cris1503 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 panowie, krotka mowiac to juz nie wiem co jest... tzn. gosciu wymienil mi zawor odprezajacy (wydaje mi sie ze to DV) i stwierdzil ze turbo nie pompuje, bo powiedzial ze ta gumowa rura co idzie od przepustnicy powinna byc naprezona a powiedzial ze teraz to go mozna udusic. Jechalem od niego no i rzeczywiscie nie wstawalo(wskazowka od boosta nawet sie nie podniosla)... ale dzisiaj cos mnie tknelo i pojechalem go troche przejezdzic i okazalo sie ze turbo wstaje... mam zalozony boost i pokazuje od 0,3 bara do 0,5... turbo kupilem i nie wiem teraz czy to wina turbinki czy nie. Wydaje mi sie ze tylko niepotrzebnie kase wydalem :/
gregor10 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 zrobic logi dynamiczne 2 7 13 25 to duzo powie gdzie jest problem. w czwie jest wielu ludzi ktorzy dysponuja vagiem i Ci to ogarna.
pioteros Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 a niby kiedy ta rura ma byc naprezona? tzn jak on to sprawdza, na postoju?
cris1503 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 no własnie na postoju, przegazowal i sprawdzal, przejechal sie i mowi ze laduje ale to nie jest to... wieczorem znow sprawdzalem, przegonilem go i znow turbo nic nie ladowalo, wskazowka boosta nawet nie drgnela:/
kkrawat Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 A w drugim temacie piszesz ze ładuje 0,3 -0,5 bara ?? To jak to w końcu jest ??
pioteros Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 nigdy w zyciu na postoju sprezarka nie napompuje cisnienia tak zeby mozna je bylo wiarygodnie sprawdzic, nawet na wskazniku, nie mowiac juz o macaniu węży, niech może się w głowę pomaca
cris1503 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 pisze w drugim temacie 0,3-0,5 bara, poniewaz tak pompowala, a pare godzin póżniej nie pompuje wogole... po wymianie zaworu odprezajacego turbo nie wstawalo wogole. Przejechalem go troche ostro i wstalo a boost pokazywal od 0,3 do 0,5. A pare godzin pozniej wskaznik boosta nawet nie drgnal i nie bylo wogole czuc jakby turbo sie wlaczylo.
pioteros Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 może być tak że klapka jest bardzo luźna i raz sie domyka raz nie, albo wg ci staje i zostawia klapke otwartą skoro po wymianie DV (o ile dobrze został wymieniony na sprawny zawór) jest nawet gorzej, albo szukaj nieszczelności
cris1503 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 zawór został wymieniony, poniewaz przed wymiana nie bylo mocy, szarpal, przerywal. Po wymianie wszystko ok, oprocz wlasnie tej turbinki. Kupiłem używana turbine i chyba zostaje tylko wymiana. Szczelność podobno ok, mechanik szukał i nic nie znalazł.
pioteros Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 ja raz kupilem trubo, ogolnie sprawna ale boost na niej skakal, byc moze miala sterowanie rozwalone wymien turbo ale jesli wszystko inne masz sprawdzone dokladnie
cris1503 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 podobno wszystko jest ok, jedynie sonda do wymiany bo oscyluje w bardzo małych przedziałach. Ale to chyba nie ma tak dużego wpływu na turbo?
cris1503 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 ok, więc wymienie turbo i napisze co i jak. Dzieki za pomoc.
kkrawat Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Najpierw zrob logi a turbo zawsze zdazysz wymienic
wojtek20DW Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 może zamiast turbo wymień sam koras będziesz miał nowy wkład jak cos mam K03-073 z BEX 190KM srodek do wymiany
pioteros Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 turbo moze byc dobre a samo sterowanie gruszka lub klapa wg rozwalone, ja mialem wlasnie taki przypadek, wiec sama wymiana rdzenia nic nie da, dlatego dobrze by bylo zrobic logi albo podpiac mbc i na sztywno ustawic boost
cris1503 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 miałem napisać moje wrażenia po wymianie turbo. Turbo wymienione, na początku nie chciało pompować, lecz po dłuższej jeździe na pełnym bucie zaczelo wstawac. Teraz pompuje max prawie 0,5 bara co pokazuje boost a od ok. 5000obr spada na ok 0,3. Mysle ze powinno byc lepiej, no ale to juz duzo lepiej niz jakby wogole nie pompowala
pioteros Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Ale wraz słabo albo masz wskaźnik do d*py
Dev Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Gdzieś jest dziursko, wyciagnij ICka i zobacz w jakim jest stanie i czy jest szczelny.
Damiandix Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 A mogło się tak stać że kolega wydmuchał nagromadzony olej z IC? Jak źle myślę to naprostujcie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się