Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja u siebie mam założony gwint firmy FK, był już zamontowany jak kupiłem auto. Amory pukają, autem buja tak że czuję się jakbym pływał na tratwie, a dziury też masakra. Nic tylko trzeba zainwestować w nowe zawieszenie, a te wyrzucić do śmietnika.

Z początku myślałem nad zawieszeniem sportowym bilstein b12 pro kit lub koni sport + vogtland. Ceny około 2600-2800zł

Do tego pewnie musiałbym dokupić osłony, odboje, itd.. co pewnie wyniosło by spokojnie te 3000zł.

Wiem że w tej cenie można kupić ap, ale jeśli ma się sypać, to dziękuje.. (mts-y, ta itp. pomijam....)

Z tego co się zorientowałem to w podobnych pieniądzach można kupić st suspension, i może warto dołozyć? Koła na lato 235/35/19 9j gwint przemawia możliwością dopasowania wyskości,a nie wiem czy na kitach uzyskałbym zamierzany efekt.

Prośba do tych co zdecydowali się na ten zestaw, jakie wrażenia z jazdy, trwałość itp?

Jest coś jeszcze z gwintów godnego polecenia w podobnej gotówce?

Używek się boję, nie chciałbym żeby po pół roku okazało się że coś się sypnęło.

Prośba do Szanownego grona o porady :)

pzdr.

Opublikowano (edytowane)

Ktos cos o Vogtland ?

Edytowane przez depechetom
Opublikowano

Ja u siebie mam założony gwint firmy FK, był już zamontowany jak kupiłem auto. Amory pukają, autem buja tak że czuję się jakbym pływał na tratwie, a dziury też masakra. Nic tylko trzeba zainwestować w nowe zawieszenie, a te wyrzucić do śmietnika.

Z początku myślałem nad zawieszeniem sportowym bilstein b12 pro kit lub koni sport + vogtland. Ceny około 2600-2800zł

Do tego pewnie musiałbym dokupić osłony, odboje, itd.. co pewnie wyniosło by spokojnie te 3000zł.

Wiem że w tej cenie można kupić ap, ale jeśli ma się sypać, to dziękuje.. (mts-y, ta itp. pomijam....)

Z tego co się zorientowałem to w podobnych pieniądzach można kupić st suspension, i może warto dołozyć? Koła na lato 235/35/19 9j gwint przemawia możliwością dopasowania wyskości,a nie wiem czy na kitach uzyskałbym zamierzany efekt.

Prośba do tych co zdecydowali się na ten zestaw, jakie wrażenia z jazdy, trwałość itp?

Jest coś jeszcze z gwintów godnego polecenia w podobnej gotówce?

Używek się boję, nie chciałbym żeby po pół roku okazało się że coś się sypnęło.

Prośba do Szanownego grona o porady :)

pzdr.

Są firmy które regenerują amortyzatory koszt takich regeneracji to około 150 - 250zł /szt. dostaje sie pisemną gwarancje na usługe a do tego mozna sobie zażyczyć kilka ciekawych opcji m.in. zwiększenie twardości amortyzatora albo można założyć zaworek do azotu. Takze jeśli chcesz mieć swoje FK to regeneracja. PZDR

Opublikowano

Jak coś to z chęcią zamienię sie na tylne sprężyny. Mam kw v1 i tył siedzi na max ustalaniu na 60 cm a ja potrzebuje wyżej.

Opublikowano

http://www.ebay.de/itm/400891382709?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

cena przystępna... kilka opinii pozytywnych tutaj widziałem .... czy ktoś z Was jeździ/jeździł na takich "RESORACH"

Lepiej dołożyć, kupić coś znanego i przetestowanego ;p

Opublikowano (edytowane)

Powoli zabieram się za montaż DTSa /quote]

Jak tam kolego ten gwint DTS?? Godny polecenia??

Edytowane przez depechetom
Opublikowano

Jestem zadowolony, choć mógłby być twardszy jak dla mnie :) bardzo porównywalne z zawieszeniem sline które miałem wcześniej. Ciężko coś powiedzieć o trwałości, bo przejechałem dopiero kilka tys km, w każdym razie polecam. Jedyny minus, tylne odboje nie pasowały i trzeba było przełożyć seryjne

Wysłane z mojego Lenovo K50a40 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ja wrzuciłem gwint HR i przy okazji wymienione wszystko w zawieszeniu co wymagało wymiany. Przesiadłem się z SLINE 1BV i ogolnie mi odpowiada, jest dużo sztywniej, na łukach nie czuć wogole żeby auto cokolwiek się przechylało, na drodze wiadomo troche gorzej wybiera ale osobiście jestem zadowolony, narazie jedyne 200kilometrów zrobiłem, dam znać po miesiącu ;)

Opublikowano

Mam teraz serie 1BA wiec tak sobie tłumacze po założeniu nawet tego tańszego zestwwu (DTS) auto zyska zarowno na prowadzeniu jak i na wyglądzie...bo to co jest teraz to jakas prowokacja :)

Opublikowano

Witam Panowie, pytanie:

Audi A4 B7 Sedan, 3.0TDI ASB Quattro, zawieszenie 1BV, felga 17'', opona 225/45/17. Auto służy do wszystkiego, również do jazdy do pracy na trasie Oleśnica-Wrocław, 5 osób w środku. Po zakupie auto stało na 19'' + sprężyny Eibach i nie dało się jeździć tak, żeby nie ocierać "czymś" o asfalt, krawężnik czy cokolwiek innego... Czy jest możliwość założenia takiego zestawu zawieszenia, żeby auto usiadło niżej, natomiast nie było problemów z użytkowaniem go w takim sensie jak opisałem powyżej?

Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam!

Opublikowano

Albo rybki albo akwarium

Opublikowano

Albo rybki albo akwarium

Zdaje sobie sprawę :) pytanie moje, jako laika w tym temacie, czy jest opcja/szansa na uzyskanie 'kompromisu' czy nie ma. Jeśli nie, to trudno, auto mi się podoba takie jakie jest i na siłę nie będę nic zmieniał :)

Opublikowano

Załóż airride...

Opublikowano

Załóż airride...

Marzenia... może kiedyś się ziszczą :grin:

Opublikowano

Raczej nie.

Opublikowano

A nie ma ktoś na zbyciu samych sprężyn z regulacją na tył?? Bo zmieniłem sprężyny z 1BV na eibacha ale jeszcze ta d*pa za wysoko jest i mnie to drażni. Jest teraz 64cm i chciałbym zeby jeszcze siadlo z 10mm conajmniej..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...