aker Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 To samo Ok.dzięki Dev za info. Dev podrzucił byś jaki jest moment dokręcania świec NGK PFR6Q silnik AVJ wolę zapytać przed robotą żebym coś nie spartolił.
Ponio1767 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Witam czy swiece NGK V-Line 37 PFR6Q roznia sie czyms od zwyklych PFR6Q ? Beda dobre ? Edytowane 15 Listopada 2016 przez Ponio1767
Marecki1 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Witam Wiec wychodzi. ze swieca ngk prf6q V-line 37 - 5773 nie jest swieca plantynowa, dopiero ngk prf6q Laser Platinum 6458 jest swieca platynowa??? Nie ma w tym temacie jasno ktora platynowa ?
Mateuszek1001 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Tak Laser platinum to platynowa Vline to zwykła niklowa 1
Marecki1 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 No i k##a kupiłem zwykłe zamiast platynowe..... :/
Mateuszek1001 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Platynowa nie zmienia nic w porównaniu do niklowej oprócz interwału wymiany. Liczy sie to że są nowe a czy niklowe czy platynowe to bez róznicy.
Marecki1 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 To mnie troche uspokoiłes..... W styczniu wymieniałem swieczki na BERU Platinum i ostatnio (chciałem znowu sprawdzic kompresje) przy odkrecaniu ukreciła sie i tulejka z gwintem została mi głowicy..... wiec postanowiłem wywalic wszystkie i dac NGK..... Dziwne bo wygladaja jak te stare BERU i myslałem ze to platynowe.... te 20kkm zrobie na nich??? Zapłony nie beda wypadac???
Mateuszek1001 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Myślę że 40 - 50 kkm spokojnie. O wypadanie zapłonów o ile cewki zdrowe nie ma sie co martwić. Niklowe czy platynowe czy też irydowe nie różnią sie od siebie wiele. Jedynie trwałością, ponieważ platyna i iryd posiadają zdecydowanie wyższą temp topnienia, przez co wolniej sie wypalają elektrody. Wiec pomijając trwałość nie róznią sie zbytnio niczym, na pewno nie dla przeciętnego kowalskiego.
Piotr Korkosz Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Różnica w v line a zwykłych jest prosta i widoczna w katalogu ngk. Piszecie bzdury
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 V line posiada wcięcie w elektrodzie w postaci V przez co iskra jest zawsze w jednym z dwóch możliwych punktach przez co ułatwia zapłon mieszanki. Lecz oprócz tego nie wyróznia sie niczym od zwykłych przez co przynajmniej ja traktuje to jak zwykłą swiecę bez żadnych udziwnień. Co innego platynową czy irydową
Piotr Korkosz Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Piszecie bzdury Rozwin swoja mysl A no ta, że oznaczenie prf6q mówi jasno z czego i jakie parametry ma świeca. Zwykła świeca o numerach 6458 była oryginalną świecą montowaną w audi od początku. V line o oznaczeniu 5773 jest udoskonaloną wersją 6458 ze specjalnym wcięciem jak przedmówca mówi.
Freeman1982 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Dnia 8/12/2015 o 22:19, jacek70 napisał: Miałem Adr a w nim 3 elektrodowe , założyłem gaz i chodził dobrze. Teraz w bfb też mam gaz a w momencie zakładania nie miałem pojęcia jakie siedzą w silniku świece. Okazało się że jednoelektrodowe. Zresztą żaden gazownik nie sprawdza świec tylko stroi lpg do silnika . Dlatego cały czas powtarzam że świece są do danego motoru a nie do gazu. I tu się mylisz w Silesia Cars- Katowice zanim zabrali się za montaż to zrobili analizę spalin i sprawdzili świece czy są OK tak że są porządni gazownicy W motocyklu testowałem zwykłe i platynowe to na platynowych w ciepłe dni zapalał bez ssania na zimnym silniku na zwykłych nie dało się tego robić tak że jest różnica.
jacek70 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Chwała im za to ale i tak nic to nie zmienia. Świece jakie są każdy wie. Z drugiej strony ja nikomu nie bronię zakładać wynalazków. Tylko żeby potem płaczu nie było bo nie jedzie.
kamien85 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 A co powiecie na temat irydowej Denso IK20TT do BFB ? Jeździ ktoś na takich? Wszyscy piszą tylko o NGK.
Łukasz13 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Nie kupuj tych denso mogą być problemy z wypadaniem zapłonu, szczególnie jeśli auto ma lub ma mieć program nie bez powodów polecają dedykowane ngk.
sagakama Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Mam dwa pytania: Co ile km wymieniać świece na lpg? Chodzi o sytuacje gdy nic się nie "złego" nie dzieje. Na ile ustawić odległość elektrody w nowych świecach oczywiście do gazu?
ShatyMK Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Zależy jakie świece wstawisz, ja mam PFR6Q v-line bo zamówiłem omyłkowo nie te co trzeba i po 20kkm mam problemy z odpalaniem na zimnym, wcześniej na PFR6Q laser line platynowych przejechałem 35-40kkm a wymieniłem tylko dlatego że szukałem przyczyny nierównej pracy, której winne były cewki (cewki tez wymieniłem na 4szt NGK)
koscielny Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 (edytowane) pochwalony a jakie świece polecicie do mojego BDV? czy na forum ktoś handluje tym? Edytowane 8 Lipca 2017 przez koscielny
przetyc Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Czytam ten wątek i nie wiem co mam o tym myśleć. Według producenta PFR6Q v-line i PFR6Q laser platinum to świece platynowe. Tu na forum kilka razy przeczytałem że Vline to świece niklowe. To chyba się ktoś tu myli?? NGK V-Line jest ze specjalnym wcięciem i też nie wiem czy to jest jakaś super ulepszona wersja skoro równolegle sprzedają dwa modele PFR6Q za takie same ceny...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się