przem8 780 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Do 1.8t tylko i wyłącznie ngk. Ile można wałkować to samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endru890 0 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) Witam jak by kogoś ciekawiło jak u nas dba się o auta to dodaje fotki świec jeszcze org po przebiegu 219 tys km, w aucie niby było wszystko robione itp Edytowane 20 Czerwca 2021 przez endru890 fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamiaN3Q 0 Opublikowano 10 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2021 Do bexa zrobionego na 285 koni lepsze będą NGK pfr6q czy lepiej dać pfr7q? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2021 6 godzin temu, DamiaN3Q napisał: Do bexa zrobionego na 285 koni lepsze będą NGK pfr6q czy lepiej dać pfr7q? 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Itooshi 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Widzę ze tutaj wszyscy polecają BGK PFR6Q. Wiec które wybrać NGK Laser Platinum czy NGK V-LINE 37? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 44 minuty temu, Itooshi napisał: Widzę ze tutaj wszyscy polecają BGK PFR6Q. Wiec które wybrać NGK Laser Platinum czy NGK V-LINE 37? PFR6Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris91 10 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 10 godzin temu, Itooshi napisał: Widzę ze tutaj wszyscy polecają BGK PFR6Q. Wiec które wybrać NGK Laser Platinum czy NGK V-LINE 37? NGK laser platinum PFR6Q . Ja takie wkreciłem i jest dobrze polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FabianB 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Witam silnik 1.8T 163km benzyna, nie ma instalacji LPG. Jakie obecnie na dzień dzisiejszy świece będą najlepsze bez względu na cenę. Od razu dopytam jaka powinna być poprawna przerwa na elektrodzie i z jakim NM dokręcamy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2022 NGK PFR6Q Przerwa fabryczna. Dokręcam 27,5 Nm, fabryka chyba zaleca 25 Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FabianB 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Fabryczna to znaczy jaka wartość czy po zakupie są już ustawione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2022 5 minut temu, FabianB napisał: Fabryczna to znaczy jaka wartość czy po zakupie są już ustawione? Wyjmujesz z pudełka i montujesz, nic nie zmieniasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Wypadałoby jednak zmierzyć tą przerwę, wiadomo jak to w fabrykach jest, a zwłaszcza dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Tak, bo w fabrykach siedzą i złe świece robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2022 2 godziny temu, Langista napisał: Wypadałoby jednak zmierzyć tą przerwę, wiadomo jak to w fabrykach jest, a zwłaszcza dzisiaj. Zawsze możesz zmierzyć, tylko wg mnie jest to zbędne skoro producent zaleca konkretnie ten typ świecy to musi być dobrze. Akurat mam komplet tych świec i szczelinomierz pod ręką i zmierzyłem z ciekawości. Wyszło tak jak powinno być czyli 0,8 mm wymagane i rzeczywiste. Więcej razy już nie będę mierzył bo nie widzę potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo333 0 Opublikowano 28 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2022 Hej, Tak zapytam, mam zrobione na świecach 140 tys. km( w tym 110 tys LPG) jest sens wymieniać, jak nic się nie dzieje. Jest z tego jakikolwiek benefit??? Silnik BFB 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 28 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2022 Już dawno są do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 28 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2022 3 minuty temu, Pablo333 napisał(a): jest sens wymieniać, jak nic się nie dzieje. Jest z tego jakikolwiek benefit??? Wykręć i porównaj z nowymi to zobaczysz czy jest sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 28 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2022 17 minut temu, Pablo333 napisał(a): Hej, Tak zapytam, mam zrobione na świecach 140 tys. km( w tym 110 tys LPG) jest sens wymieniać, jak nic się nie dzieje. Jest z tego jakikolwiek benefit??? Silnik BFB 1.8T Wymienia się co 30-40k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo333 0 Opublikowano 28 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2022 Godzinę temu, Langista napisał(a): Wymienia się co 30-40k km WOW, tak często ???!!! Hm, Ok, to wymienię profilaktycznie. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo333 0 Opublikowano 3 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2022 W dniu 28.11.2022 o 21:32, Pablo333 napisał(a): Hej, Tak zapytam, mam zrobione na świecach 140 tys. km( w tym 110 tys LPG) jest sens wymieniać, jak nic się nie dzieje. Jest z tego jakikolwiek benefit??? Silnik BFB 1.8T Dramat, po wymianie, od razu dwa cylindry odmówiły posłuszeństwa,falujące obroty, poczułem od razu,że coś nie tak.Błędy itd. Myślałem, że cewki, jednak nie. Kupiłem te co polecacie, NGK PFR6Q, tanie nie były. Założyłem stare, wszystko ok,niezły numer.:-) Tylko te stare to jeszcze były z ASO NGK. Podejrzewam, że trzeba przerwę wyregulować?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się