krzysztof_waldi Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Witam. Mam pytanie odnośnie alternatora. Jakie montowali fabrycznie alternatory do 1.8 20V z plastikowym kolektorem. Mam zamiar wymienić alternator fabryczny Valeo 90A na Bosch 90A (Valeo już się odzywa, Bosch łatwiejszy do naprawy) Na allegro spotkałem sie z opisami alternatorów 120A z 1.8 20V Czy to prawda ze 120 były montowane w 1.8 20V? Czy jest sens zwiekszać jego moc z 90A na 120A (czy nie uszkodzi aku) Fabrycznie mam 90A i aku 54Ah Centre Future. Pozdrawiam
rafal9119 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 u mnie przy ektrycznych stołkach,klimatroniku, pakiecie zimowym, itd jest 90A Valeo to po co dawac wiekszy. Kup Bosha 90A i powinno byc dobrze
jacek70 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 W zupełności 90A wystarczy .Ja też na takim śmigałem i kłopotów nie było .
MATIUS Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 różnica polega w kablach od plusa i minusa valeo 90 ma przykrecane konektorki sróbą 13 i 8
krzysztof_waldi Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Bosch również ma te przewody przykręcane do rocznika 1999 Tylko pytanie czy 120A też montowali do 1.8 20V i z jakim wyposażeniem?
ŁYSY44 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 miałem taką 1,8t z altkiem 120A w 98r w wyposażeniu 4xel.szyby, klima fis , bose , tylko tylków podgrzewanych nie było musiałbym odszukać foty ale chyba w automacie ze zwykłym ADRem też był 120A
krzysztof_waldi Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 ŁYSY44 a pamiętasz jaki akumulator miałeś?
krzysiekml Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 w ADR z 96r altek był 90A a aku 54H,manual,klimatronik,4Xszyba i to wsio co było nie licząc grzanych i składanych lusterek i 5 lat działało dobrze
ŁYSY44 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 dokładnie to nie pamiętam kojarzy mi się tylko że w ADR z automatem był 74ah
majkel_majki Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 W automacie mógł być większy akumulator i alternator 120A, automatyczna skrzynia ciągnie sporo prądu. Jeżeli alternator 120A wymiarowo pasuje to można montować bo nic nie uszkodzisz, pytanie tylko po co.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się