Łukasz13 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Korekty sprawdzaj na pb zrób loga 002+033 na pb, na lpg to może byc róznie bo instalacja może być licho ustawiona.
Keicam_Rider Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 no i sprawa na 90% rozwiązana - źle ustawiona instalacja lpg. Przejechałem po mieście ok. 25 km na pb, żeby mapy się skorygowały. I rewelacja spalanie przy spokojnej 8.8l/km czyli tyle ile powinno być. Potem druga jazda 9.3l/km, więc super. Laptop w dłoń i patrze jakie korekty, a tu super , oscylowały między 0-3,3%, czasem 5%, czasem -0,8 , ogólnie koło 5% oscylowało. Dwa razy wyskoczyło 10%, raz 14%. Więc jutro gaz do regulacji. Logi zrobie jutro bo dziś bardzo złe wyszły ( nie po bożemu ). Logi mogą być na dwójce, czy nie bardzo ? do 5k obr starczy ? Kontrola trakcji nie przeszkadza w logach ? (jak koła mielą ) Dziękuje wszystkim udzielającym się w temacie
Łukasz13 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Na dwojce moga byc od bidy ale jak esp sie zalancza to glupoty wyjda. Wysłane za pomoca sputnika.
Keicam_Rider Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 No właśnie też mi się tak wydaje , że kontrola trakcji tam namiesza. No nic, zostaje mi znaleźć jakiś kawałek czarnej drogi ( najgorsze jest to że ciągle śnieg pada ) Jak zrobić to wrzucę od razu.
soul87 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Keicam_Rider ... w jaki sposob ustalasz ile spalił Ci LPG ???? mam nadzieje ze nie z komputera pokladowego...
Keicam_Rider Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 soul87 ups ps. tak na poważnie to ja ten samochód podpinam tylko pod kompa, robie logi, a jeździć to jeżdżę raz na tydzień/dwa jak jestem w domu. Ciężko mi stwierdzić stwierdzić jak jest z realnym spalaniem. Jak się pytałem to podobno faktycznie spalanie jest większe. Jak wrzucę logi to może coś więcej będzie wiadomo (oczywiście na pb) ---------- Post dopisany at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:03 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 033 + 002 ---------- Post dopisany at 14:58 ---------- Poprzedni post napisany at 14:53 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 002+033+115 ---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:58 ---------- Przed logami wszedlem w Faults Codes i był błąd p0130 ( chech engine się nie świecił ). Skasowałem i dopiero zrobiłem logi.
Keicam_Rider Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 umrzon ? Przepływomierz nowiutki Boscha oryginalny.
Łukasz13 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 No to kurde jest coś nie teges, bo przepływ się za bardzo nie zmienił, tego kata wywalałeś?
Keicam_Rider Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 No właśnie to mnie bardzo martwi. Nie. Katalizator siedzi ciągle. Egr ? Dziura w odmie ? Katalizator ? Co byście sprawdzili ?
Łukasz13 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ten błąd od sondy pojawia się tylko na lpg czy na pb też? w sumie porównując do pierwszych logów to przepływ sie poprawił, lambda już nie ma takich dużych korekcji na plus jak na początku, tego kata chyba trzeba obadać na początek.
Keicam_Rider Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ten błąd nie wyrzuca check engine, pojawia się rzadko. Tzn. czasem skasuje to samochód jeździ tydzień i podczas normalnej jazdy pyk i pali się. Kiedys mnie ździwiło bo noga jednostajnie na gazie ( ~2,5 k obr ) i wyrzuciło błąd znikąd. Nie ma zasady kiedy wyrzuca błąd. Wg mnie jest tak, że jeździ się i błąd wyrzuci jak korekta przekroczy 25% to wyrzuca. Nigdy nie było tak, że skasowałem i wyrzuciło od razu. Czasem trzeba 3 dni jeździć czasem dzień, czasem tydzień. Pomysły ? Kat na początek tak ?
gregor10 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Skoro przepływka nowa. To dolot sprawdz włącznie z DV pod cisnieniem 1bar, nie moze schodzic. jak schodzi to jest dziura.
wodi87 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 mi sie wydaje ze wszystko jest dobrze jest swego czasu jak mialem serie to bylo podobnie kolo 122g/s to zalezy tez od kata jak by wy...al kata to by i lepiej sie zbieral mi skoczylo po wywaleniu o pare g/s na wysokich obr. przeplyw jest odpowiedni co do cisnienia doladowania ,cisnienie mozesz sprawdzic z innym n75 moze posdkoczy
gregor10 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 niestety nie jest wszystko dobrze. Przepływ to tylko 1 parametr ,są jeszcze inne, które na logu odbiegają od zdrowej serii.
Keicam_Rider Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 gregor10 czyli twierdzisz, że szczelność do sprawdzenia dokładnie pod 1bar, tak ?
gregor10 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 sprawdz sobie szczelnosc dolotu przy około 1bar (minimum 0.8bara, a najlepiej 1bar, wiecej nie , bo Twój Tip może pęknać )
Keicam_Rider Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 Mógłbyś opisać co gdzie zaślepić ( fotki mile widziane ). Są jakieś kity home made z czego zatyczki przypasować ?
Łukasz13 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Musisz zdac sie na swoja pomyslowosc, muszisz zaslepic wejscie do tipa od odmy, i dopasowac zatyczke na wejsciu z filtra do tipa z czyms przez co bedziesz pompowal, albo latwiej zatkac wejscie do tipa np. butelka po frugo i scisnac opaska, a przez mniejsza dziure od odmy pompowac :-) Wysłane za pomoca sputnika.
edekxp Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Ja mam wytoczony krążek (chyba 67mm) i w nim złączkę pneumatyczną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się