Krystian1711 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 W dniu 20.07.2016 o 17:46, piotrekb_tt napisał: W dniu 17.07.2016 o 15:05, ravex napisał: Panowie, Mi także wyskoczył "Insufficient Flow" na 3.0 TDI CCWA. W planach mam jego przeczyszczenie, ale teraz podstawowe pytanie: Gdzie jest EGR i jak się do niego dobrać? Mile widziana jakaś instrukcja i oznaczenie na zdjęciu zaworu. Zdjęcia komory silnika poniżej [EDIT] Dla tych, którzy podobnie jak ja nie mają w tej kwestii doświadczenia - EGR dla silnika CCWA zaznaczony jest czerwoną ramką na obrazku poniżej. Niestety nie udało mi się go wymontować - bardzo mocno siedzi i nie idzie go niczym ruszyć. Czeka mnie zatem wizyta w serwisie. Kolego ja demontowalem i egr i caly dolot w CCWA. Egr siedzi tak jak mowisz dosc ciasno. Trzeba go "obruszac" dobrze prawo-lewo zeby wyszedł. Co do dolotu to sprawa relatywnie prosta. Calosc dalem do wypiaskowania od srodka w celu zerwania tego poodkladanego syfu. Poki co poskladane i wszystko dziala ok. Dodatkowo zrobiłem procedurę wypalania chlodniczki egr dwa razy. Taka procedura pociąga za sobą coś takiego jak przy dpf, tj. Wymianę oleju? Można tak po prostu ją wykonać? Funkcja w vcds jest
Hassano Opublikowano 5 Listopada 2021 Opublikowano 5 Listopada 2021 Troche odkopuje ale dzisiaj właśnie byłem wyłączyć klapki w kolektorze i przy okazji egr i takie mam pytanko. Klapki oczywiście już wyjęte oraz oba silniczki (gdyby ktoś potrzebował to chętnie sprzedam pisać pw) wyjąłem je żeby było troche luźniej pod maską i na dniach zamierzam wywalić też egr'a razem z chłodniczką. 1 - Podejmował sie już ktoś takiej roboty?? 2- Na dolocie zaślepienie to nie problem a jak wygląda sprawa niżej?? jak wygląda zaślepienie przewodów z wody i samej chłodniczki? 3- czy jest dolot( ten aluminiowy) do 3,0TDi bez tego wejścia na przewód z egr'a??
pelonek1 Opublikowano 5 Listopada 2021 Opublikowano 5 Listopada 2021 @Hassanow jakim celu robiłeś/będziesz robił te wszystkie czynności?
Hassano Opublikowano 5 Listopada 2021 Opublikowano 5 Listopada 2021 (edytowane) 40 minut temu, pelonek1 napisał: @Hassanow jakim celu robiłeś/będziesz robił te wszystkie czynności? Generalnie profilaktycznie, klapki to zmora wszystkich silników, prowadziłem warsztat przez 15 lat i widziałem z 10-15 silników po urwaniu klapki która wpadła do cylindra.... niema co zbierać.... co prawda akurat nie był to żaden 3,0 ale wole dmuchać na zimne Jeżeli chodzi o egr to zawsze lepiej żeby silnik miał czyste powietrze. Generalnie kolejny bajer ekologiczny który tylko szkodzi niż pomaga. Nie chciałem czekać aż padnie egr i zacznie walić błędami albo zacznie ciec chłodniczka i tak czy owak bym to musiał wyłączać bo naprawa jest dość droga. A że mam mega ogarniętego elektryka to taki zabieg to pikuś gdybym go poprosił aby mi z a5 zrobił ferari to jedyny problem by był czy mam na tyle kasy :D:D A wyciągnąć chce cały egr no bo wiadomo.. masa wrogiem przyśpieszenia Ponadto jest jeszcze w planie wydech bez dpf'a ( raczej mojej konstrukcji bo ceny są kosmiczne) i może culler.. mam cichą nadzieje na coś pod 400 kucy Edytowane 5 Listopada 2021 przez Hassano
Hassano Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Jutro zabieram sie za wyciąganie egr'a i wracam do pytania: - Czy aluminiowa rura z dolotu powietrza do kolektorów dolotowych występuje bez tego wejścia na rurke z egr'a żeby nie trzeba jej zaślepiać?? - czy przewód wody przez który jest podłączona chłodniczka wody jest bez tego wyjścia?? Tzn czy jest oryginalna rura bez tych wyjść?? Wiem że moge te wejścia zaślepić ale jeżeli jest możliwość kupienia części P&P bez tych wejść to chciałbym je wymienić
czwura Opublikowano 27 Maja 2023 Opublikowano 27 Maja 2023 Cześć Wczoraj wymienili mi na rekojmi w ASO kpl chlodnice spalin z zaworem egr , silnik CVUB. Powiedzieli że muszę na zrobić adaptacje zawory w sterowniku silnika ( nie zrobili jej dlatego bo miałem w aucie zapasowy sterownik z wyciętym dpf-em) . Dzisiaj chce wrzucić z powrotem dpf i pierwotny ecu i nie wiem jak zrobić adaptacje egr-u???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się