Cinio199 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam, jakiej firmy polecacie napinacze paska alternatora ?? i jaki napinacz idzie na pierwszy montaż?? Lepszym rozwiązaniem będzie skf czy ruville czy może ina ?
simsonek Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 W 1.9 TDI AFF mialem wstawinony INA i było lux. Dodam ze nie mialem sprzegielka na alternatorze i mimo to nie wygielo jeszcze napinacza. Wczesniej ktos na sprzedanie wstawił jakies gówno to w chwili wyciagniecia był zgiety a nie wygladal na stary.
Jay_Z Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Ja mam Ruville i jest wszystko w porządku. Wcześniej założyłem Meyle i po miesiącu się zatarł
dzik Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 ruville ina, snr,skf to firmy na których można polegać, w febi radze sprawdzać co siedzi w środku. gates + meyle bym uważał.
Tooomi Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam, jakiej firmy polecacie napinacze paska alternatora ?? i jaki napinacz idzie na pierwszy montaż??Lepszym rozwiązaniem będzie skf czy ruville czy może ina ? Jaką byś nie założył z wyżej wymienionych do długo posłuży bo dobre marki.
Cinio199 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Założyłem dzisiaj napinacz ina do tego pasek contitech continentala, napinacz odrazu się wyprostował aż miło spojrzeć )
Lukasz_N Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zaloz sprzegielko na altku, to raz na zawsze zapomnisz co to jest wygiety napinacz.
Tooomi Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Mam sprzegiełko u siebie i jakoś napinacz się wygoił,to kilometry i lata w moim przypadku robią swoje,koło napinacza jest na korpusie aluminium i to się wypracowuje i wygina powoli.
Lukasz_N Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zobacz najpierw jak napinacz jest zbudowany, a nie takie glupoty piszesz. To nie zaden korpus sie wygina
Tooomi Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Wiem jak jest zbudowany,napisałem że wygina się "jak to nazwać " to co koło napinacza jest przykręcone,to bodajże znal,a nie że korpus.
Lukasz_N Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Sa tam dwa elementy ulozsykowane wzgledem siebie i to lozyskowanie dostaje w dupe, i traci wspolosiowosc, a nie zaden element aluminiowy, "ktory sie wygina"
Tooomi Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 U mnie wymiana samego koła nie dała żadnych zmian,wiec coś się poddaje,każdy ma swoje doświadczenia,ty masz takie a ja takie.
Lukasz_N Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Czytaj ze zrozumieniem. Mowie o samym napinaczu, a nie rolce na nim zamontowanym. Widze, ze jednak nie za bardzo orientujesz sie jak to dziala. Rolke mozesz sobie wymienic na nowa a i tak bedzie patrzec krzywo, bo dostaje w dupe lozyskowanie samego napinacza.
tomek44480 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 U mnie napinacz wytrzymuje 20 tys i do wymiany.
A4-Tomek Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Sprzęgiełko alternatora wystarczy z firmy INA? Czy może coś innego wciepnąć?
vp-tdi Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 ja w seacie mam no name juz 3 lata i tez spoko ,gosciu taki zakladał przy wymianie rozrzadu ,mial na to faktury itp wiec jak jest i jest ok to nic nie tykam.
jospethe Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Nie polecam napinacza firmy TOPRAN. Rolka poleciała po 7 tyś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się