Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Muł i turbina w trybie awaryjnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

posprawdzałem gumowe łaczenia all OK wiec co dalej?

Opublikowano

Jedź najlepiej do tunera. Moją Audicę też bolało, błąd sporadyczny turbo przeładowane, w CTR Tunning mi to ogarnęli w nie całą godzinę. Inni mechanicy naciągnęli mnie na hajs i nic z tego nie było.

Tuner mający VCDS po wykresach wszystko zlokalizuje.

Opublikowano

musze kogos dorwac co ma vaga ;/ ;/ ;/ bez tego nic nie zrobie

Opublikowano

To zrób znów 011 dynamiczne i będzie wiadomo

Wysłane z telefonu stacjonarnego.

witam sprawdz łącznik gumowy pomiędzy rura od interkulera a kolektorem dolotowym od spodu.Jesli waz jest spekany to tak bedziesie działo bo ja tak miałem. wymieniłem ten kawałek weza fi 50 i od razu pomogło powodzenia

Opublikowano

byla sprawdzana szczelosc i jes ok nie mam vaga niestety


panowie ostatnio cos mi sie z hamulcami stalo raz twardy raz miekki do tego brak mocy no i tryb awaryjny może to pompa vacum juz padła całkowicie?

Opublikowano

To pewnie masz problem z podcisnieniem. Vacu pompa moze niedomagac. Lub ta gruszka co sie nazywa chyba akumulatorem podcisnienia. O ile w ahu ma cos takiego albo wezyki podcisnien. Ale skoro z hamulcami juz kiepsko to stawiam na vacu

To by rozwiazalo wszystkie problemy bo podcisnienie jak bedzie za male to nie wysteruke turbo i bedzie przeladowywac

Opublikowano

Siema! A ja mam taki problem ze auto po depnieciu wyciagnie 150 km/h a po jakiej chwili tylko 120 km/h i wiecej nic nie wyda brak mocy turbo nie dziala wtedy ale gdy zgasze silnik i zapale go ponownie znow ma kopa i wiecej wyciagne co to moze byc jaka przyczyna? Pomoze mi ktos bo juz mecze sie nad moja niunia 3 m-ce.

Opublikowano (edytowane)

Zapnij vaga i zrób logi.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Edytowane przez Bartollo
Opublikowano (edytowane)

lata temu po zakupie b5 afn mialem ten sam problem. Nie wiem co już robiłeś ale to mi tez wygląda na zacinającą sie geometrie w turbinie. Trzeba by porządnie wyskrobać a nie drucianką na wiertarce i sprawdzić czy dzwigienka w gruszczce ładnie chodzi.

Edytowane przez lysy-wr400
Opublikowano

U obu panów jest problem ze sterowaniem VNT czyli zmiennej geometrii. Do zdiagnozowania usterki potrzebny jest wakuometr czyli manometr do pomiaru podciśnienia. Sprawna vacum pompa powinna tworzyć ok -0,8 bar po wpieciu zaraz za serwem, po zgaszeniu podciśnienie nie moze spadać. Następnie trzeba wpiąć się zamiast N75 i zgasić silnik, również nie może być ubytków. Jeśli wszystko jest ok musimy sprawdzić N75 i jego szczelność. Jeśli wiemy ze uklad jest sprawny zostaje nam turbo, sztanga VNT powinna wychylać się o 18mm. Do rocznika 1997 trzeba się troszkę pobawić z wzbudzaniem N75 od 1997 logujemy grupę 11 w BS i wzbudzamy prace N75 co znacząco ułatwia diagnozę.

Diagnoza usterki zajmuje ok 20 min

Opublikowano

przed ustawieniem pompy wtryskowej tzn mialem ja w regeneracji bo ciekla i wtym czasie czyscilem kierownice turbo bo byly zapieczone i po zlozeniu wszystkiego do kupy dobrze dzialalo sztanga wychylala sie i stala w miejscu niewiem czy ma sie poruszac wte i wewte w czasie pracy silnika i jaki okres czekania na ruch sztangi, 2 tygodnie turbo chodzilo ze zly katem wtrysku potem udalem sie do mechanika i stawil mi na kompie na 60 w programie bylo pokazane dostepne parametry od 55 do chyba 80 wiec ustawil mi na 60 ale zauwazylem ze sztanga cos slabiej sie wychyla i niewiem czy znow sie zablokowaly sztangi czy co. Aha jakis czas temu tez gdy silnik przekroczyl temperature 90 stopni to tez dostal mula czy turbo do kitu choc to moze przyczyna tego 1 zjawiska niewiem jak to wsio sprawdzic mam vaga ale nie mam licencji i nie moge wejsc w basicsetting


a jak zrobic logi co gdzie i jak bo 1 raz mam doczynienia z vagiem

Opublikowano

Kat wtrysku to jedno a zmienna geometria to drugie nie jest to ze sobą zależne. Jak czujesz mula to wpada ci w tryb awaryjny. Pełnego vaga musisz sobie poszukać, napewno znajdziesz. Jak zrobić logi masz ładnie opisane w dziale diagnostyka, temat nazywa się chyba Faq diagnostyka, nie mogę podać ci linka bo nie mam takiej opcji w tel.

Afn to bardzo dobry silnik jesli kat wtrysku, VNT i przepływka będą sprawne nie będziesz miał żadnych problemów. Jak będziesz robił to co ci pisze wszystko sam ogarniesz. Jak coś to pisz na pw.

Opublikowano

Czy moze ktos podeslac pelny i legalny program vag pilne

Opublikowano

dzieki kolego


sztanga znow stoi w miejscu podejrzewam ze geometria sie zablokowala czemu taka przyczyna powstala raz juz czyscilem ja i znow to samo

Opublikowano (edytowane)

Jak czemu zbyt delikatna jazda , lejace wtryski .katalizator zapchany jeśli jest, sztanga ma pracować w pelnym zakresie jeśli smigasz delikatnie to nie pracuje trzeba czasami depnać powyżej 3.5 tyś ja po czyszczeniu mam spokój już z cztery lata oczywiście bez srodka katalizatora

Edytowane przez goldi
Opublikowano

Jeździsz dynamicznie czy jak emeryt ??? bierze olej ??? Kopci z wydechu ???

Opublikowano

czasami mu depne ale czesciej powoli czy bierze olej to tak doklanie niewiem nie zauwazylem roznicy. Mam go od pazdziernika 2014 a w grudniu robilem remont turbo i wymienilem wszystkie filtry oraz olej. Kat wtrysku ustawiany byl w styczniu i po ustawieniu jest lekki bialy dymek przy odpaleniu a na postoju czuc spaliny w srodku.

Opublikowano

co by się nie działo kierownice tak szybko by nie stanęły. Po mojemu masz problem z podciśnieniem lub n75. Do diagnozy potrzebny jest wakuometr i dwa kawałki przewodu elektrycznego i przydał by sie vag.

Opublikowano (edytowane)

logi do oceny

Edytowane przez tomi190183

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...