Keicam_Rider Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 Ok. Dv'ka do demontażu i zaślepienia ? Olej będzie bulgotał czy nie ? ( jak zrobie tak jak na filmiku ? ) Dostałem wiadomość, że wysypało check engine. Kanał 032. Korekta dlugo terminowa. Czy ta wartość w drugim okienku nie powinna być + - 5% ? A jeszcze przyszło mi tak na myśl czy uszczelka wtrysku pb lekko zapocona może mieć wpływ? ( bo w sumie to nieszczelność jest - skoro się poci ) ps. na weekendzie będę w domu to będę to robił po kolei i wstawiał logi
edekxp Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Ja DV nie ruszałem Olej trochę bulgocze Trochę masz ubogo, więc jakaś nieszczelność. Korekta powinna być jak najbliżej "0" Przez taką korektę (10%) na pewno nie miałbyś "checka" Jakie błędy? U mnie przy sprawdzaniu szczelności powietrze nawet uchodziło przy wtryskach pb (gniazda takie plastikowe)
Keicam_Rider Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 tzn to jest korekta dlugo terminowa (032). Na chwilowej czasem korekta do 25% (!) ( kanał 033 ). Na lpg takie korekty. Na pb dużo lepiej. Błąd p0130 oraz p1292. Po skasowaniu jeździ się kilka dni i nie wysypie od razu. Trzeba jeździć ~ tydzień i dopiero wysypie.
Keicam_Rider Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Ok. ---------- Post dopisany 25-02-2014 at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany 04-02-2014 at 17:44 ---------- LPG: Lpg po strojeniu. Wniosek : mapa się ładnie poprawiło, spalanie już jest ok PRZEPŁYW: Przepływ dalej do kitu ( uzyskałem ~100 g/s przy 4800obr/min , więc coś nie tak ). Zmieniłem na nowy filtr powietrza. Nic się nie poprawiło. Zrobiłem szczelność = nic nie wyszło. Szumiało leciutko z bagnetu i delikatnie bable oleju było słychać. Dmuchałem ok. 0.8bara. Wzorowałem się na: :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library CO JEST NIE TAK: Sypie błąd ( już coraz częściej ok. raz na 2,3 dni) P0130. OBJAWY: Po odpaleniu ZIMNEGO spalanie 50-51 l. Podczas rozgrzewania sondy spalanie odpowiednio spada, aż do unormowania. Czy możliwe że grzałka nie grzeje ? Wtyczka sondy wygląda ok, kabelki pod gumą również. Gdy odpala się ciepły nie ma problemu, spalanie ok. Z tego co zauważyłem błąd wyrzuca przy odpaleniu zimnego ( w 90%, raz wysypało podczas trasy ) ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 08:30 ---------- Na kanale 030, jak jest zimny silnik to w pierwszym okienku ( pierwsza sonda - przed kat ) powinnem uzyskać non stop wynik 100 ? Przed chwilką sprawdzałem ten kanał i 3 sek 000, 0.5-1 sekunda 100 (czyli grzanie grzałki ). Poprawnie to chodzi ?
Łukasz13 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Tak ma byc, grzalke mozna sprawdzic mierzac opor we wtyczce sondy ok 8 ohm ma byc, ten blad wywala na lpg czy na pb? Wysłane za pomoca sputnika.
Keicam_Rider Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 Wiec tak: błąd wyrzuciło podczas normalnej jazdy. Sprawdziłem i na krótko terminowej korektach sonda doszła do 27% więc lpg od nowa do regulacji Łukasz13 dzięki za dotyczasową pomoc. Pozdrawiam, ps. po regulacji lpg dam znać jak dalej sytuacja wyglada
gregor10 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 27% korekcji ? ciekawe kto to stroił zrob pelne logi dynamiczne na benzynie.
Keicam_Rider Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Powiedzcie mi Panowie czy możliwa jest taka wersja, że : "Sonda delikatne ma opóźnienia i ciężko wystroić LPG" ? Taką wersję usłyszałem od gazownika. Teraz kwestia czy gazownik chce mi wcisnąć nową sondę czy po prostu nie umie ustawić ? Na Vagu wskazuję, że sonda jest sprawna ponad 80%.
edekxp Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Jak nie masz błędów sondy o małej reakcji to nic nie wymieniaj.Niech ustawia
Keicam_Rider Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ok. Dziękuje za odpowiedź. Kwestia taka, że pojechałem do najlepszego w mieście i ... on zwala na sondę, że do wymiany. A wg mnie nie jest do wymiany bo skoro na benzynie jest ok, to ewidentna winna LPG. Czy kojarzy ktoś czy ciężko takie korekty robić ? Bo może najlepiej wyjdzie jak sobie kupie kabel i sam to ustawie. Nie chodzi o pieniądze, a o dokładność wykonanej pracy. Domyślam się, że chodzi o dążenie do takich korekt co na Pb tak ? Pytanie : Czy przy odpaleniu pokazywanie przez jakis czas spalanie wysokiego ( 50 l podczas przyśpieszania ) jest normalne ? Dopóki się sonda się nie nagrzeje, potem jest ok. Chyba, że wyrzuci błąd to średnie spalenie wychodzi 15 l.
Łukasz13 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ok. Dziękuje za odpowiedź. Kwestia taka, że pojechałem do najlepszego w mieście i ... on zwala na sondę, że do wymiany. A wg mnie nie jest do wymiany bo skoro na benzynie jest ok, to ewidentna winna LPG. Czy kojarzy ktoś czy ciężko takie korekty robić ? Bo może najlepiej wyjdzie jak sobie kupie kabel i sam to ustawie. Nie chodzi o pieniądze, a o dokładność wykonanej pracy. Domyślam się, że chodzi o dążenie do takich korekt co na Pb tak ? Pytanie : Czy przy odpaleniu pokazywanie przez jakis czas spalanie wysokiego ( 50 l podczas przyśpieszania ) jest normalne ? Dopóki się sonda się nie nagrzeje, potem jest ok. Chyba, że wyrzuci błąd to średnie spalenie wychodzi 15 l. ALe kiedy takie spalanie pokazuje podczas jazdy na lpg? znaczy to że jest bardzo ubogo na gazie i sterownik pb wydłuża bardzo czasy wtrysków zeby to zrekompensowac.
Keicam_Rider Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Wygląda to tak: Odpalasz na zimnym, zaczynasz ruszać i przez pierwszy kilometr spalanie kosmiczne pokazuje, później się to wszystko stabilizuje. Czy na lpg ? no teraz tak ( w tej porze ), bo do 30 st to moment się nagrzewa, na pewno dużo szybciej niż jazda tego kilometra.
Łukasz13 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Jakiem masz graty zamontowane w lpg reduktor, wtryski?
Keicam_Rider Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Stag 300 ISA2 reduktor ac r01 czerwony wtryski hana 2000
Łukasz13 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Czyli powinno to jezdzic i dać się wystroic sensownie, kup kable poczytaj dasz sam rade, może potrzebna korekta po temp. jesli na zimnym reduktorze jest ubogo, możliwe że reduktor ma rożne ciśnienia w zalezności od jego temp. trzeba poprostu podejrzec w programie co się dzieje.
Keicam_Rider Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ok Ps. co byś wybrał kabelek czy wersja bluetooth ?
JawoR36 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Orientuje się ktoś, jak programowo wyłącza się drugą sondę?
edekxp Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Orientuje się ktoś, jak programowo wyłącza się drugą sondę? A co chcesz sam wyłączyć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się