Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


lisek120

Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie byłem ostatnio na spocie we Wro i kolega zaproponowal mi wgranie tego samego programu co on ma juz od dluzszego czasu i jest wszystko oki, aha i jeszcze jednemu kumplowi wgrywal i tez wszystko oki. Jemu robili program specjalnie pod jego auto, ma taki sam silnik i rok plus sprawdzał nr przez kompa okazaly sie identyczne jak jego wiec mozna wgrywac. Chyba tez wgram jak co to mozna cofnąć sie do starego programu. Plyny, filtry i oleje na czas kazde guwno staram sie odrazu naprawiać więc chyba dbam o silnik, wczesniej dbal ,o niego serwis teraz ja;d To co wgrywac i sie nie zastanawiac?

---------- Post dopisany 16-06-2014 at 17:13 ---------- Poprzedni post napisany 29-05-2014 at 17:41 ----------

Program wlecial 2 tyg temu, kat dalej nie wybebeszony.... brak czasu i kasy... Ale powiem tak nie wiem jak to mozliwe ale odkad mam ten program to tylko 2 razy to zmulenie złapał, moze dlatego ze dluzej lize z początku czy jak? Minimalnie mam tez podniesione obroty niz wcześniej. Mam jeszcze pytanko apropo EGRU , ostatnio wyczailem że to buczenie o którym mowilem to własnie on powoduje, wciskajac do odpowiedniego miejsca sztange przy nim auto zaczyna normalnie pracowac i wtedy słychac pieknie turbinke a nie buczenie. Czy moge go zaślepic bo gdzieś czytałem ze w b6 nie mozna lub nie jest to wskazane, i czy po zaślepienie owe buczenie zniknie?

Co z tym EGREM pany?

---------- Post dopisany 19-06-2014 at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 17:13 ----------

Panowie zaślepiac czy nie? I czy po zaslepieniu bedzie chodzil bez tego buczenia? I jaki to b edzie mialo wplyw na silnik?

Śmiało zaślepiaj !!! Będzie zapierdzielał jak głupi :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co powiecie o moich logach:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-auto-kopci-czarno-332114/

Problem mam z kopceniem na czarno. Podejrzewam pompki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

?

No wlasnie byłem ostatnio na spocie we Wro i kolega zaproponowal mi wgranie tego samego programu co on ma juz od dluzszego czasu i jest wszystko oki, aha i jeszcze jednemu kumplowi wgrywal i tez wszystko oki. Jemu robili program specjalnie pod jego auto, ma taki sam silnik i rok plus sprawdzał nr przez kompa okazaly sie identyczne jak jego wiec mozna wgrywac. Chyba tez wgram jak co to mozna cofnąć sie do starego programu. Plyny, filtry i oleje na czas kazde guwno staram sie odrazu naprawiać więc chyba dbam o silnik, wczesniej dbal ,o niego serwis teraz ja;d To co wgrywac i sie nie zastanawiac?

---------- Post dopisany 16-06-2014 at 17:13 ---------- Poprzedni post napisany 29-05-2014 at 17:41 ----------

Program wlecial 2 tyg temu, kat dalej nie wybebeszony.... brak czasu i kasy... Ale powiem tak nie wiem jak to mozliwe ale odkad mam ten program to tylko 2 razy to zmulenie złapał, moze dlatego ze dluzej lize z początku czy jak? Minimalnie mam tez podniesione obroty niz wcześniej. Mam jeszcze pytanko apropo EGRU , ostatnio wyczailem że to buczenie o którym mowilem to własnie on powoduje, wciskajac do odpowiedniego miejsca sztange przy nim auto zaczyna normalnie pracowac i wtedy słychac pieknie turbinke a nie buczenie. Czy moge go zaślepic bo gdzieś czytałem ze w b6 nie mozna lub nie jest to wskazane, i czy po zaślepienie owe buczenie zniknie?

Co z tym EGREM pany?

---------- Post dopisany 19-06-2014 at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 17:13 ----------

Panowie zaślepiac czy nie? I czy po zaslepieniu bedzie chodzil bez tego buczenia? I jaki to b edzie mialo wplyw na silnik?

Śmiało zaślepiaj !!! Będzie zapierdzielał jak głupi :polew:

Marynarz wydaje mi się że targas z mnie łacha, tylko jakiego powodu? Chciałem zaślepić bo yślałem że, wtedy to buczenie zniknie nie żeby "za***rdalał". Dziwne bo jak zamykam tą klape gaszącą ręcznie tak z 1/3 to praca silnika staje się przyjemniejsza dla ucha, słychać turbinkę przy wciskaniu gazu, a jak puszczam to silnik buczy jakby nie miał filtra powietrza, i turbinki już nie słychać;, Może coś z ni nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No normalne że się poprawia kultura pracy jak przymkniesz klapę. Jak zaślepisz EGR nic Ci się nie zmieni w kulturze pracy, a napewno buczenie nie zniknie. Marynarz nie "targa łacha" :grin: z Ciebie tylko Ci dobrze radzi :) zaślepiaj :wink: Ale tylko dlatego żeby silniczek lepiej "oddychał"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[/color]apropo EGRU , ostatnio wyczailem że to buczenie o którym mowilem to własnie on powoduje, wciskajac do odpowiedniego miejsca sztange przy nim auto zaczyna normalnie pracowac i wtedy słychac pieknie turbinke a nie buczenie. Czy moge go zaślepic bo gdzieś czytałem ze w b6 nie mozna lub nie jest to wskazane, i czy po zaślepienie owe buczenie zniknie?

Co z tym EGREM pany?

---------- Post dopisany 19-06-2014 at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 17:13 ----------

Panowie zaślepiac czy nie? I czy po zaslepieniu bedzie chodzil bez tego buczenia? I jaki to b edzie mialo wplyw na silnik?

Wnioskując po wypowiedzi kolegi oraz zdjęciach to chodzi mu o sztangę od klapy gaszącej a nie od EGR, bo tej nie wciśniesz palcem bo jest pod grzybkiem, więc wywnioskowałem że chcesz zaślepić kolektor dolotowy a nie EGR i stąd moja sarkastyczna wypowiedź żebyś zaślepiał, a na pewno będzie jeździł jak rakieta :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni mowią zaslepiac drudzy nie;d Ale dalej męczy mnie ta klapa gasząća czy wszystko z nią jest oki, skoro troche ja wciskając auto zaczyna przyjemniej pracowac dla ucha... moze jest zrabana, bywaja takie przypadki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni mowią zaslepiac drudzy nie;d Ale dalej męczy mnie ta klapa gasząća czy wszystko z nią jest oki, skoro troche ja wciskając auto zaczyna przyjemniej pracowac dla ucha... moze jest zrabana, bywaja takie przypadki?

Zdejmij kolano za EGR i zajrzyj do środka to w końcu zaskoczysz a co biega... a gwarantuje że nie będziesz się bawił klapą gaszącą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na zdrowy rozum zapewne jest tam klapka zamykająca dolot powietrza do sionika, co powoduje gaszenie, tak? Nie chce się nią bawić tylko irytuje mnie to ze jak wcisne sztangę troche to silnik pracuje czysto bez buczenia i nawet jak wpusciłem dziewczyne i kazałem jej wciskac gaz to słychac turbinke plus klekot diesla, a jak ja puszczam to inik zaczyna buczeć... I właśnie chodzi mi o to czy to jest normalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam problem polega na tym ze trzy pompowtryski mianowicie (2,3,4) mają wskazania na komputerze na zimnym silniku drugi-0,89mg/h trzecia0,89mg/h czwarty0,89mg/h a pierwszy + 2.99mg/h na zagrożonym silniku nieco wartości spadają. Co o tym sądzicie proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się dzieje na pierwszym cylindrze, przyczyn może być dużo, od usczelniaczy pompki, padającej pompki, po brak kompresji na pierwszym :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza sprawa wymienic oringi na pompowtryskach i zamienić miejscami 1z2 i zobaczyc czy sie poprawiły korekcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w koncu doroslem do wywalenia kata , jutro odbieram auto po operacji i podziele sie wrazeniami , mam nadzieje ze pomoze cos na mułka rannego..


Kat wywalony nie chcialbym zapeszac ale auto stalo 3 dni na placu przaktycznie nie ruszane, po dodaniu gazu nie zostala czarna plama pod wydechem od sadzy, a i moc była dostępna od dolu zmułki nie bylo wiec chyba winien temu byl KAT. Teraz musze sie go pozbyć;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie tak samo jak @tomecek5. Zamieniłem miejscami, aby sprawdzić czy aby na pewno pompowtryskiwacz. Wskazania były takie same tylko na innym cylindrze. Kupiłem zregenerowany i śmiga już od 3 dni jak marzenie :P

Objawy były takie, że silnik trząsł się jak cholera jak był ciepły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja wylienilem wszystkie 4 na uzywane zalozylem nowe uszvzelnuacze i nowe śruby auto chodzi o niebo lepiej ladnie sie wkreca na obroty lecz wydaje mi sie ze to jeszcze nie to co powinno byc podejrzewam ze man zle synchronuzacje ustawiona wacha sie od 1do 0,5 moze ktos podpowie jak najlepiej ustawic slyszalem ze najlepuej na -1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dalem najpierw 0.0, zrobilem loga i przy wyzszych obrotach rozjezdalo mi sie chyba az do 3, cofnalem na -1.6 : -1.2 (na wolnych) auto odczuwalnie lepiej jedzie i teraz jest lux. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo do napiecia. ;) jestem po wymianie rozrzadu, wiec jest zalozony nowy, no i tak jak napisalem - rozjezdzalo sie to przy wyzszych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...