tezet29 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam wszystkich szanownych forumowiczów. Mam pytanie dotyczące skrzyni biegów, a dokładnie ceny za uszczelnienie jej ( dot. A4 B5 manual ) - czy ktoś wie ile trzeba wydać za taką usługę? pozdrawiam i dzięki za informacje
krzysiek23 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 jakie uszczelnienie?gdzie ci cieknie od str.polosi czy simering miedzy skrzynia a silnikiem?
tezet29 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 Witam, tak stwierdził mechanik u którego byłem - określił ogólnie "trzeba uszczelnić skrzynię biegów". Nie znam się na tym. Może jakaś podpowiedź - mogę zobaczyć od dołu gdzie wycieka i odpiszę.
damian111 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 za uszczelniacze na półosie dałem 20 zł
tezet29 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 Ze zdjęciem spróbuję, ale nie wiem jak wyjdzie bo kanału nie mam.
wesz82 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Jak leje Ci się ze śrubek z miski mowa o tych co każdy o nich zapomina to możliwe ze uszczelniacz na wale puszcza i trzeba skrzynie zrzucić...
ryszard1977 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Takie uszczelnienie to na pewno drogie rzeczy.
Frimuś Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Tez ciekaw jestem gdzie Ci cieknie zrob to zdjecie i pokaz. uszczelniacz na wale to 1 i wydaje mi sie ze to on puszcza aczkolwiek by go wymienic musisz faktycznie skrzynie out a tu jest troche zabawy. Ja zmienialem sprzeglo dwumase i owy uszczelniacz a zajelo mi to dobre 8h z kolega do pomocy
tezet29 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Witam, przepraszam za zwłokę, ale problem miałem z tymi zdjęciami. Oto fotki. I co sądzicie o tym? Widziałem, że tylna część jest więcej mokra i przód.
Frimuś Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 tomek zdjecia mnie powaliły...nie masz mozliwosci czegos lepszej jakosci cyknac?? ale to nie wyglada na uszczelniacz bo masz prawa strone jedynie uwalona
tezet29 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Wiem Łukasz, zdjęcia nie za bardzo - zrobiłem wczoraj przy okazji przeglądu, bo mi się skończył. Miałem pod ręką tylko telefon. Też widzę, że prawa coś nie tak, lewa ok. Tak, jak pisałem widziałem, że mokra jest przednia część ( przy silniku ) i tylna ( tam gdzie -nie wiem czy dobrze określę - wybierak ) i to już od góry. Co radzicie?
trepek Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Simering na wybieraku. Kup ori w aso, koszt 29zl. Nie trzeba do tego skrzyni sciagac.
Frimuś Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Simering na wybieraku. Kup ori w aso, koszt 29zl. Nie trzeba do tego skrzyni sciagac. a jak go wymieni? wystarczy popuscic ja lekko ?
tezet29 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Znalazłem coś takiego dot. A4 80 - prawdopodobnie nie trzeba ściągać: "Wymiana dość prosta. odkręcasz śrubę łączącą wybierak skrzyni z drążkiem zmiany biegów. Bodajże klucz 10mm Drążek odsuwasz delikatnie na bok, tak aby mieć miejsce na manewrowanie. Metoda lajt dla cierpliwych wciskasz wybierak do środka skrzyni tzn wbijasz "4" bieg ;-) Teraz zabawa zeby podważyć delikatnie "srodek uszczelniacza tak aby wsunąć do środka lekko wygięty mały śrubowkręt i podważyć uszczelniacz i ciągnąc go do siebie. Powinien się wywinąc na zewnątrz wtedy płaskimi szczypcami (kombinerki etc) łapiesz uszczelniacz i go wyjmujesz. Metoda harcorowa <lol> wbijasz "4" Potrzeby małe ostre dłutko (srubowkręt do pobijania) i mały młoteczek Tuż przy krawędzi uszczelniacza przy łączeniu z ALU korpusem skrznki nabijasz dłutkiem w uszczelniacz tak aby się wklęsł do środka wybieraka. Trzeba to robić umijętnie zeby nie zrobić rys i wgniotów na korpusie skrzyni ! to samo tyczy sie wybieraka zeby bo nie uszkodzić. Tutaj także kombinerki lub płaskoszczypy i wyciągamy lekko zagiety uszczelniacz. w Obu przypadkach moze troszkę oleju się polać. <piwo> Nowy uszczelniacz montujemy przez wprasowanie tzn mały młoteczek i drewienko zeby go nie uszkodzić. lub odpowiednio dopasowana tuleja np nasadka bodajrze 24mm lub 27mm z zestawu narzędzi dziadka lub brata ;-) miejsce do wprasowania nowego uszczelniacza pasuje odłuścić :arrow: zmywacz uniwersalny , Izopropanol, denaturat, w ostatecznosci Benzyna ekstrakcyjna. wewnetrzną "wargę" uszczelniacza jak i sam wałek wybieraka lekko zwilżyć olejem. Ogólnie wymiana nie jest trudna jednak wymaga precyzji i cierpliwości." co Wy na to?
Marcin Gugu33 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 jak sie ma to przy skrzyni tiptronic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się