Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.7 Biturbo turbina gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem nowym "klubowiczem" i mam mały problem.

Otóż turbina jedna, prawdopodobnie lewa, gaśnie po jakimś czasie m/w 30 sec, czasami 1 min.

Jak zapalę motor i ciągne go na prawie maxa to przelecę 100 km i jest ok.Wystarczy mu odpuścić i obroty zejdą poniżej 2200-2500 i turbo już nie ładuje.

edit by wojtas-audi :

Skoro jestes nowy to zapraszam do przeczytania REGULAMINU a wtedy do NEWBIE ;)

[ Dodano: 03-01-2007, 22:28 ]

Dzięki.

Ale co masz na myśli.

:?:

[ Dodano: 03-01-2007, 22:29 ]

ok chyba załapałem.

[ Dodano: 03-01-2007, 22:50 ]

KOD BŁęDU:

17965 - Ciśnienie doładowania, przekroczona granica regulacji, brak osprzętu(nie związane ze sprzętem)

Może ktoś pomoże. :?:

Opublikowano

Jedź z tym na ulice Przasnyską 3 i proś Adama Grzybka.

Opublikowano

ja bym polecal VTG, od lat grzebia te silniki i ja bym tylko u nich robil jakakolwiek mechanike silnika, juz nie raz widzialem jak ludzie z 2.7BT przyjezdzali poprawiac do nich bo cos nie banglalo.

Opublikowano

Witam!

Mam paru znajomków co ma złe zdanie o VTG.

Narazie zbieram info i wnioski.

Z takim problemem da się jeździć ale czasami nerwuję.

Co do VTG to ja nie mam opini bo z ich usług nie korzystałem.

Ale napewno nie są tani.Co też wpływa na decyzję co dalej.

Opublikowano

o VTG się nie wypowiadam narazie. Ale nie polecam tych magików.

Opublikowano

Poziek ja też nie chciałem być bezpośredni dlatego nie bywam u nich.

Wybieram swojego brata jak narazie mnie nie zawiódł, co do biturbo to jescze sie nie uwzielismy, na ten problem.

Opublikowano

fakt, tani to oni nie sa, duzo u nich nie robilem ale na razie sie nie zawiodlem. Mam tam kilku ziomow wiec moze dlatego.

Opublikowano

Jak masz przyjaciół to pozazdrościć, niestety ja nie.Też boli że trzeba mieć ziomków co by coś dobrze i w miarę tanio zrobić.Szkoda, ale to przecież POLSKA.

Jak zauważyliście podałem kod błędu i niestety nikt go nie omówił w kwestii praktycznej.Dziwne.

[ Dodano: 09-01-2007, 11:34 ]

A tak po za problemem to zamontowałem ICOM JTG.

Całkiem całkiem.

Opublikowano

Sprawdź szczelność przewodów dolotowych, i przewodów sterowania.

Wygląda na jakąś nieszczelność, sprawdź uszczelkę pod przepustnicą, może być wydmuchana.

Jeszcze jedna sprawa to szczelny wydech między turbiną a środkowym tłumikiem.

Opublikowano

Przewody gdyby były nieszczelne, to słyszałby gwizd przy przygazówce, zresztą turbina by pompowała za mało. U niego jest błąd przeładowania (17965), co by raczej wskazywało na sterowanie turbiną, czyli trzebaby sprawdzić elektrozawór, do tego przewody podciśnienia, ewentualnie sam czujnik ciśnienia...

Opublikowano

Biturbo w kolektorze to max 0,8 BARA po wejściu w tryb awaryjny 0,3-0,4 BARA.

Pamiętajmy iż doładowania schodzą się w kolektorze.

Więc pytanie:

-czy gaśnie jedna turbina czy mulą sie dwie?

-jakie urządzenie (jedno oczywiście np. dziwny czujnik ciśnienia) odpowiada za dwie turbiny?

-a może to przepływka(bo takie stwierdzenie też usłyszałem)

Opublikowano

ja sie chyba swojej nie odwaze zagazowac :)

ostatnio lecialem z dzieciakami do babci, 150km nie przekraczajac 120km/h, noga bolala od dotykania gazu bo wierzcie mi to jest sztuka utrzymac go ponizej tej predkosci, i komputerek pokazal mi 8.2 :) tak ze jak sie chce to mozna oszczednie. Normalnie trzea liczyc jak kolega wyzej napisal :D z zaznaczeniem ze jak chcesz to ci bak spali w 200km spokojnie

Opublikowano

Szczerze mówiąc to nie ufał bym temu komp tak bardzo...jak chcesz sprawdzić faktyczne spalanie to zatankuj do pełna 2 razy i bedziesz wiedział...

Jeżeli założysz sekwencję to koszt jej zwróci sie po około 30 tys km. a gaz ma 106-108 oktana nie 95 lub 98 jak paliwko i jednak jest spora różnica w cenie. Zobacz sobie jakiś wykres po chipie. to samo auto na gazie i na paliwie ma jednak lepsze osiagi na gazie..

Więc dlaczego nie????? :)

Opublikowano

testowalem 2 razy wskazania kompa, i po tej calej trasie plus miasto srednia mi wyszla 10.5 litra na kompie a po 405km weszlo mi do baku 44 litry wiec bardzo nie oszukuje.

Co do gazu, juz raz sobei powiedzialem "nigdy w zyciu" i tak zostanie. Puki mnie stac zeby ja tankowac bede jezdzil eska, jak mi braknie kasy to sprzedam i znowu kupie klekota ale gazu nigdy juz nie zaloze ale to tylko moje osobiste zdanie, tobie moze jezdzic i niech tak bedzie, nie krytykuje zeby bylo jasne. Kazdy ma co lubi. Z tymi wyliczeniami to chyba tez troch eprzesadziles, bo one duzo zaleza od tego jakie odcinki najczesciej pokonujesz. Szwagier tez zalozyl sekwencje do OOOO A6 2.8 i chyba mu si enigdy nie zwroci, do pracy ma 6km wiec nawet mu sie nie zdazy zagrzac zeby na gaz przerzucilo.... i czesciej tankuje benzyne niz gaz

Opublikowano

Mam (miałem)podobny problem z turbinką, ale nie moge sie połączyć vagiem z motorownia i nie mam pojecia co jest przyczyną czasowo wystepujących spadkow mocy. Fakt mialem nieszczelnosci w wydechu(przepalone siatki za kolektorem) ale juz jest ok i musze sprawdzic czy problem ze słabnieciem nadal występuje.

[ Dodano: 11-02-2007, 20:31 ]

Występuje :evil:

[ Dodano: 12-02-2007, 21:07 ]

Coraz częściej k.... je...... mi gaśnie :evil: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...