Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z parowaniem szyb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam pytanie odnosnie parujacych szyb , szybko i dosc ostro paruja , filtr kabinowy byl wymieniany na nowy a nadal problem nie ustapil orientuje sie moze ktos co moze byc przyczyna parowania szyb ?

Wysłane z mojego GT-I9295 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Przede wszystkim dywaniki gumowe na zimę. Bo welur trzyma wilgoć.

Opublikowano

W niektorych autach nie wiem jak w audi, potrafi sie blokowac obieg zamkniety w aucie przez co pracuje auto ciagle w trybie zamknietego obiegu czyli ganianw kolko te same powietrze, tansza opcja bedzie posprawdzac czy nie ma gdzies wilgoci w aucie, np wlasnie na podlogach.

Opublikowano

Umyj szyby od środka i staraj się je utrzymywać w czystości. Wiele ludzi myśli że jak ma klimę to po włączeniu szybą będzie w momencie czysta . Jak będziesz miał szybę czystą i suchą oraz jak pozbędziesz się wilgoci to szyby będziesz miał ok.

Opublikowano

Nie włączaj klimy w automacie tylko przejdź na strzałki góra - dół, po prawej stronie konsoli środkowej. Strzałka góra daje nawiew tylko na szybę. Jeżeli mocno zaparowała szyba w trakcie jazdy to ratować się można uruchomieniem nawiewu turbo przyciskiem na dole konsoli po lewej, podobnym do przycisku ogrzewania tylnej szyby.

Opublikowano

kolega mial podobny problem wymienial caly panel sterujacy bo stary mial porysowany i po zamianie jezdzil cale lato teraz nie mogl sobie poradzic z parujacymi szybami...

co sie okazalo nowy panel nie byl do konca "kontaktybilny" (nie wiem czy to fachowe okreslenie) a mianowicie jezdzil caly czas na obiegu zamknietym i nie mogl tego przelaczyc.

Opublikowano

A zrobił ustawienia podstawowe i adaptacje po przekładce ? mari000 , podlec na odkurzacz zdejmij podszybie w usuń wszystkie liscie i inne smieci z odpływów i daj znac czy cos sie zmieniło

Opublikowano
miałem podobny problem , wymiana filtra , wewnetrznego obiegu zalatwilo problem

A to jest jakis specjalny filtr wewnetrznego obiegu?? :naughty:

Opublikowano

filtr obiegu wewnętrznego:shock3::shock3::shock3: gdzie takie cudo się chowa :naughty:

Opublikowano

chodzi pewnie o filtr w podszybiu. nazywa sie to troche inaczej ale dobrze mowi ten filtr odpowiada za powietrze wewnatrz auta zeby syf nam nie latal po aucie

(przeciwpylkowy)

Opublikowano

Autor wątku w pierwszym poście napisał, że wymiana filtra nie pomogła :facepalm:

Opublikowano

Jest jeszcze coś takiego, jak filtr kabinowy z węglem aktywnym - takie coś sprawia, że szyby parują zdecydowanie mniej:)

Opublikowano

Ciekawe czy mari000 uporał się z problemem. Gdy kupilem auto (tuż po zimie) szyby strasznie parowaly. Wywalilem welurowe dywaniki, wysuszyłem podłogę, wsadziłem gumowe dywaniki, wymieniłem filtr kabinowy, który wyglądał tragicznie i problem znikł :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

jeszcze jest coś takiego jak rozczelniająca sie nagrzewnica ale będziesz czuł zapach płynu i będzie mokro

Opublikowano
Przede wszystkim dywaniki gumowe na zimę. Bo welur trzyma wilgoć.

Ja mam welur i nie parują ani trochę.Podstawa to z głową obsługiwać panel klimatyzacji:wink:

Opublikowano

Szyby czyste od środka też sporo dają, tak jak napisał jeden z przedmówców. Kupiłem niedawno środek Sonaxa w spreju do czyszczenia szyb (w ogóle polecam kosmetyki samochodowe tej firmy, są drogie ale naprawdę dobre), umyłem od środka szybę przednią i obie boczne (potem znowu zrobił się mróz na dworzu :facepalm:) i problem z parowaniem szyb niemalże zniknął. Po pewnym czasie trzeba jednak ten tłuszcz i osad zmyć. :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...