siwusek Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 posprawdzałem gumowe łaczenia all OK wiec co dalej?
Gilbert1990 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Jedź najlepiej do tunera. Moją Audicę też bolało, błąd sporadyczny turbo przeładowane, w CTR Tunning mi to ogarnęli w nie całą godzinę. Inni mechanicy naciągnęli mnie na hajs i nic z tego nie było. Tuner mający VCDS po wykresach wszystko zlokalizuje.
siwusek Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 musze kogos dorwac co ma vaga ;/ ;/ ;/ bez tego nic nie zrobie
antia4 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 To zrób znów 011 dynamiczne i będzie wiadomo Wysłane z telefonu stacjonarnego. witam sprawdz łącznik gumowy pomiędzy rura od interkulera a kolektorem dolotowym od spodu.Jesli waz jest spekany to tak bedziesie działo bo ja tak miałem. wymieniłem ten kawałek weza fi 50 i od razu pomogło powodzenia
siwusek Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 byla sprawdzana szczelosc i jes ok nie mam vaga niestety panowie ostatnio cos mi sie z hamulcami stalo raz twardy raz miekki do tego brak mocy no i tryb awaryjny może to pompa vacum juz padła całkowicie?
Mozgu Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 To pewnie masz problem z podcisnieniem. Vacu pompa moze niedomagac. Lub ta gruszka co sie nazywa chyba akumulatorem podcisnienia. O ile w ahu ma cos takiego albo wezyki podcisnien. Ale skoro z hamulcami juz kiepsko to stawiam na vacu To by rozwiazalo wszystkie problemy bo podcisnienie jak bedzie za male to nie wysteruke turbo i bedzie przeladowywac
tomi190183 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Siema! A ja mam taki problem ze auto po depnieciu wyciagnie 150 km/h a po jakiej chwili tylko 120 km/h i wiecej nic nie wyda brak mocy turbo nie dziala wtedy ale gdy zgasze silnik i zapale go ponownie znow ma kopa i wiecej wyciagne co to moze byc jaka przyczyna? Pomoze mi ktos bo juz mecze sie nad moja niunia 3 m-ce.
Bartollo Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Zapnij vaga i zrób logi. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Edytowane 27 Stycznia 2015 przez Bartollo
Enduro Grybów Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) lata temu po zakupie b5 afn mialem ten sam problem. Nie wiem co już robiłeś ale to mi tez wygląda na zacinającą sie geometrie w turbinie. Trzeba by porządnie wyskrobać a nie drucianką na wiertarce i sprawdzić czy dzwigienka w gruszczce ładnie chodzi. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez lysy-wr400
lukaszooo Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 U obu panów jest problem ze sterowaniem VNT czyli zmiennej geometrii. Do zdiagnozowania usterki potrzebny jest wakuometr czyli manometr do pomiaru podciśnienia. Sprawna vacum pompa powinna tworzyć ok -0,8 bar po wpieciu zaraz za serwem, po zgaszeniu podciśnienie nie moze spadać. Następnie trzeba wpiąć się zamiast N75 i zgasić silnik, również nie może być ubytków. Jeśli wszystko jest ok musimy sprawdzić N75 i jego szczelność. Jeśli wiemy ze uklad jest sprawny zostaje nam turbo, sztanga VNT powinna wychylać się o 18mm. Do rocznika 1997 trzeba się troszkę pobawić z wzbudzaniem N75 od 1997 logujemy grupę 11 w BS i wzbudzamy prace N75 co znacząco ułatwia diagnozę. Diagnoza usterki zajmuje ok 20 min
tomi190183 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 przed ustawieniem pompy wtryskowej tzn mialem ja w regeneracji bo ciekla i wtym czasie czyscilem kierownice turbo bo byly zapieczone i po zlozeniu wszystkiego do kupy dobrze dzialalo sztanga wychylala sie i stala w miejscu niewiem czy ma sie poruszac wte i wewte w czasie pracy silnika i jaki okres czekania na ruch sztangi, 2 tygodnie turbo chodzilo ze zly katem wtrysku potem udalem sie do mechanika i stawil mi na kompie na 60 w programie bylo pokazane dostepne parametry od 55 do chyba 80 wiec ustawil mi na 60 ale zauwazylem ze sztanga cos slabiej sie wychyla i niewiem czy znow sie zablokowaly sztangi czy co. Aha jakis czas temu tez gdy silnik przekroczyl temperature 90 stopni to tez dostal mula czy turbo do kitu choc to moze przyczyna tego 1 zjawiska niewiem jak to wsio sprawdzic mam vaga ale nie mam licencji i nie moge wejsc w basicsetting a jak zrobic logi co gdzie i jak bo 1 raz mam doczynienia z vagiem
lukaszooo Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Kat wtrysku to jedno a zmienna geometria to drugie nie jest to ze sobą zależne. Jak czujesz mula to wpada ci w tryb awaryjny. Pełnego vaga musisz sobie poszukać, napewno znajdziesz. Jak zrobić logi masz ładnie opisane w dziale diagnostyka, temat nazywa się chyba Faq diagnostyka, nie mogę podać ci linka bo nie mam takiej opcji w tel. Afn to bardzo dobry silnik jesli kat wtrysku, VNT i przepływka będą sprawne nie będziesz miał żadnych problemów. Jak będziesz robił to co ci pisze wszystko sam ogarniesz. Jak coś to pisz na pw.
tomi190183 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Czy moze ktos podeslac pelny i legalny program vag pilne
elmer80 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Czy moze ktos podeslac pelny i legalny program vag pilneKolego legalną wersję vcds lite sciagasz z http://www.ross-tech.com/vcds-lite/download/wysłane z Commodore 64
tomi190183 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 dzieki kolego sztanga znow stoi w miejscu podejrzewam ze geometria sie zablokowala czemu taka przyczyna powstala raz juz czyscilem ja i znow to samo
goldi Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Jak czemu zbyt delikatna jazda , lejace wtryski .katalizator zapchany jeśli jest, sztanga ma pracować w pelnym zakresie jeśli smigasz delikatnie to nie pracuje trzeba czasami depnać powyżej 3.5 tyś ja po czyszczeniu mam spokój już z cztery lata oczywiście bez srodka katalizatora Edytowane 30 Stycznia 2015 przez goldi
lukaszooo Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Jeździsz dynamicznie czy jak emeryt ??? bierze olej ??? Kopci z wydechu ???
tomi190183 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 czasami mu depne ale czesciej powoli czy bierze olej to tak doklanie niewiem nie zauwazylem roznicy. Mam go od pazdziernika 2014 a w grudniu robilem remont turbo i wymienilem wszystkie filtry oraz olej. Kat wtrysku ustawiany byl w styczniu i po ustawieniu jest lekki bialy dymek przy odpaleniu a na postoju czuc spaliny w srodku.
lukaszooo Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 co by się nie działo kierownice tak szybko by nie stanęły. Po mojemu masz problem z podciśnieniem lub n75. Do diagnozy potrzebny jest wakuometr i dwa kawałki przewodu elektrycznego i przydał by sie vag.
tomi190183 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) logi do oceny Edytowane 8 Lutego 2015 przez tomi190183
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się