Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T duze spalanie ( katalizator ? )


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Korekty sprawdzaj na pb zrób loga 002+033 na pb, na lpg to może byc róznie bo instalacja może być licho ustawiona.

Opublikowano

no i sprawa na 90% rozwiązana - źle ustawiona instalacja lpg.

Przejechałem po mieście ok. 25 km na pb, żeby mapy się skorygowały.

I rewelacja spalanie przy spokojnej 8.8l/km czyli tyle ile powinno być.

Potem druga jazda 9.3l/km, więc super.

Laptop w dłoń i patrze jakie korekty, a tu super , oscylowały między 0-3,3%, czasem 5%, czasem -0,8 , ogólnie koło 5% oscylowało.

Dwa razy wyskoczyło 10%, raz 14%.

Więc jutro gaz do regulacji.

Logi zrobie jutro bo dziś bardzo złe wyszły ( nie po bożemu ).

Logi mogą być na dwójce, czy nie bardzo ? do 5k obr starczy ?

Kontrola trakcji nie przeszkadza w logach ? (jak koła mielą )

Dziękuje wszystkim udzielającym się w temacie :wink:

Opublikowano

Na dwojce moga byc od bidy ale jak esp sie zalancza to glupoty wyjda.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

No właśnie też mi się tak wydaje , że kontrola trakcji tam namiesza.

No nic, zostaje mi znaleźć jakiś kawałek czarnej drogi ( najgorsze jest to że ciągle śnieg pada :decayed: )

Jak zrobić to wrzucę od razu.

Opublikowano

Keicam_Rider ... w jaki sposob ustalasz ile spalił Ci LPG ???? mam nadzieje ze nie z komputera pokladowego...

Opublikowano

soul87 ups :decayed::grin:

ps. tak na poważnie to ja ten samochód podpinam tylko pod kompa, robie logi, a jeździć to jeżdżę raz na tydzień/dwa jak jestem w domu. Ciężko mi stwierdzić stwierdzić jak jest z realnym spalaniem. Jak się pytałem to podobno faktycznie spalanie jest większe. Jak wrzucę logi to może coś więcej będzie wiadomo (oczywiście na pb) :wink:

---------- Post dopisany at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:03 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi 033 + 002

---------- Post dopisany at 14:58 ---------- Poprzedni post napisany at 14:53 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

002+033+115

---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:58 ----------

Przed logami wszedlem w Faults Codes i był błąd p0130 ( chech engine się nie świecił ). Skasowałem i dopiero zrobiłem logi.

Opublikowano

Przepływka umrzon.

Opublikowano

No to kurde jest coś nie teges, bo przepływ się za bardzo nie zmienił, tego kata wywalałeś?

Opublikowano

Ten błąd od sondy pojawia się tylko na lpg czy na pb też? w sumie porównując do pierwszych logów to przepływ sie poprawił, lambda już nie ma takich dużych korekcji na plus jak na początku, tego kata chyba trzeba obadać na początek.

Opublikowano

Ten błąd nie wyrzuca check engine, pojawia się rzadko.

Tzn. czasem skasuje to samochód jeździ tydzień i podczas normalnej jazdy pyk i pali się.

Kiedys mnie ździwiło bo noga jednostajnie na gazie ( ~2,5 k obr ) i wyrzuciło błąd znikąd.

Nie ma zasady kiedy wyrzuca błąd. Wg mnie jest tak, że jeździ się i błąd wyrzuci jak korekta przekroczy 25% to wyrzuca.

Nigdy nie było tak, że skasowałem i wyrzuciło od razu. Czasem trzeba 3 dni jeździć czasem dzień, czasem tydzień.

Pomysły ?

Kat na początek tak ?

Opublikowano

Skoro przepływka nowa. To dolot sprawdz włącznie z DV pod cisnieniem 1bar, nie moze schodzic. jak schodzi to jest dziura.

Opublikowano

mi sie wydaje ze wszystko jest dobrze jest swego czasu jak mialem serie to bylo podobnie kolo 122g/s to zalezy tez od kata jak by wy...al kata to by i lepiej sie zbieral mi skoczylo po wywaleniu o pare g/s na wysokich obr. przeplyw jest odpowiedni co do cisnienia doladowania ,cisnienie mozesz sprawdzic z innym n75 moze posdkoczy

Opublikowano

niestety nie jest wszystko dobrze. Przepływ to tylko 1 parametr ,są jeszcze inne, które na logu odbiegają od zdrowej serii.

Opublikowano

sprawdz sobie szczelnosc dolotu przy około 1bar (minimum 0.8bara, a najlepiej 1bar, wiecej nie , bo Twój Tip może pęknać )

Opublikowano

Musisz zdac sie na swoja pomyslowosc, muszisz zaslepic wejscie do tipa od odmy, i dopasowac zatyczke na wejsciu z filtra do tipa z czyms przez co bedziesz pompowal, albo latwiej zatkac wejscie do tipa np. butelka po frugo i scisnac opaska, a przez mniejsza dziure od odmy pompowac :-)

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

Ja mam wytoczony krążek (chyba 67mm) i w nim złączkę pneumatyczną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...