Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Schematy połączeń wężyków podciśnienia oraz systemu powietrza wtórnego z ETKI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To system powietrza wtórnego (sai), pompa tak buczy przy gaszeniu

Opublikowano

nie buczy tylko syczy jak by powietrze z koła przez 2 sekundy uciekało

Opublikowano

dokładnie tak jak mówisz Sławku

Opublikowano

Ach ten słownik, miało być huczy...

Opublikowano

Ok, podciśnienie sprawdzone, jest ok, wężyki pozakładane nowe, kolektor nowy, gruszki działają, ale jak to jest bo w starym wałek był wywalony całkiem, czy coś tam w nim działało racze trudno to stwierdzić, po założeniu nowego nie odczułem różnicy w tym że by auto jakoś inaczej przyśpieszało itp, na pewno dźwięk silnika zmienił się, jak to tak na prawdę działa mógł by mi ktoś to rozpisać.

Opublikowano

co masz namyśli mówiąc ze dżwięk silnika się zmienił ?

Opublikowano

Wcześniej rzęziło, wiadomo urwany wałem w kolektorze wszystko latało, teraz ok, a dźwięk jak by taki basowy, tak bo ja wiem jak to powiedzieć, czuć że to V-łka :wink: tylko co do sprintu nic mi się nie zmieniło, braku mocy nie odczuwałem, ale sądziłem że jak brak jest sterowania łopatkami to po wymianie co nie co się zmieni.

Opublikowano

o ile dobrze kojarzę to jak nie działa to zawsze masz w pełni otwarty więc na wyższych obrotach jest to samo co przy sprawnym co innego na niskich gdzie przy sprawnym gruszki skracają, a jak jest niedziałające to mamy ciągle otwarty. Różnica w mocy jedynie z niskich obrotów powinna być moim zdaniem

Opublikowano

Panowie podpowie ktoś jakiej średnicy są te wężyki? chodzi mi o średnice wewnętrzna i zewnętrzna.

Opublikowano

Na allegro kup silikonowe za 12zl/mb, wpisz saab 3.5 mm to znajdziesz, jestem z nich bardzo zadowolony, chyba że znajdziesz gumowe z wtopionym oplotem

Opublikowano

Trochę ciasne, poszukaj tych co pisałem parę postów wcześniej

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

system powietrza wtórnego: jakie to sa średnicy weże i ile trzeba zakupic metrow pozdro :)

Opublikowano

troche czytałem o tych gruszkach i z ciekawosc mowie zobacze co z nimi i klapa ani przy odpalaniu ani tez przy butowaniu i przekroczeniu 4tysiecy nic sie nie zmienia nawet nie drgną jedynie co jeszcze zaobserwowałem to ze zaraz po zgaszeniu syczy przez pare sek tak jak kolega wyżej pisał.

co może być przyczyno że nawet nie drgną?

Opublikowano

Zapewne gdzieś wężyki się poprzecierały sparciały itp. bo jakby wałek był walnięty tylko to gruszki raczej by chodziły tylko wałek by nie pracował chyba że po ukręceniu zblokował jakoś te gruszki i nie ma możliwości żeby drgnęły..

Opublikowano

nie mam pojecia co jest recznie tez nie idzie ich nawet ruszyc cos musialo sie zblokować będe u pana Pawła69 zobaczy o co kaman

Opublikowano (edytowane)

Bo raczej ręcznie nie ruszysz tak łatwo przynajmniej mi na gruszkach od popsutego wałka się nie udało. Dopuki nie odręcisz gruszek i nie wyciągniesz wałka to pewności nie będzie

Edytowane przez Envin
Opublikowano

auto dziś poszło do Pawła69 tu z forum zobaczymy jak on rozwiąże ten temat:P


powiem szczerze wszystko chodzi i gra ale kutwa zapomniałem zapytać co było nie tak bo miałem wiele poważniejszy temat odnośnie rozrządu i bardzie tym sie zajełem rozmawiając z panem Pawłem69


a czykolwiek zaobserwowałem że po dodaniu gazu na luzie słychać takie sykniecie sssyyyt jest jednorazowe potem juz nie słychać chyba ze auto zejdzie z obrotow znowu dodam gazu i jest takie krotki sssyyyt tak ma być?

Opublikowano

tak ma być to odma odpowietrzająca , acz kolwiek możesz w wolnym czasie sprawdzić jak wygląda membrana w środku .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...