lzaborowski Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Witam klubowiczów proszę o analizę logów. W autku wymieniłem przepływomierz 2 miesiące temu (Bosh org), turbo ma 2 miesiące, a autko dalej nie chce iść do przodu. Byłem juz u kilku "magików" bezskutecznie Jedynie Wy mi zostaliście jako eksperci. Dołączam logi dynamiczne grupa 003 http://img246.imageshack.us/my.php?image=003at9.jpg grupa 008 http://img380.imageshack.us/my.php?image=008jp6.jpg grupa 010 http://img187.imageshack.us/my.php?image=010ak5.jpg grupa 011 http://img501.imageshack.us/my.php?image=011yj1.jpg dodam że wyskoczyły jeszcze dwa błedy: 01117 i 00575 może ma to coś wspólnego z tym że samochód nie "ciągnie" jak powinien POMOCY
Stichy Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 01117 sygnal ladowania generatora terminala DF 00575 czujnik cisnienia rurze rozgaleznej
szafir1985 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 no nie znam sie z bytnio ale z tego co zauwazylem to turbawka nie pompuje tak jak trzeba, do tego błąd 00575 wydaje mi sie ze to N75 przynajmniej w moim przypadku tak bylo tylko ze mi nie chcial sie wkręcać powyzej 2,5 tys obrotów
przemik Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Po pierwsze primo - jest bardzo duze niedoładowanie, ktore moze byc zwiazane z : - uszkodzonymi wezykami podcisnienia - zalecana kontrola - uszkodzonym zaworem N75 - niedomykajacym sie zaworem upustowym - polecam zapoznac sie z tym tutorialem : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html Pozdr
damcio151 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 jeżeli sterowanie turbo jest ok to może warto opróżnić kata :gwizdanie: nie masz nigdzie nieszczelności :?: auto kopci :?:
jarek3251 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 to turbo ładuje tylko 400mili bar to praktycznie jak by wcale nie ładowało ja jak pierdnę to mam więcej
spanky Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 - uszkodzonymi wezykami podcisnienia - zalecana kontrola - uszkodzonym zaworem N75 - niedomykajacym sie zaworem upustowym - polecam zapoznac sie z tym tutorialem : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html wszsytko zostalo juz napisane ... nic innego sie tutaj nie wymysli ...
lzaborowski Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Wielkie dzięki Koledzy, chwilowo jestem w delegacji więc jeszcze nie zaglądałem. Jak wróce to się tym zajmę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się