mechaniora bo sam nie ogarnę
misiek95 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Panowie jeżeli głośno wam chodzi silnik na pompowtryskach to polecam czyszczenie liqui moly. Mój chodził po kupnie jak traktor, a a niedawno wyczyściłem pompki i efekt jest mega także polecam każdemu bo koszt jest naprawde niski a efekt może być niesamowity(jak w moim przypadku) ---------- Post dopisany at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany at 17:32 ---------- No i poprawiło się także odpalanie rano i nie jest słaby na zimnym jak wcześniej:wink:
elmer80 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Panowie jeżeli głośno wam chodzi silnik na pompowtryskach to polecam czyszczenie liqui moly. Mój chodził po kupnie jak traktor, a a niedawno wyczyściłem pompki i efekt jest mega także polecam każdemu bo koszt jest naprawde niski a efekt może być niesamowity(jak w moim przypadku)---------- Post dopisany at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany at 17:32 ---------- No i poprawiło się także odpalanie rano i nie jest słaby na zimnym jak wcześniej:wink: Butelkę przez trójnik podpinales czy dwa węże do butelki? Filterek dawales? Ile trwało wypalenie zawartości puszki?
misiek95 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Węże w butelke i wypiąłem bezpiecznik pompy paliwa. Filterek dawałem. Jak zajrzysz do mojego wątku to jest tam fotka po wykonaniu zabiegu, ewidentnie widać syf Wypalenie zawartości puszki to zależy jakie obroty mu zapodasz Mi to zajeło jakieś 15-20 min. Reszta poszła do baku
lisek120 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Po wglebieniu sie w twoj wątek doczytałem ze miales podobne objawy jak ja głosna praca telepanie przy odpaleniu po dłuższym postoju i dymek z rury przy odpalaniu, skoro tobie pomogło to ja też spróbuję
Biszczan Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Czyli mam rozumiec Biszczan ze, miałes podobne objawy jak ja? Tak jak wspominałem wcześniej w innych wątkach auto bardzo źle odpalało przy ujemnych temperaturach, brakowało mocy, więcej paliło ( sądziłem, że spalanie jest na bardzo dobrym poziomie bo przed regeneracją pompek najniższe spalanie jakie udało mi się uzyskać to 5,3L/100km przy załadowanym samochodzie na full, a o dziwo po regeneracji pompek ta sama trasa, ale gorsze warunki drogowe i 4,5L/100km) w kabinie dało się odczuć silne wibracje pochodzące od silnika, po otwarciu klapy było widać jak buja silnikiem na lewo i prawo praktycznie cały czas. Z istotnych rzeczy mających wpływ na spalanie to miałem też źle ustawiony rozrząd przez pewnego gościa ( wtedyspalanie w 015 na poziomie 0.8l/h), obecnie 0,4l/h.
Duch^ Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 pompowtryskiwacze nic nie mają do buczenia silnika.. Możemy sobie gdybać i gdybać tutaj a autor tematu musi podjechać do ogarniętego mechanika żeby sprawdził w pierwszej kolejność krzywki ze szklankami.
MiruK Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 świece żarowe grzeją od -5 GRZEJĄ OD +5 ! Odpalanie na filmiku jest na 100% winą nie grzejacych świec. Zmień świece w/g przypietego tutoriala i pochwal się jak ładnie odpala :-) Jak nie znasz tego silnika to nie pisz głupot, mój AVF miał całkowicie spalone wszystkie świece i praktycznie od razu odpalał przy temperaturze -15 C, oczywiście przez kilka sekund się telepał, ale odpalał od strzała, silnikowi z tego filmiku na pewno nie domaga coś więcej.
elmer80 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 świece żarowe grzeją od -5 GRZEJĄ OD +5 ! Odpalanie na filmiku jest na 100% winą nie grzejacych świec. Zmień świece w/g przypietego tutoriala i pochwal się jak ładnie odpala :-) Jak nie znasz tego silnika to nie pisz głupot, mój AVF miał całkowicie spalone wszystkie świece i praktycznie od razu odpalał przy temperaturze -15 C, oczywiście przez kilka sekund się telepał, ale odpalał od strzała, silnikowi z tego filmiku na pewno nie domaga coś więcej. W ktorym miejscu pisze glupoty??? Czyli w/g Ciebie przy ilu zaczynaja grzac swiece? "nie domaga cos wiecej" czyli co?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się