mari000 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Panowie mam pytanie odnosnie parujacych szyb , szybko i dosc ostro paruja , filtr kabinowy byl wymieniany na nowy a nadal problem nie ustapil orientuje sie moze ktos co moze byc przyczyna parowania szyb ? Wysłane z mojego GT-I9295 za pomocą Tapatalk 2
POWER-KRIS Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Przede wszystkim dywaniki gumowe na zimę. Bo welur trzyma wilgoć.
briano Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 W niektorych autach nie wiem jak w audi, potrafi sie blokowac obieg zamkniety w aucie przez co pracuje auto ciagle w trybie zamknietego obiegu czyli ganianw kolko te same powietrze, tansza opcja bedzie posprawdzac czy nie ma gdzies wilgoci w aucie, np wlasnie na podlogach.
semir22 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Sprawdź, czy w podszybiu koło akumulatora nie masz kałuży.
jacek70 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Umyj szyby od środka i staraj się je utrzymywać w czystości. Wiele ludzi myśli że jak ma klimę to po włączeniu szybą będzie w momencie czysta . Jak będziesz miał szybę czystą i suchą oraz jak pozbędziesz się wilgoci to szyby będziesz miał ok.
rollek Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Jeżeli nalot na szybie jest tłusty to jest nieszczelna nagrzewnica.
yreib Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nie włączaj klimy w automacie tylko przejdź na strzałki góra - dół, po prawej stronie konsoli środkowej. Strzałka góra daje nawiew tylko na szybę. Jeżeli mocno zaparowała szyba w trakcie jazdy to ratować się można uruchomieniem nawiewu turbo przyciskiem na dole konsoli po lewej, podobnym do przycisku ogrzewania tylnej szyby.
rocco26l Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 kolega mial podobny problem wymienial caly panel sterujacy bo stary mial porysowany i po zamianie jezdzil cale lato teraz nie mogl sobie poradzic z parujacymi szybami... co sie okazalo nowy panel nie byl do konca "kontaktybilny" (nie wiem czy to fachowe okreslenie) a mianowicie jezdzil caly czas na obiegu zamknietym i nie mogl tego przelaczyc.
mastapi Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 A zrobił ustawienia podstawowe i adaptacje po przekładce ? mari000 , podlec na odkurzacz zdejmij podszybie w usuń wszystkie liscie i inne smieci z odpływów i daj znac czy cos sie zmieniło
Andrzej1960 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 miałem podobny problem , wymiana filtra , wewnetrznego obiegu zalatwilo problem
briano Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 miałem podobny problem , wymiana filtra , wewnetrznego obiegu zalatwilo problem A to jest jakis specjalny filtr wewnetrznego obiegu??
dracus6662 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 filtr obiegu wewnętrznego:shock3::shock3: gdzie takie cudo się chowa
Magicbattle Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 chodzi pewnie o filtr w podszybiu. nazywa sie to troche inaczej ale dobrze mowi ten filtr odpowiada za powietrze wewnatrz auta zeby syf nam nie latal po aucie (przeciwpylkowy)
Biszczan Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor wątku w pierwszym poście napisał, że wymiana filtra nie pomogła
DeeJay_Kill Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jest jeszcze coś takiego, jak filtr kabinowy z węglem aktywnym - takie coś sprawia, że szyby parują zdecydowanie mniej:)
Biszczan Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Ciekawe czy mari000 uporał się z problemem. Gdy kupilem auto (tuż po zimie) szyby strasznie parowaly. Wywalilem welurowe dywaniki, wysuszyłem podłogę, wsadziłem gumowe dywaniki, wymieniłem filtr kabinowy, który wyglądał tragicznie i problem znikł Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
goldi Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 jeszcze jest coś takiego jak rozczelniająca sie nagrzewnica ale będziesz czuł zapach płynu i będzie mokro
Tikas Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Przede wszystkim dywaniki gumowe na zimę. Bo welur trzyma wilgoć. Ja mam welur i nie parują ani trochę.Podstawa to z głową obsługiwać panel klimatyzacji:wink:
W1kt00r Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Szyby czyste od środka też sporo dają, tak jak napisał jeden z przedmówców. Kupiłem niedawno środek Sonaxa w spreju do czyszczenia szyb (w ogóle polecam kosmetyki samochodowe tej firmy, są drogie ale naprawdę dobre), umyłem od środka szybę przednią i obie boczne (potem znowu zrobił się mróz na dworzu ) i problem z parowaniem szyb niemalże zniknął. Po pewnym czasie trzeba jednak ten tłuszcz i osad zmyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się