jacca90 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Co wy piszecie ja przy 8j 204/45 przy ory et 45 miałem dystans 27 i wszystko było spasowanie na piczy klak . A teraz przy 9j mam mam et 22 i nic nie przyciera A tu jest 7.5 j a wozisz kogoś z tyłu i coś w bagażniku? czyli co mam rozumieć że 50% sukcesu że nie będzie obcierać to jaka opona jest naciągnięta na fele?
karol24 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 nadkola zrolowane jak się domyślam?
kaFFFar Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) 205/40 -) bycze jaja Za 20zl i po problemie . Nadkola nie rolowanie tylko delikatnie wypchnięte obecnie , ale na avusie z tylu przy ori blotnilach 8j/205/40 przy et 15 dopiero mi zacZelo palić nadkola , wiec toczyliśmy dystans 3mm i było elegancko . Przy mocnym obniżeniu i dużym dystansie robi sie sporo miejsca Edytowane 16 Października 2014 przez kaFFFar
oca69 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Zero przeglądu ? nie 20 tylko 19 speedline jak wejdzie, ale podobno wchodzi Mały aktual Gruntowne mycie i przyciemniony szybki, w przyszłym tyg klapa US. Nie ma lipy , graty auta . Po zimie krece gwintem i bd prawie bliźniak
jacek00 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 A dzieki do wiosny sie jeszcze pewnie pozmienia Tak jak mówiłem, dystanse wleciały, przód 17 mm tył jeszcze 20 ponieważ zmieniam na 25 bo jeszcze jest miejsce Tymczasem czekam aż mi lakiernik oda klapę
kaFFFar Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Wszystko fajnie ,ale wrzucaj zdj przez cos innego ,bo powiekszyc nie mozna
Totam Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Jaki wkład w zł . już wrzuciłeś w niego ?
jacek00 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 Połowe wartości to na pewno
oca69 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 A dzieki do wiosny sie jeszcze pewnie pozmienia Tak jak mówiłem, dystanse wleciały, przód 17 mm tył jeszcze 20 ponieważ zmieniam na 25 bo jeszcze jest miejsce Tymczasem czekam aż mi lakiernik oda klapę Pokaż bliższą fote jak to siadło z przodu i z tyłu na dystansie nic nie przyciera ?
Maniu. Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Fura Koło elegancko pasuje, marzy mi się takie na zimę
jacek00 Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Fotę dam wieczorem ale z przodu delikatnie przyciera na skreconych jak podbije, a tak to spoko
kaFFFar Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Odboje klipsy kupic i jedna sztuke na strone i nic nie bedzie tarlo , pzdr
jacek00 Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Te klipsy to takie gumowe wkładki pomiędzy zwoje ?
andrzej3451 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Bardzo ładne autko, widziane parę razy na mieście
kaFFFar Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 http://allegro.pl/klipsy-odboje-do-zawieszen-gwintowanych-przod-i4630299367.html
oca69 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Dążę do czegoś takiego Powiem tak czuj że na przyszły sezon będziesz miał brata bliźniaka na forum . Dąże do tego samego lecz ty byłeś szybszy
jacek00 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 Mały aktual, trochę mnie nie było ale dużo się nie pozmianiało Z nowości klapa tył US i dystanse Są też nowe plany na sezon a dokładnie SWAP na 2.7 BiT z A6 lub S4, oczywiście całe auto z UK lub Szwajcaria. Wiadomo jak to w życiu bywa motor z takim potencjałem nie może zostać seryjny, a tu przedstawię dokładny plan: - uszczelnienie całego motoru (podciśnienia uszczelki pod dekiel itp.) ogólem dobrowadzenie do zdrowej serii - podstawowa obsługa, wiadomo - turbo K04 x2 - duży FMIC - wtryski 440 - wydajniejsza pompa paliwa - program - wskażnik doładowania no i tu pewnie dostanę mase krytyki, to wszytko w LPG Myśle, że uda się to wystroić pod w okolicach 400 hp na Pb na LPG nie wiem. Oczywiście nie można zapomniećo hamulcach, jako że 288 to tylko spowalniacze zdecyduję się raczej na 330 przód i zaciski od Tuarega, nad tyłem się nie zastanawiałem jeszcze ale serii nie zostawię. Odnośnie hamulców mile widziane jakieś propozycję. Wydech, nie mogę zostawic serii bo zawsze mażyłem o dźwięku V-ki także, wiadomo DP, środkowy zostawiony, tylny out, a zamiast niego przelotowy z końcówkami 70-76 mm. To tyle z moich planów na sezon 2015, napewno masa szczegółów wyjdzie podczas samej roboty, pewnie będzie problem z elektryką Ale zobaczymy ... kilka fotek stanu obecnego
szafa Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Dołóż na przód dokładkę z cupry, nada przodowi agresywności
enzo83 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Dołóż na przód dokładkę z cupry, nada przodowi agresywności Dobrze gada
jacek00 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 Dokładka od Cupry fajna, nie wiem czy nie zdecyduje się na zderzak od S4 bo nie wiem czy się IC zmieści
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się