jacek70 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Ja wymieniam co 25k ale podobno mogą być na 40k.
tomgt Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 jaki powinien być moment dokręcenia świec?
Dev Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 https://www.ngk.de/pl/technika-w-szczegolach/swiece-zaplonowe/porady-montazowe/momenty-dokrecenia/
L1953s Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Domyślam się, że świece NGK PFR6Q pasują również do silników z serii B7 czy tak? Planuje ich zakup i teraz widzę, że jest jakaś seria "Laser Platinum" oraz "V-Line 37". Jaka jest między nimi różnica, które wydają się być lepsze/trwalsze wg was?
HwwwD Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Domyślam się, że świece NGK PFR6Q pasują również do silników z serii B7 czy tak? Planuje ich zakup i teraz widzę, że jest jakaś seria "Laser Platinum" oraz "V-Line 37". Jaka jest między nimi różnica, które wydają się być lepsze/trwalsze wg was? Dołączam się do pytania, są dwa modele o tym samym oznaczeniu: PFR6Q 6458 i PFR6Q 5773 jakie są różnice? 1
dam18t Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Domyślam się, że świece NGK PFR6Q pasują również do silników z serii B7 czy tak? Planuje ich zakup i teraz widzę, że jest jakaś seria "Laser Platinum" oraz "V-Line 37". Jaka jest między nimi różnica, które wydają się być lepsze/trwalsze wg was? Dołączam się do pytania, są dwa modele o tym samym oznaczeniu: PFR6Q 6458 i PFR6Q 5773 jakie są różnice? Też się dołączam do pytania, dodatkowo sprzedawca w sklepie powiedział że nie muszę kupować platynowych bo i tak na gazie nie wytrzymają dłużej niż 50tyś km...
damian12759 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 dziś kupiłem świece PFR6Q 6458 i są to laser platinum. Natomiast PFR6Q 5773 są z serii v-line 37. cenowo nie ma różnicy a co do jakości/trwałości to nie mam pojęcia
ocb Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Witam Panowie.Jestem przed zakupem świec do BFB 163km. W aso w Łodzi, powiedzieli mi że takie świece są dedykowane i takie szły na pierwszy montaż: 101000063AASprawdzając wyniki na google, w opisach do świec z tym numerem katalogowym nie znajduję przypisania do mojego oznaczenia silnika. Są wszystkie zaczynające A, lub opis w stylu że do 1.8t 150km lub 180km.Czy ktoś może podzieli się wiedzą w tym zakresie? Nie wiem gdzie jest niespójność. Czy na stronach ze świecami czy koleś z aso podał błędne dane. 1
Mateuszek1001 Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Panowie a oprócz platynowych no i wiadomo niklowych są dostępne irydowe PFR6Q ? Przekopuje sie przez internety ale widzę tylko platynowe i z V serii, a o irydowych ani śladu. Czy faktycznie ich po prostu nie ma ?
Piotr Korkosz Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Czytam ten temat bo ostatnio sam kupowałem świece i oczom swym nie wierzę. Kupcie zalecane NGK PFR6Q i się Cieszcie takie mają być i już. Nie ma czegoś takiego jak świece do gazu jest to mit i chwyt na naiwniaków. Temperatura spalania w komorze jest delikatnie wyższa i przy lpg świece należy wymieniać delikatnie częściej i dlatego wmawiają wam, że są specjalne świece do lpg. Zastanawiam się poprostu dlaczego mając podane na tacy dobrze dobrane świece szukacie na siłę innych świec. Bo kto tam coś tam powiedział?
Mateuszek1001 Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Z tym że do LPG to chwyt to się zgodzę. Ale to ze ludzie chcą inne niż zwykle niklowe jest akurat uzasadnione. Otóż chodzi o topliwosc materiałów a przez to wytrzymałość. Elektrody platynowe i irydowe wytrzymują zdecydowanie więcej więc możemy zdecydować nawe trzy kkrotnie wydłużyć interwal wymian.
Piotr Korkosz Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 No to zobacz jakie sa te ngk . Wysłane z mojego P6000 5.0 01 przy użyciu Tapatalka
cypek80 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Domyślam się, że świece NGK PFR6Q pasują również do silników z serii B7 czy tak? Planuje ich zakup i teraz widzę, że jest jakaś seria "Laser Platinum" oraz "V-Line 37". Jaka jest między nimi różnica, które wydają się być lepsze/trwalsze wg was? Świeca serii V-line 37 ma elektrode środkową niklową Natomiast Laser Platinium ma elektrodę środkową platynową Producent NGK deklaruje na swojej stronie: "W tych świecach płytka platynowa na elektrodzie środkowej zapewnia w długim okresie użytkowania bardziej stałą moc świecy, nawet w trudniejszych warunkach. Ze względu na smukłą elektrodę środkową ta świeca wymaga niższego napięcia zapłonu, odciąża cewkę zapłonową i zapewnia optymalne spalanie aż do skrajnych obszarów komory spalania."
Piotr Korkosz Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Nie wiem z jakiej strony producenta korzystasz ale ja znalazłem na niej to: Technika, która mówi za siebieTrzy czwarte asortymentu pochodzi z wyposażenia oryginalnego. V-Line obejmuje oprócz standardowych świec zapłonowych także świece zapłonowe platynowe lub podwójne świece zapłonowe platynowe. 22 typy serii V-Line posiadają opatentowany karb typu V w elektrodzie środkowej, który w sposób udowodniony optymalizuje spalanie. Świece zapłonowe V-Line gwarantują warsztatowi nie tylko najbardziej wydajną pracę, lecz przyczyniają się również do ochrony środowiska dzięki najwyższej pewności zapłonu i efektywności silników. Kod świecy to PFR6Q co oznacza z katalogu producenta P- Świeca platynowa F- wymiary 14, 19, 16, pierścień uszczelniający R - opornik 6- wartość cieplna (skala od 2-10) Różnica w tych świecach polega na tym że 6458 była oryginalną świecą montowaną fabrycznie od początku produkcji natomiast 5773 jest z serii v-line (patrz opis wyżej) Jako ciekawostka producent ngk wprowadził również serię lpg. Model LPG 1 pasuje zamiennie z 5773. Gdzie elektroda środkowa jest irydowa a elektroda masy platynowa. Mam nadzieje, że informacje będą przydatne, po więcej informacji i ciekawostek odsyłam do katalogu producenta, który można pobrać z jego strony.
siwak Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Nie wiem z jakiej strony producenta korzystasz ale ja znalazłem na niej to:Technika, która mówi za siebieTrzy czwarte asortymentu pochodzi z wyposażenia oryginalnego. V-Line obejmuje oprócz standardowych świec zapłonowych także świece zapłonowe platynowe lub podwójne świece zapłonowe platynowe. 22 typy serii V-Line posiadają opatentowany karb typu V w elektrodzie środkowej, który w sposób udowodniony optymalizuje spalanie. Świece zapłonowe V-Line gwarantują warsztatowi nie tylko najbardziej wydajną pracę, lecz przyczyniają się również do ochrony środowiska dzięki najwyższej pewności zapłonu i efektywności silników. Kod świecy to PFR6Q co oznacza z katalogu producenta P- Świeca platynowa F- wymiary 14, 19, 16, pierścień uszczelniający R - opornik 6- wartość cieplna (skala od 2-10) Różnica w tych świecach polega na tym że 6458 była oryginalną świecą montowaną fabrycznie od początku produkcji natomiast 5773 jest z serii v-line (patrz opis wyżej) Jako ciekawostka producent ngk wprowadził również serię lpg. Model LPG 1 pasuje zamiennie z 5773. Gdzie elektroda środkowa jest irydowa a elektroda masy platynowa. Mam nadzieje, że informacje będą przydatne, po więcej informacji i ciekawostek odsyłam do katalogu producenta, który można pobrać z jego strony. Świece na papierze całkiem fajne ale cena trochę wysoka
Gab73 Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Witam ostatnio kupowałem świece do mojego BFB w inter carsie i powiem tak kupiłem BERU po symboly do tego silnika wcześniej facet przyniósł pokazać mi NGK i porównując jedne i drugie to zastanawiam się gdzie produkowane są NGK bo jakość ich wykonania podobna jak Chińskich kupionych na targu powiedział że jeżeli trafi się na świece NGK produkowane we Francji to OK ale made in ue to co zobaczyłem to lipa ,zobacze jak długo wytrzymają BERU Pozdrawiam
aker Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Panowie warto to kupić do do b6 1.8T AVJ niby ori. tylko czy będzie różnica jak kupię nie ori. bo cenowo jest trochę taniej http://allegro.pl/swiece-audi-seat-skoda-vw-silniki-1-8-pfr6q-org-i5713981060.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się