Julsonbejbe Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) Polecieć takie cos do mojego sedana?? http://www.ebay.pl/itm/Vogtland-Gewindefahrwerk-Audi-A4-8E-B6-7-Avant-Cabrio-Quattro-968311-/380926790170?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item58b1018a1a Lub http://allegro.pl/audi-a4-b6-quattro-zawieszenie-gwintowane-ap-od-kw-i5298834668.html Edytowane 24 Maja 2015 przez Julsonbejbe
H4mm3R Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Nie wiem gdzie chcesz polecieć ale oba gwint które pokazałeś są bardzo dobre do codziennej jazdy.
Julsonbejbe Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Nie wiem gdzie chcesz polecieć ale oba gwint które pokazałeś są bardzo dobre do codziennej jaz Rzeczywiście poleciałem!! hee, W takim razie wybiorę Ap bo tańszy DZIĘKI! Chłopaki pytanie za 100pkt.! Tylko się ze mnie nie śmiejcie. Na gwincie poniżej, na tylnich amortyzatorach są sprężyny, W oryginale są osobno, po montażu tego gwintu w miejsce starych sprężyn nic nie dajemy?? http://www.blocket.se/goteborg/H_R_coilovers_till_Audi_A4_60647758.htm?ca=17&w=3
H4mm3R Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 To są zdjęcia poglądowe i nimi się nie sugeruj.
Lorence Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) do usunięcia Edytowane 27 Maja 2015 przez Lorence
rejmen Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Stoję przed wyborem kupna gwintu do quattro waham się miedzy Vogtland a AP. Cenowo wychodzi podobnie ktoś może ma opinie na temat jakości vogtland do AP?
Adrian-A4 Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego gwintu?
Trewor87 Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Stoję przed wyborem kupna gwintu do quattro waham się miedzy Vogtland a AP. Cenowo wychodzi podobnie ktoś może ma opinie na temat jakości vogtland do AP? AP mamy w sprzedaży. Bardzo przyzwoite gwinty jak za tą cenę. Opieram się na opiniach znajomych i nieznajomych, którzy czasem napiszą parę słów na naszą skrzynkę Jeśli chodzi o Vogtlanda to dzisiaj miałem przyjemność potestować RS4 z Vogtlandem na dystansie 1000km i jestem w szoku jak on się zachowuje! Na plus oczywiście Auto ustawione dość nisko, ale zawias fajnie wybiera nierówności. Nawet nieszczęsne płyty na dojeździe do Kołbaskowa dało się jakoś znieść. Wiadomo że tłukło, ale i tak było "przyjemniej" niż np u mnie na KW (a profil opony podobny). Łuki brane po 200-220 km/h też z dużą dozą bezpieczeństwa - auto fajnie się trzymało drogi (choć wiadomo, że opony też odgrywają tu rolę) i reagowało na ruchy kierownicą.
s3ns Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Jeśli chodzi o Vogtlanda to dzisiaj miałem przyjemność potestować RS4 z Vogtlandem na dystansie 1000km i jestem w szoku jak on się zachowuje! Na plus oczywiście Dzięki za opinię, to juz kolejna dobra opinia o tym gwincie na jaką trafiłem. Ciekawi mnie jeszcze jak wypdłby w konfrontacji z trochę droższym ST..
Trewor87 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Vogtland niewiele odbiega od KW V1. ST wręcz oficjalnie jest sygnowane jako "by KW" więc technicznie te konstrukcje są zbliżone. A cenowo to kwestia marketingowa
Wandej Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Trewor handlujesz też używkami? Potrzebuje sam przód do b6 z czegoś dobrego ale nie zbyt miekkie. Weitec miękki jest
vwbartus Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Venom tylko nowymi zawieszeniami handluje no chyba że Trewor Ci swój opierdzieli Znajdź znajdź weiteca z regulacją twardości to jak skręcisz na max twardo to Ci plomby z zębów powypadają .
Trewor87 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Trewor handlujesz też używkami? Niestety, tylko nowe Jeśli chodzi o "połowy" gwintów to od ręki mogę mieć tylko MTS. Reszta idzie od producentów, przy czym dochodzi do tego koszt wysyłki (przy kompletnych zawiasach wysyłka gratis) i kwota za zestaw tylko na jedną oś to z reguły 60-70% kwoty całego gwintu. Niestety ceny nie rokładają się 50/50. znajdź weiteca z regulacją twardości Z Weiteców to już niestety tylko używki wchodzą w grę, bo ta firma już nie istnieje
Wandej Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Trewor handlujesz też używkami? Niestety, tylko nowe Jeśli chodzi o "połowy" gwintów to od ręki mogę mieć tylko MTS. Reszta idzie od producentów, przy czym dochodzi do tego koszt wysyłki (przy kompletnych zawiasach wysyłka gratis) i kwota za zestaw tylko na jedną oś to z reguły 60-70% kwoty całego gwintu. Niestety ceny nie rokładają się 50/50. znajdź weiteca z regulacją twardości Z Weiteców to już niestety tylko używki wchodzą w grę, bo ta firma już nie istnieje Podrzuciłbyś mi ile sam przód MTS i czy to coś warte. mam gwint zamontowany z b5 który potrzebował pewnych modyfikacji które nie są na dłuższą metę. A chciałbym mieć z tym spokój
Trewor87 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Podrzuciłbyś mi ile sam przód MTS Dam znać jutro w ciągu dnia
Lorence Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) Vogtland niewiele odbiega od KW V1. ST wręcz oficjalnie jest sygnowane jako "by KW" teraz wszystko jest jak KW a z KW nie mają nic wspólnego AP by KW Vogtland by KW i ostatnio bardzo modny DTSline by KW i naturalnie wszystkie są identyczne cena to czysty marketing nie widziałem żeby na oficjalnych stronach a nie stronach sklepów które piszą co chcą, gdziekolwiek było napisane by KW, chyba że mi to umknęło Edytowane 12 Czerwca 2015 przez Lorence
Trewor87 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Vogtland niewiele odbiega od KW V1. ST wręcz oficjalnie jest sygnowane jako "by KW" teraz wszystko jest jak KW a z KW nie mają nic wspólnego AP by KW Vogtland by KW i ostatnio bardzo modny DTSline by KW i naturalnie wszystkie są identyczne cena to czysty marketing nie widziałem żeby na oficjalnych stronach a nie stronach sklepów które piszą co chcą, gdziekolwiek było napisane by KW, chyba że mi to umknęło 3 sekundy szukania. Żeby uniknąć posądzania że nie opieram się na "oficjalnych" stronach, specjalnie wklejam link do niemieckiej wersji ST --> http://www.st-suspensions.de/st/info/gewindefahrwerke/st_x_gewindefahrwerke/ Basierend auf dem Knowhow von KW Nie zawsze wszystko jest wytłuszczone i widoczne na pierwszy rzut oka. Czy na stronach Skody masz napisane że jest na podzespołach VW?
Tomi_81 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Jak cenowo się kształtują AP i Vogtland .. bo powoli zaczynam się rozglądać za gwintem
s3ns Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Jak cenowo się kształtują AP i Vogtland .. bo powoli zaczynam się rozglądać za gwintem Podobnie, okolice 2,5k
andrew-mks Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 A gwint Supersport.de ? Miał ktoś do czynienia ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się