CORNEK Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 MODEL: Audi 200 C3, sedan 1984 r SILNIK: 2.1T R5 182 KM i 252 Nm (2144cm3) seria UKŁAD DOLOTOWY: Seria UKŁAD WYDECHOWY: przelot z zachowanym tłumikiem końcowym ELEKTRONIKA: 4x el szyby, el lusterka, abs, wspomaganie, centralny zamek, climatronic UKŁAD NAPĘDOWY: Quattro z blokadą mostu przedniego i tylnego ZAWIESZENIE: seria UKŁAD HAMULCOWY: Seria BODY-KIT: seria ŚRODEK:Półskórzane sportowe fotele CAR-AUDIO: seria INNE: Podgrzewany napis Quattro na tylnej szybie, przycisk do wyłączania ABSu ZDJĘCIA: sceneria zimowa, na wiosnę ciekawsze będą Kupiłem go zupełnie przypadkowo od 79 letniego pana który z zawodu był mechanikiem. Audi mimo sędziwych 30 lat dobrze się trzyma, prowadzenie się dzięki napędowi jest rewelacyjne a dźwięk wolnego wydechu przy 5 cylindrach i turbawce powoduje, że nogi miękną Pozdro
prezesik18 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Gratuluję zakupu Sam z chęcią pośmigałbym takim cackiem
kazikboy Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 i mam nadzieje że już rozumiesz dlaczego twierdzę że błądziłeś do tej pory po różnych wynalazkach i wkońcu trafiłeś na odpowiednie auto na lata
80quattro Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Świetne auto. Sam chętnie kupiłbym takie, ale tylko w stanie igła. To ostatnie "prawdziwe" auta. Miałem 80 B2 Quattro 2.2 i zmieniłem na a4 1.8t Quattro i powiem Ci, że żałuję. Stare Quattro dawało znacznie więcej przyjemności z jazdy. Blokady są od dyfra centralnego i tylnego. Przedni jest bez blokady.
Krycha Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Miałem 80 B2 Quattro 2.2 i zmieniłem na a4 1.8t Quattro i powiem Ci, że żałuję. Stare Quattro dawało znacznie więcej przyjemności z jazdy :doh: jak mogłeś
T-żółw Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 fajne auto i niezłym stanie, R5 i q robi robotę
80quattro Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Miałem 80 B2 Quattro 2.2 i zmieniłem na a4 1.8t Quattro i powiem Ci, że żałuję. Stare Quattro dawało znacznie więcej przyjemności z jazdy :doh: jak mogłeś Widzisz, dramatyczny brak czasu, a jeśli się chce takie autko utrzymać w idealnym i oryginalnym stanie to trzeba mu poświęcić dużo czasu. A tylko samochody w stanie idealnym mnie interesują. Uciążliwe też było ciągłe "zdobywanie" unikatowych części. Ale wiem już, że żadne nowe auto nie daje takiej przyjemności jak te z lat 80/90. Przepraszam autora tematu za OT.
spiidy Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 no no ! teraz takim niepozornym dziadkiem będziesz siał zamęt w Szczecinie domyślam się, że serią to on na długo nie pozostanie..
m0nter Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 fajna setka zwłaszcza z frontem od 200 Nie pozostaje życzyć nic innego jak tylko przyjemności z użytkowania P.S. Dźwięk samej R5 jest świetny, a z turbo to już "mjut"
doradca Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 gratki kozak fura teraz czekamy na mody
kazikboy Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 ---------- Post dopisany at 23:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ---------- ---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ----------
Dev Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Fajna bryka Masz blad w opisie, masz blokade miedzyosiowa i na tyle Na przodzie nie ma blokady.
CORNEK Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Opublikowano 6 Marca 2014 Minęło trochę czasu i prace nad autkiem posunęły się do przodu: -Nowy palec i kopułka rozdzielacza -Nowy filtr powietrza -Rozebrane, uszczelnione i wyczyszczone wszystkie rury dolotowe i przewody. -Przelotowy wydech z końcowym oryginalnym pisałem już ale to też moje dzieło odkąd ją kupiłem więc zalicza się to do zmian -Nowy zbiorniczek płynu chłodniczego -Autko umyte, nawoskowane 2 krotnie, odkurzone, skóry odświeżone preparatem do skórzanej tapicerki, odszczurzone felgi aluminiowe i ogólna kosmetyka silnika oraz całego wnętrza Po tych wszystkich zabiegach udałem się na hamownię żeby sprawdzić co tam słychać z silnikiem: Wynik 185 KM i 253 Nm bardzo miło mnie zaskoczył, ale było czuć, że auto jak na swoje lata bardzo dobrze przyspiesza. Poprzedni właściciel 79 letni pan zmieniał olej co 10 000 km lub rok i dbał o mechanikę. A teraz sesja wiosenna Pozdro :-)
Murdzi Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Wpadaj do Koszalina się pochwalić, bo fura naprawdę zacna.
dziadek Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Kurde , szczęściarz takiego rodzynka wyrwać ...gratulacje
CORNEK Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 Wczoraj kolejne doszły kolejne prace 1. Wymieniony olej na Mobil 1 10w40 Półsyntetyk 2. Wymienione 2 filtry oleju 3. Wymienione świece zapłonowe 5szt NGK 4. Wymieniony czujnik temperatury 5. Wymieniony termostat 6. Zaprzyjaźniony elektryk poogarniał również wszelkie luźne kabelki, czujniczki, śrubki itd :-) 7. Wskoczył końcowy tłumik WM Sport. Efekt dźwiękowy bardzo przyjemny: Audi 200 2.1 Turbo 182 HP WM Sport exhaust sound - YouTube
kazikboy Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 a paliwa i powietrza kto wymieni ? wogole to mozliwe ze sa jakies kosci sterujace k-jetem
Dev Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Wlałeś polsyntetyczne g... do turbobenzyny ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się