Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kody climatronika Audi A4 B5


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

:hi: Ukłony dla wszystkich, a szczególne dla pana, kyóry udostępnił te kody. :oklaski:

Super sprawa.Muszę przyznać się bez bicia, że nie wiedziałem że coś takiego jest.

U mnie działa :) Może jeszcze coś macie, co mnie zaskoczy? A zaskoczyć mnie może dużo, bo od niedawna pomykam moją niunią... Wiem już jak opuszczać i podnosić szyby z kluczyka, no i te kody właśnie sprawdziłem, które wprowadziły mnie w zdumienie.Na razie tyle z bajerów.Czy są jeszcze jakieś? Proszę - pozwólcie mi się też pocieszyć :a4fan: .Z góry dzięki :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kody fakt super ale prosze ni bijcie za moje pytanie :(

Wszystko czytalem i wiem jak co sie robi, tylko czy ktoś sprawdził który kod , ktorego czujnika temperatury zewnetrznej jest najblizszy rzeczywistej temperatury poza samochodem. I czy tego nie idzie dokladnie okreslic bo np przy postoju i przy jezdzie pokazuje inne wskazania?

p-m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kody fakt super ale prosze ni bijcie za moje pytanie :(

Wszystko czytalem i wiem jak co sie robi, tylko czy ktoś sprawdził który kod , ktorego czujnika temperatury zewnetrznej jest najblizszy rzeczywistej temperatury poza samochodem. I czy tego nie idzie dokladnie okreslic bo np przy postoju i przy jezdzie pokazuje inne wskazania?

p-m

Pewnie wszyscy sprawdzają na kanale 59

59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nastepujace bledy klimatronika:

11.7 Klapa centralna, czasem blokowana

13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana

15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

Nie wydaje mi sie to bardzo powazne ale chcialbym aby bylo .0 jestem zielony bo 1szy raz mam auto z takimi bajerami jak klimatronik i chce zapytac jak sie zabrac za usuniecie tych bledow. Rozebrac silniczki? Ale gdzie one sa i w jaki sposob to zrobic aby nic nie uszkodzic.. Jest sens to naprawiac?

Poszukaj dokładnie, w tym dziale jest sporo o tych błędach. Jeżeli nie widzisz sensu naprawy to konsekwencją będzie źle działająca klima

[spedyt]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś bawiłem sie tymi kodami poraz pierwszy i musze przyznać że ktoś miał łeb by taki bajer zastosować. Lecz jeszcze wiekszy szacunek dla HUGO za oświecenie nas nie wtajemniczonych :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Lecz mam kilka pytań odnośnie tych kodów, a mianowicie:

1. W pozycji 1c mam alarm 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana. Moje pytanie, czy jest to coś powarznego, czy może być to jakiś zaległy alarm.

2. W pozycji 2c, 3c, oraz 56c, 57c mam wartość 0. Podkreślam że mam tylko jeden alarm tzn 15.7. Jeśli były by przerwane przewody to chyba pokazało by jeszcze alarmy z zakresu (listy HUGO-a) od 02.1 do 03.4. No chyba że sie myle :blink:

Z góry DZIEKUJE za odpowiedź.

Pozdro Szuszu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według HUGO pod 49-jest licznik bledow sygnału predkosciomierza u innych temp. chlodz. to gdzie jest ten prędkosciomierz

U mnie kody kończą się na 87c więc co oznaczają kody od 62 -87 c ? Rownież kolejność wartości kodow tych powyżej nie zgadza się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według HUGO pod 49-jest licznik bledow sygnału predkosciomierza u innych temp. chlodz. to gdzie jest ten prędkosciomierz

U mnie kody kończą się na 87c więc co oznaczają kody od 62 -87 c ? Rownież kolejność wartości kodow tych powyżej nie zgadza się

Numery kodów mogły się trochę różnić w różnych rocznikach.

Dodatkowy opis kodów od numery 62 masz w FAQ tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.odnośnie tematu to wytłumaczcie laikowi czy pisząc recyrkulacja chodzi o przycisk obiegu wewnętrznego, bo jeśli tak, to coś jest nie tak bo trzymam ten przycisk i trzymam i nic sie nie dzieje. czy jest coś o czym nie wiem??? czy robi się to przy jakichś konkretnych ustawieniach na panelu. moja audiczka jest z 1998roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.odnośnie tematu to wytłumaczcie laikowi czy pisząc recyrkulacja chodzi o przycisk obiegu wewnętrznego, bo jeśli tak, to coś jest nie tak bo trzymam ten przycisk i trzymam i nic sie nie dzieje. czy jest coś o czym nie wiem??? czy robi się to przy jakichś konkretnych ustawieniach na panelu. moja audiczka jest z 1998roku

Tak to obieg wewnętrzny.

"...Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c..." - tak robisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jaki wkoncu kanal pokazuje temp plynu chlodzacego ? 49 czy 51 ? Bo na 49 skacze mi nawet ponad 100 a na 51 raczej stale 90

Temperatura plynu chlodzacego to kanal 51 a kanal 49 tak jak piszesz pokazuje temperature oleju.

Po 2 lifcie

49. Kühlmitteltemperatur---------- Temperatura płynu chłodzącego

51. Motortemperatur °C ---------- Temperatura silnika

Po 1 lifcie

51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC

Czyli w wersji po 2 lifcie nie ma temperatury oleju ??

Temperatura silnika czyli temperatura bloku ??

Czasami mam tak ze chyba na kanale 49 temperatura sama rosnie nawet jak auto jest zgaszone i zimne to rosnie do 90 stopni ,miał to ktoś ??bo niewiem co to oznacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam zkorzystalem z tych kodow do klimatronika i wszystko fajnie tylko nie moge wejsc w 52 a robie tak jak jest na pisane czyli wylaczam klime a jak tam wchodze to mi sie wyswietla jakas cyfra w 53 tez mam podobny bol ma ktos rade co robie zle a moze cos mam skopane w klimatroniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...