mocar Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Ja u siebie mam założony gwint firmy FK, był już zamontowany jak kupiłem auto. Amory pukają, autem buja tak że czuję się jakbym pływał na tratwie, a dziury też masakra. Nic tylko trzeba zainwestować w nowe zawieszenie, a te wyrzucić do śmietnika. Z początku myślałem nad zawieszeniem sportowym bilstein b12 pro kit lub koni sport + vogtland. Ceny około 2600-2800zł Do tego pewnie musiałbym dokupić osłony, odboje, itd.. co pewnie wyniosło by spokojnie te 3000zł. Wiem że w tej cenie można kupić ap, ale jeśli ma się sypać, to dziękuje.. (mts-y, ta itp. pomijam....) Z tego co się zorientowałem to w podobnych pieniądzach można kupić st suspension, i może warto dołozyć? Koła na lato 235/35/19 9j gwint przemawia możliwością dopasowania wyskości,a nie wiem czy na kitach uzyskałbym zamierzany efekt. Prośba do tych co zdecydowali się na ten zestaw, jakie wrażenia z jazdy, trwałość itp? Jest coś jeszcze z gwintów godnego polecenia w podobnej gotówce? Używek się boję, nie chciałbym żeby po pół roku okazało się że coś się sypnęło. Prośba do Szanownego grona o porady pzdr.
depechetom Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) Ktos cos o Vogtland ? Edytowane 12 Maja 2016 przez depechetom
Jaras-vr Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Ja u siebie mam założony gwint firmy FK, był już zamontowany jak kupiłem auto. Amory pukają, autem buja tak że czuję się jakbym pływał na tratwie, a dziury też masakra. Nic tylko trzeba zainwestować w nowe zawieszenie, a te wyrzucić do śmietnika. Z początku myślałem nad zawieszeniem sportowym bilstein b12 pro kit lub koni sport + vogtland. Ceny około 2600-2800zł Do tego pewnie musiałbym dokupić osłony, odboje, itd.. co pewnie wyniosło by spokojnie te 3000zł. Wiem że w tej cenie można kupić ap, ale jeśli ma się sypać, to dziękuje.. (mts-y, ta itp. pomijam....) Z tego co się zorientowałem to w podobnych pieniądzach można kupić st suspension, i może warto dołozyć? Koła na lato 235/35/19 9j gwint przemawia możliwością dopasowania wyskości,a nie wiem czy na kitach uzyskałbym zamierzany efekt. Prośba do tych co zdecydowali się na ten zestaw, jakie wrażenia z jazdy, trwałość itp? Jest coś jeszcze z gwintów godnego polecenia w podobnej gotówce? Używek się boję, nie chciałbym żeby po pół roku okazało się że coś się sypnęło. Prośba do Szanownego grona o porady pzdr. Są firmy które regenerują amortyzatory koszt takich regeneracji to około 150 - 250zł /szt. dostaje sie pisemną gwarancje na usługe a do tego mozna sobie zażyczyć kilka ciekawych opcji m.in. zwiększenie twardości amortyzatora albo można założyć zaworek do azotu. Takze jeśli chcesz mieć swoje FK to regeneracja. PZDR
davidlive Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Jak coś to z chęcią zamienię sie na tylne sprężyny. Mam kw v1 i tył siedzi na max ustalaniu na 60 cm a ja potrzebuje wyżej.
depechetom Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 http://www.ebay.de/itm/400891382709?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT cena przystępna... kilka opinii pozytywnych tutaj widziałem .... czy ktoś z Was jeździ/jeździł na takich "RESORACH" ??
hejneken Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 http://www.ebay.de/itm/400891382709?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT cena przystępna... kilka opinii pozytywnych tutaj widziałem .... czy ktoś z Was jeździ/jeździł na takich "RESORACH" Lepiej dołożyć, kupić coś znanego i przetestowanego ;p
depechetom Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Powoli zabieram się za montaż DTSa /quote] Jak tam kolego ten gwint DTS?? Godny polecenia?? Edytowane 6 Czerwca 2016 przez depechetom
Radeksc Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Jestem zadowolony, choć mógłby być twardszy jak dla mnie bardzo porównywalne z zawieszeniem sline które miałem wcześniej. Ciężko coś powiedzieć o trwałości, bo przejechałem dopiero kilka tys km, w każdym razie polecam. Jedyny minus, tylne odboje nie pasowały i trzeba było przełożyć seryjne Wysłane z mojego Lenovo K50a40 przy użyciu Tapatalka
Lorence Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 ja wrzuciłem gwint HR i przy okazji wymienione wszystko w zawieszeniu co wymagało wymiany. Przesiadłem się z SLINE 1BV i ogolnie mi odpowiada, jest dużo sztywniej, na łukach nie czuć wogole żeby auto cokolwiek się przechylało, na drodze wiadomo troche gorzej wybiera ale osobiście jestem zadowolony, narazie jedyne 200kilometrów zrobiłem, dam znać po miesiącu
depechetom Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Mam teraz serie 1BA wiec tak sobie tłumacze po założeniu nawet tego tańszego zestwwu (DTS) auto zyska zarowno na prowadzeniu jak i na wyglądzie...bo to co jest teraz to jakas prowokacja
pksmlody Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Witam Panowie, pytanie: Audi A4 B7 Sedan, 3.0TDI ASB Quattro, zawieszenie 1BV, felga 17'', opona 225/45/17. Auto służy do wszystkiego, również do jazdy do pracy na trasie Oleśnica-Wrocław, 5 osób w środku. Po zakupie auto stało na 19'' + sprężyny Eibach i nie dało się jeździć tak, żeby nie ocierać "czymś" o asfalt, krawężnik czy cokolwiek innego... Czy jest możliwość założenia takiego zestawu zawieszenia, żeby auto usiadło niżej, natomiast nie było problemów z użytkowaniem go w takim sensie jak opisałem powyżej? Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam!
pksmlody Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Albo rybki albo akwarium Zdaje sobie sprawę pytanie moje, jako laika w tym temacie, czy jest opcja/szansa na uzyskanie 'kompromisu' czy nie ma. Jeśli nie, to trudno, auto mi się podoba takie jakie jest i na siłę nie będę nic zmieniał
pksmlody Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Załóż airride... Marzenia... może kiedyś się ziszczą
mateoskr1 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Panowie podejdzie to do sedana quattro na tył? http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-ap-passat-b5-b5-fl-a6-c5-CID5-IDg5ytf.html
mateoskr1 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 A nie ma ktoś na zbyciu samych sprężyn z regulacją na tył?? Bo zmieniłem sprężyny z 1BV na eibacha ale jeszcze ta d*pa za wysoko jest i mnie to drażni. Jest teraz 64cm i chciałbym zeby jeszcze siadlo z 10mm conajmniej..
H4mm3R Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Panowie podejdzie to do sedana quattro na tył? http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-ap-passat-b5-b5-fl-a6-c5-CID5-IDg5ytf.html Nie
mariuszbielsko Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 hejka co powiecie o takim gwincie ? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-ap-audi-a4-b6-b7-4x4-i6123576972.html http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b6-b7-8e-8h-i6227679418.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się