Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Który EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie egr-a który będzie najlepszy są 3 numery 038131501AL, 038131501AA i 038131501J do mojego silnika, który wybrać, który jest najlepszy (najwytrzymalszy) ?

Opublikowano

Witam.

Jeśli można podepnę się w temat jeśli mozna.

W najbliższym czasie będę musiał odwiedzić dzial części w Audi

czeka mnie zakup EGR pewnie 1000 plnów teraz pytanie które z tych trzech podanych przez kolegę Paul 17 silnik AVF

Czy do egr trzeba jeszcze cos dokupić jakies uszczelki itd???

Dzieki pozdrawiam

Opublikowano

Jeśli kupujecie oryginalne części Audi to po numerze nadwozia dobiorą wam właściwe zawory, te które aktualnie producent nakazuje montować w danych samochodach. Jeśli nie ASO to Etka prawdę wam powie - pytanie do przeniesienia do działu "Części". Odnośnie uszczelek to owszem należałoby stosowne dokupić. Jakie, wszystko jest napisane na forum a temat o EGR jest dość obszerny więc nie trzeba wiele zachodu żeby znaleźć co trzeba.

Opublikowano

Najlepiej to go zaślepić i mieć problem z bani.

Opublikowano

przeczytałem watki o egr, chciałem sie tylko dowiedzieć który z tych 3 modeli był najwytrzymalszy, obecnie mam z końcówka AA i leje z każdej strony, może któryś jest wytrzymalszy, pozdro

Opublikowano
Jeśli kupujecie oryginalne części Audi to po numerze nadwozia dobiorą wam właściwe zawory, te które aktualnie producent nakazuje montować w danych samochodach. Jeśli nie ASO to Etka prawdę wam powie - pytanie do przeniesienia do działu "Części". Odnośnie uszczelek to owszem należałoby stosowne dokupić. Jakie, wszystko jest napisane na forum a temat o EGR jest dość obszerny więc nie trzeba wiele zachodu żeby znaleźć co trzeba.

To zakupie taki jaki jest zalecany przez producenta tak jak piszesz po numerze nadwozia dobiorą właściwy.

Dzieki pozdrawiam:wink:

Opublikowano

Tak na logikę to ten z najwyższą literą czyli J

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

to jest tylko że AA zamienia sie na AL a AL zamienia sie na J i tyle nie ma lepszy gorszy

wg ETKA wystepuje jeden zawór z koncówką AL dla AWX/AVF 2004r do tego bedzie ci jeszcze potrzebna uszczelka pod rure spalin ktora sie łaczy z EGRem jej numer to - 069 131 547D nic wiecej nie bedzie potrzebne na łaczenie eGRu z kolektorem jest oring który jest w oryginale i w zamienniku juz w EGRze.

Opublikowano
to jest tylko że AA zamienia sie na AL a AL zamienia sie na J i tyle nie ma lepszy gorszy

wg ETKA wystepuje jeden zawór z koncówką AL dla AWX/AVF 2004r do tego bedzie ci jeszcze potrzebna uszczelka pod rure spalin ktora sie łaczy z EGRem jej numer to - 069 131 547D nic wiecej nie bedzie potrzebne na łaczenie eGRu z kolektorem jest oring który jest w oryginale i w zamienniku juz w EGRze.

:thumbup1::thumbup1::thumbup1:

Opublikowano

7372d numerek wahler :)

Opublikowano
7372d numerek wahler :)

Wielkie dzięki oryginał kosztuje 1000zl a zamiennik orientuje się ktoś?Czy warto się pchac w zamiennik?

Opublikowano

Zapytaj się kolegi Hammera ile by chciał za tego wahlera

Opublikowano
Zapytaj się kolegi Hammera ile by chciał za tego wahlera

Dzieki :wink:

---------- Post dopisany at 12:15 ---------- Poprzedni post napisany at 12:13 ----------

Zapytaj się kolegi Hammera ile by chciał za tego wahlera

Dzieki :wink:

Wczoraj poznałem cene zamiennika:thumbup1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...