Labiel Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Witam, temat z pozoru banalny ale nie do końca. Coś gdzieś tam czytałem i przypadkiem natknąłem się na info że APU różniło się od AEB między innymi świecami zapłonowymi. I tu małe zaskoczenie dla mnie. Sprawdziłem w katalogu NGK i tam akurat pokazuje takie same świece ale są to inne świece niż do tej pory używałem w ADR. Przy SWAPie dałem do APU swoje stare świece z ADR czyli 3-elektrodowe BKUR6ET-10 - miały bardzo mały przebieg. Dedykowane do APU to niby PFR6Q 1-elektrodowe. Za jakiś czas przymierzam się właśnie do zmiany świec i teraz pytanie czy będzie jakaś różnica w pracy silnika na 3-elektrodowe BKUR6ET-10 (mam jeszcze paczkę nówek) czy jednak kupić dedykowane 1-elektrodowe? PS: Niby do LPG lepsze są 1-elektrodowe.
Łukasz13 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Weź dedykowane pfr6q platynowe, drogie ok 30zł sztuka.
Labiel Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2013 No właśnie, drogie. A jak mam wydawać 30 zł za świecę dla picu pod tytułem "jeszcze lepsze osiągi" itp to nie za bardzo mi się chce wydawać tyle kasy tym bardziej że na BKUR6ET-10 chodzi dobrze a nowy komplet z zapasu jeszcze leży.
Łukasz13 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 3 elektrodowe nie sa najlepsze do 1.8t a szczególnie do lpg jak nie chcesz platynowych to moga byc zwykle ngk bkr6e Wysłane za pomoca sputnika.
Labiel Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2013 No i prędzej na takie się zdecyduje.
wojtek20DW Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 proponuje NGK lecz na platynowych można dłużej latać bez wymiany
Shhaddoww Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 według katalogu TecDoc do APU powinny być świece zapłonowe: NGK V-Line 37; Bosch Iryd 0 242 240 653; DENSO Iridium Power IK20
zola18 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 ja w swoim APU mam od 10 tyś założone NGK V-Line 37 i też mam LPG mogę śmiało polecić te świece (zero problemów) p.s poprzedni właściciel też miał założone takie świwce i nie narzekał (ale nie miałinstalacji LPG)
Guzu Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Podepne się pod temat do AEB +LPG co polecacie. Wole zapłacić więcej ale chce być zadowolony
tomasl91 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 ja mam apu w gazie mam ngk jedno elektrodowe platynowe wiecej zywotne i smigam juz drugi rok zero problemów
Labiel Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 A to jeszcze podpytam o zmniejszanie przerwy między elektrodami w świecach. Wiem że co niektórzy stosują coś takiego i do LPG zmniejszają przerwy. W przypadku V-Line 37 ma to jakikolwiek sens?
Marcin Gugu33 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 czy przy kupnie nowych Ngk pfr6q platynowych - mam szczelinomierzem ustawić 0,8mm ?? czy nowe są odpowiednio ustawione? posiadam LPG
przem8 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Nic nie ustawiasz, są dedykowane do tego silnika. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się