21cannabis21 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Witam, mam problem z turbina w afn, ponad rok temu turbina byla w regeneracji i bylo wszystko w porzadku ale od pewnego czasu auto stracilo na mocy. Postanowalem sprawdzic jak pracuje sztanga turbiny i jest cos nie tak, zobaczcie na filmiku. Gdy dochodzi do dolu czuc opor taki jakby guma o gume tarla i nagle przeskakuje a wyzej sztanga chodzi dobrze Edytowane 10 Marca 2016 przez 21cannabis21
Hezen Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Sztange możesz ręką poruszać góra-dół? W gruszce jest sprężyna i to ona odbija sztangę żeby schodziła na dół, a jak ręką idzie ruszać sztange to grucha do wymiany. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
21cannabis21 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Ale jak odebralem turbine z regeneracji to mozna bylo ruszac sztange reka i nie chodzila tak przy dole jak na filmiku i bylo wszystko w porzadku.
tomi190183 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 lukasz mam tak ze jak wyprzedzam jakies auto to do jakiegos momentu ciagnie i sie zwiesi wiecej nie wyda a nieraz za chwile znow ciagnie dalej albo nieraz pomaga tez zgaszenie auta i zapalenie ponownie w czasie jazdy Wyskoczyly takie bledy co i gdzie ich szukac? 542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa
Bartollo Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 575 i 519 razem świadczą o bardzo wysokim przeładowaniu (powyżej progu pomiaru map sensora ) zrób logi 011 dynamicznie. Geometria stoi. I zmierz opór wtrysku sterującego.
tomi190183 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 opor wtrysku ma 109 ohm goldi pisal juz ze powinien mic 120 ohm
Hezen Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Ale zapewne jest pewna tolerancja, ale to musiałby napisać ktoś kto wie co jest na rzeczy. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Dawidoff123 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Witam wszystkich. Od dłuższego czasu borykam się z problemem wyłączającej turbiny. Auto wchodzi w tryb awaryjny. Niedawno wymieniłem turbinę na regenerowaną i przez 2 miesiące wszystko było ok, ale od niedawna problem znowu się pojawia. Po podłączeniu laptopa wyskakuje błąd 00575. Zrobiłem logi dynamiczne w grupie 3 i 11 i mam wielką prośbę o fachową poradę co może być nie tak.Grupa 003: http://vaglog.pl/log_253966.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_253967.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_253965.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_253964.html Robiłem je 2 razy ponieważ za pierwszym wchodził w tryb awaryjny przed 4 tyś obrotów.
lukaszooo Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Przeplywka ok, turbo pozno wstaje mimo ze wysterowanie jest wysokie czyli problem ze sterowaniem.
Dawidoff123 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Problem ze sterowaniem, a mógłbyś sprecyzować? Źle wyregulowana sztanga czy zawór n75?
lukaszooo Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Chodzilo mi o podcisnienie, sprawdz czy podczas logowania 11bs sztanga dobija do ogranicznika. Ogolnie pasowalo by sprawdzic podcisnienie bo awaryjny to objaw a nie przyczyna.
Dawidoff123 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Wiem, że może zadaje głupie pytania ale aż tak doświadczony w diagnostyce to nie jestem. Jak mam sprawdzić podczas logowania czy sztanga dobija do ogranicznika? Jak sprawdzić podciśnienie? Sugerujesz, że są jakieś nieszczelności?
Bartollo Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Odpalasz blok 11 przerzucasz na BS i patrzysz czy sztanga chodzi. Tylko pytanie czy twój sterownik ogarnia Basic Setings. Mój z 96 nie obsługuje bs. A podciśnienie mierzysz vacuometrem.
lukaszooo Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Z tego co pamiEtam 1997 juz ogarnia BS
Dawidoff123 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 To jeszcze powiedzcie mi drodzy fachowcy jak się mierzy podciśnienie? Jak podłączyć wakuometr? Na jakich odcinkach dokonywać pomiarów i jakie powinny być wartości?
lukaszooo Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Zmierz na wyjsciu z przewodu glownego pompy czyli trujniku, potem przed n75 i na koniec zamiast gruszki turba. na wyjsciu powinno byc ok 0.8 -0.9 na gruszke ok 0.6
Dawidoff123 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Chodzilo mi o podcisnienie, sprawdz czy podczas logowania 11bs sztanga dobija do ogranicznika. Ogolnie pasowalo by sprawdzic podcisnienie bo awaryjny to objaw a nie przyczyna. Sprawdziłem podczas logowania w 11BS i sztanga dobija do ogranicznika. Jej zakres pracy to ok 2 cm i parametry, które pojawiają się na vag to przy włączonym ok 1020-1030 mbar a przy wyłączonym 996 mbar. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie??
Dawidoff123 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 podcisnienie sprawdz. Ok. Czekam na wakuometr zamówiony na allegro. Jak już będę miał wszystkie pomiary to się odezwę. Witam ponownie. Wakuometr przyszedł, a poniżej załączam zdjęcia z pomiarów. Pierwsze zdjęcie do pomiar na wyjściu z pompy, na trójniku. Drugie zdjęcie to pomiar przed n75 i jeszcze przed biało-czarnym zaworkiem (jakby małe straty?). Trzecie zdjęcie jest z pomiaru na wejściu do n75. Czwarte zdjęcie to pomiar za n75 przed gruszką gdy nie był włączony tryb 11bs, no i piąte zdjęcie przy włączonym trybie 11bs. Proszę o informację co o tym sądzicie? http://www.directupload.net/file/d/4297/d4n4rigu_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4297/k2lqq2r8_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4297/rc2maxno_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4297/5b6gv2ha_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4297/q58cnm75_jpg.htm
lukaszooo Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Podaj te wartosci bo mi w tel foty sie nie otwieraja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się