Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem gdzie chcesz polecieć :decayed: ale oba gwint które pokazałeś są bardzo dobre do codziennej jazdy.

Opublikowano

Nie wiem gdzie chcesz polecieć :decayed: ale oba gwint które pokazałeś są bardzo dobre do codziennej jaz

Rzeczywiście poleciałem!! hee,

W takim razie wybiorę Ap bo tańszy :)

DZIĘKI!

Chłopaki pytanie za 100pkt.! Tylko się ze mnie nie śmiejcie.

Na gwincie poniżej, na tylnich amortyzatorach są sprężyny,

W oryginale są osobno, po montażu tego gwintu w miejsce starych sprężyn nic nie dajemy??

http://www.blocket.se/goteborg/H_R_coilovers_till_Audi_A4_60647758.htm?ca=17&w=3

Opublikowano

To są zdjęcia poglądowe i nimi się nie sugeruj.

Opublikowano (edytowane)

do usunięcia

Edytowane przez Lorence
Opublikowano

Stoję przed wyborem kupna gwintu do quattro waham się miedzy Vogtland a AP. Cenowo wychodzi podobnie ktoś może ma opinie na temat jakości vogtland do AP?

Opublikowano

na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego gwintu? :co:

Opublikowano

Stoję przed wyborem kupna gwintu do quattro waham się miedzy Vogtland a AP. Cenowo wychodzi podobnie ktoś może ma opinie na temat jakości vogtland do AP?

AP mamy w sprzedaży. Bardzo przyzwoite gwinty jak za tą cenę. Opieram się na opiniach znajomych i nieznajomych, którzy czasem napiszą parę słów na naszą skrzynkę :wink:

Jeśli chodzi o Vogtlanda to dzisiaj miałem przyjemność potestować RS4 z Vogtlandem na dystansie 1000km i jestem w szoku jak on się zachowuje! Na plus oczywiście :wink: Auto ustawione dość nisko, ale zawias fajnie wybiera nierówności. Nawet nieszczęsne płyty na dojeździe do Kołbaskowa dało się jakoś znieść. Wiadomo że tłukło, ale i tak było "przyjemniej" niż np u mnie na KW (a profil opony podobny). Łuki brane po 200-220 km/h też z dużą dozą bezpieczeństwa - auto fajnie się trzymało drogi (choć wiadomo, że opony też odgrywają tu rolę) i reagowało na ruchy kierownicą.

Opublikowano

Jeśli chodzi o Vogtlanda to dzisiaj miałem przyjemność potestować RS4 z Vogtlandem na dystansie 1000km i jestem w szoku jak on się zachowuje! Na plus oczywiście :wink:

Dzięki za opinię, to juz kolejna dobra opinia o tym gwincie na jaką trafiłem. Ciekawi mnie jeszcze jak wypdłby w konfrontacji z trochę droższym ST.. :eusathink:

Opublikowano

Vogtland niewiele odbiega od KW V1. ST wręcz oficjalnie jest sygnowane jako "by KW" więc technicznie te konstrukcje są zbliżone. A cenowo to kwestia marketingowa :wink:

Opublikowano

Trewor handlujesz też używkami? Potrzebuje sam przód do b6 z czegoś dobrego ale nie zbyt miekkie. Weitec miękki jest

Opublikowano

Venom tylko nowymi zawieszeniami handluje no chyba że Trewor Ci swój opierdzieli :decayed: Znajdź znajdź weiteca z regulacją twardości to jak skręcisz na max twardo to Ci plomby z zębów powypadają .

Opublikowano

Trewor handlujesz też używkami?

Niestety, tylko nowe :wink: Jeśli chodzi o "połowy" gwintów to od ręki mogę mieć tylko MTS. Reszta idzie od producentów, przy czym dochodzi do tego koszt wysyłki (przy kompletnych zawiasach wysyłka gratis) i kwota za zestaw tylko na jedną oś to z reguły 60-70% kwoty całego gwintu. Niestety ceny nie rokładają się 50/50.


znajdź weiteca z regulacją twardości

Z Weiteców to już niestety tylko używki wchodzą w grę, bo ta firma już nie istnieje

Opublikowano

Trewor handlujesz też używkami?

Niestety, tylko nowe :wink: Jeśli chodzi o "połowy" gwintów to od ręki mogę mieć tylko MTS. Reszta idzie od producentów, przy czym dochodzi do tego koszt wysyłki (przy kompletnych zawiasach wysyłka gratis) i kwota za zestaw tylko na jedną oś to z reguły 60-70% kwoty całego gwintu. Niestety ceny nie rokładają się 50/50.

znajdź weiteca z regulacją twardości

Z Weiteców to już niestety tylko używki wchodzą w grę, bo ta firma już nie istnieje

Podrzuciłbyś mi ile sam przód MTS i czy to coś warte. mam gwint zamontowany z b5 który potrzebował pewnych modyfikacji które nie są na dłuższą metę. A chciałbym mieć z tym spokój :hi:

Opublikowano

Podrzuciłbyś mi ile sam przód MTS

Dam znać jutro w ciągu dnia

Opublikowano (edytowane)

Vogtland niewiele odbiega od KW V1. ST wręcz oficjalnie jest sygnowane jako "by KW"

teraz wszystko jest jak KW a z KW nie mają nic wspólnego

AP by KW

Vogtland by KW

i ostatnio bardzo modny DTSline by KW

:decayed:

i naturalnie wszystkie są identyczne cena to czysty marketing :naughty: nie widziałem żeby na oficjalnych stronach a nie stronach sklepów które piszą co chcą, gdziekolwiek było napisane by KW, chyba że mi to umknęło ;)

Edytowane przez Lorence
Opublikowano

Vogtland niewiele odbiega od KW V1. ST wręcz oficjalnie jest sygnowane jako "by KW"

teraz wszystko jest jak KW a z KW nie mają nic wspólnego

AP by KW

Vogtland by KW

i ostatnio bardzo modny DTSline by KW

:decayed:

i naturalnie wszystkie są identyczne cena to czysty marketing :naughty: nie widziałem żeby na oficjalnych stronach a nie stronach sklepów które piszą co chcą, gdziekolwiek było napisane by KW, chyba że mi to umknęło ;)

3 sekundy szukania. Żeby uniknąć posądzania że nie opieram się na "oficjalnych" stronach, specjalnie wklejam link do niemieckiej wersji ST

--> http://www.st-suspensions.de/st/info/gewindefahrwerke/st_x_gewindefahrwerke/

Basierend auf dem Knowhow von KW

Nie zawsze wszystko jest wytłuszczone i widoczne na pierwszy rzut oka. Czy na stronach Skody masz napisane że jest na podzespołach VW? :wink:

Opublikowano

Jak cenowo się kształtują AP i Vogtland .. bo powoli zaczynam się rozglądać za gwintem

Opublikowano

Jak cenowo się kształtują AP i Vogtland .. bo powoli zaczynam się rozglądać za gwintem

Podobnie, okolice 2,5k

Opublikowano

A gwint Supersport.de ? Miał ktoś do czynienia ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...