mantix Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Gwizda wam z rury przy wyciętym kacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Gwizda, gwizda panie Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oomichalekoo Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam jakie wartości powinna miec turbina gazy wlotowe i wylotowe ustawialem sztanga i mam 380 i 400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Podepnę się pod temat, gdyż problem u mnie jest podobny. Ja już straciłem nerwy do mojej cudowniusi. Potrzebuje pomocy speca z okolic Gliwic. Auto a4b5 ajm kopci na czarno jak stary Kamaz, turbina robiona 20 tys km temu, sztanga chodzi w pełnym (moim zdaniem) zakresie. Auto jest mułowate i kopci, traci moc i szarpie. Wiem ze nikt nie jest wróżką dlatego proszę o pomoc kogoś kto nie puści mnie w skarpetkach. Nie mogę tez zostawić auta w warsztacie. Moim zdaniem gdzieś mam dziurę w dolocie, której nie mogę zlokalizować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) Najlepiej kup kabel vag i zrób logi. Na sam początek możesz sprawdzić węże dolotu czy na łączeniach pocą się olejem, jeśli tak to dociągasz opaski. Jak to nic nie da to odkręcanie każdego łącznika gumowego z osobna i sprawdzenie ich stanu. Ja tak u siebie robiłem i od razu wyszło że pod opaską gumowego łącznika wychodzącego z turbo do IC, jest ogromna dziura - nic nie było widać, nawet gdy auto stało na kanale. W miejscu łączenia był upocony lecz olej nie spływał po nim i wydawał się być w porządku. Kolejną dziurę miałem na IC, znalazłem ją gdy go czysciłem. Na szczęście poxipol dał rade i go nie wysmarkało (dziura w plastiku) Sprawdź też węże od podciśnienia. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Węże od podciśnienia raczej są ok. Faktycznie jutro zdemontuję każdy wąż gumowy - może coś się znajdzie. Kabel mam ale niestety laptop bez baterii bo zdechła wiec logów dynamicznych nie zrobię. Dlatego prosiłem o pomoc kogoś z okolicy oczywiście nic za darmo Ktoś pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) Laptop pod ładowarke i bateria nie potrzebna żeby sprawdzić błędy. Uzupełnij profil, bo nie wiadomo o jaki silnik chodzi. Jak masz auto powyżej 97r to wchodzisz w grupe 011 BS i sprawdzasz skok sztangi (ok. 20mm musi płynnie pracować) na odpalonym silniku, nawet tutorial jest na YT jak to zrobić. To że turbina robiona 20 tys. temu nie oznacza że się nie zapchała nagarem jeśli masz VNT. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 011 bs robiłem "stacjonarnie" - 2cm chodziła płynnie. Mnie chodziło o to ze nie mogę zrobić logow dynamicznych. Silnik ajm 115km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) A jakie błędy w ecu silnika? Jak nie masz możliwości zrobienia logów dynamicznych to sprawdź dolot, mocne kopcenie na czarno, brak mocy sugeruje na jego nieszczelność. Podaj przebieg auta. Jakie masz korekty na pompkach (grupa 013) oraz bipy (grupa 023 o ile się nie myle) Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 17965 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) Ten błąd wskazuje na przekroczoną granice doładowania. Masz przeładowanie, czy sztanga na pewno poprawnie pracuje? Wężyki w całym układzie podciśnienia do sprawdzenia - nie na "oko" i machnąć ręką... a jest wszystko OK. Wężyki często pękają przy końcówkach, przez oplot tego nie widać i bez zdjęcia ich niczego nie zobaczysz, nie zawsze ale często tak jest. Możesz mieć niesprawny zawór N75, ale tutaj najlepiej logi dynamiczne by to pokazały. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Ja sobie tłumaczyłem, skoro sztanga chodzi w pełnym zakresie to wężyki podciśnienia, n75 i grucha są sprawne. Niestety nie mogę zrobić tych nieszczęsnych logów dynamicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Dla świętego spokoju lepiej wykluczyć to co można zrobić bez logów: Sprawdzić układ podciśnienia oraz podmienić n75. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Czyli moje rozumowanie o pełnym zakresie pracy sztangi jest błędne? Robiłem logi statyczne i sztanga pracowała ok. Teraz jeszcze przyszło mi do glowy: Czy na jakimś kanale na postoju da się sprawdzić ciśnienie jakie powinno być w dolocie i o jakie wartości chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Hezen jak wypatrzyłeś tę dziurę w ic? Ja mam też mokry od spodu i myślę go jutro wyjąć i jakoś sprawdzić jego szczelność. Mam pewien pomysł tylko nie wiem czy coś z tego wyjdzie . Kolego kopen kup sobie za 3 dyszki ładowarkę samochodową do laptopa i już możesz śmigać z logami. Ja też mam baterie zmarłą i jeżdżę z ładowarką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Są dwie możliwości, icka sprawdzisz sprężonym powietrzem i będzie przez dziure syczeć albo stawiasz go na wysoki "kant" zalewasz wodą i po jakimś czasie sprawdzasz czy ubyło wody. Wypatrzyłem dziure gdy muałem go w łapkach, ułanany plastik od jednego z jego mocowania był ułamany i w tym miejscu miałem dziure. Teraz ICek jest suchutki Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopen Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Ja po dzisiejszej walce pasuję. Bardzo proszę kogoś z okolicy o pomoc w diagnostyce vagiem. Zauważyłem podczas oglądania kanału 11 bs, ze gdy turbina jest wyłączona to ciśnienie wynosi około 970 milibar a przy włączonej 1040 milibar. Ta druga wartość wydaje mi się zadziwiająco niska. Jest tu ktos z okolicy co pomoże? Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia. Podmieniłem przepływkę. Na podmienionej przepływce dalej jest kopcenie jak ze starego Kamaza. Jedyna możliwośc jazdy tym autem bez kopcenia to wyciągnięcie wtyczki z przepływki - kopcenia nie ma ale jest strata mocy, bardzo słabe przyspieszanie na 5 biegu i notlaufy przy 110 km/h. Czy dobrze myślę, że gdzieś jest przerwa na kablu podającym sygnały przepływomierz - ecu? ktoś, coś... Edytowane 7 Września 2015 przez kopen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Skoro chcesz pomocy to uzupełnij profil. Logując BS własnie takie są parametry. Zrób loga dynamicznego 03 i 08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopen Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Ja już niestety wyczerpałem swoje możliwości. Widocznie jestem "za cienki" na ten problem. Chciałbym po prostu, aby ktoś mi to sprawdził, zdiagnozował, ewentualnie naprawił. Piszę na forum bo są tu znawcy, pasjonaci a ja jestem uczulony na mechaników-wymieniaczy całych modułów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się