Garet Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Doczytałem na forum że do AJLa jest duzo mnie zabawy żeby włożyć tarcze 320mm, wiem ze do 312 wystarczy tylko jarzmo i tarcza a co potrzeba do 320mm??
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 zwrotnice S4 B5, tarcze 320mm, klocki, zaciski z jarzmami reszta bez zmian
OloWrocek Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 A czy ktoś ma numery zwrotnic które pasują ?? Wiem że z Allroada pasują.
Bubu05 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Mam zaciski,tarcze i klocki z mojej b8 320mm jakbyś chciał.
Garet Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 to coś mi się wydaje, że najtanszą opcją jest jednak 312 mm
pioteros Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 dobra tarcza i klocek tez da rade w 312mm ;]
davidlive Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Ja właśnie coś takiego robie u siebie , kupiłem już SEt od S4, teraz trwa czyszczenie wszystkiego przeglądanie, malowanie. Gdyby nie moje uwielbienie dla dobrze zrobionych rzeczy to pewnie juz bym to włożył A tak to czyszczę, przeglądam. w porównaniu do 288 wygląda to obiecująco
pioteros Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 to wywal zaciski i zamien z tymi jednotloczkowymi od C6 na przyklad, tam jest jeden ale wielki tlok ktory spelni sie lepiej niz ta wydumka z eSy, tarcze zostaw jakie masz
davidlive Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Wszystko ładnie panowie ale to też kwestia kasy . Te z esy nie dadzą rady ? W aucie o mocy prawie 300 KM działają więc i umnie myślę że będzie. Ok . Podesjijcie jakąś aukcję z allegro jakie dokładnie te zaciski od c6
pioteros Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 zmieniasz zwrotnice po to zeby miec lepsze heble, sporo fatygi, wiec chyba warto dolozyc naprawde jeszcze niewiele zeby miec jeszcze lepsze i mniej problematyczne, to tak jakby stanac w 3/4 drogi do osiagniecia danego celu
davidlive Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Podaj mi przykladową aukcję o które wam dokładnie chodzi. Swoją drogą w czym tamte zaciski są lepsze ? Ale konkrety.
pioteros Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 W s4 to system Lucas 2 tłoczki ale nie jakieś wielkie, w tamtych jest jeden, czyli mniejszy koszt samego serwisu a i powierzchnie tez ma większą chyba niż tamte dwa
davidlive Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ok panowie ok ale o który konkretnie zacisk z c6 chodzi, konkret, bo mam dwa od c5 z 2003r na tarcze 321mm właśnie ATE, zacisk jest słusznych rozmiarów, może to właśnie o tym gadamy. Takie mam z audi c5 Audi A6 C5 C6 A4 b6 zacisk hamulcowy 320mm lubelsk (3797575556) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. o te wam chodzi? juz wiem o jakie chodzi AUDI A6 C6 ZACISK HAMULCOWY PRZÓD LiP 3,0-2,7 TDI (3795909783) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. w takim razie muszę opylić te z eSy i kupić te ---------- Post dopisany 16-01-2014 at 07:33 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 10:35 ---------- Panowie mam pytanie. Czy 17'' od s6 pomieści 347 mm bo mam ofertę kupić tarcze klocki i zaciski na taki rozmiar . Na lato mam 18" od s8 więc tu kłopotu nie ma ale na zimę jest 17"/8"/et35 . ---------- Post dopisany at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany at 07:33 ---------- Panowie proszę o pomoc co do mojego pytanie , bo chce kupić zaciski ale muszę wiedzieć czy pod 17" wejdą
davidlive Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 To są te same co w s4 b5 . Tylko 8" szerokie i 35 et .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się