Dev 1443 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 jak ich nie oszlifujesz to nie wejdą Ci w gniazda w kolektorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Tea ty masz inne wtryski szukaj 0280156061. 1.4 bar hmm ciekawe jak to długo polata, nie to że źle może sam bym tyle spróbował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 a faktycznie tea masz nowszy typ wtryskow, szukaj innych ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 ostatni OT .. do jakich mocy wystarczą te 0280156061 ? Jak się dorzuci koksu to czasy nie bedą zbyt długie? Pytam jako laik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Do k03 wystarczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Docelowo k03s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 To szukaj większych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 naiwniak No co? jak świece nie pomogą to sie korekte zrobi i tyle:decayed:. Piotrku turbo jeszcze jakoś tam dmucha,więc raczej nie sądzę żeby ono powodowało stuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 A propo wtrysków do ANB bo już gdzieś o tym było 06A906031J (z silnika APX/APY 225km) wchodzą plug@play do ANB/APU 380cc @ 3 bar / 420cc @ 4 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Czy ja dobrze rozumiem, ze po strojeniu, sam na własną ręke zmieniłeś ustawienie WG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 wampir Tak dokładnie,bo po logach widać było że turbina nie osiąga zadanych wartości przez soft,dokręcenie wg spasowało idealnie i wartości się pokrywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Nie wiem dalczego chciales zmieniac ustawienie WG. Jak ustawiles to na tyle aby ciśnienie było jak w trakcie strojenia to dobrze. Nie powinno się zmieniac doładowania bez ingerencji w reszte parametrow. Sprubuj jeszcze zatankować w innym miejscu bo może trefne paliwo było.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 wampir To są stare logi!!! teraz jest wszystko ok,jeżdzę cały czas na LPG więc stuków nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 aaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Sztanga wymagała regulacji , klapka straciła naciąg - kwestia regulacji. A Stuków brak na LPG Auto zapindala jak złe, wczoraj sprawdzaliśmy AEB-a z Kamilem i radzi sobie bestia PS. Słyszałem że Grzesiek wczoraj cisnął AGN-ieszkę ostro w drodze powrotnej , 1.8 20V N/A power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 A no cisnął,i to nawet bardzo. Passat b5 FL ze wszystkimi czerwonymi literkami TDI wymiękł z AGNieszką spod świateł jak i na prostej mało końcówek mu nie wyprostowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiss 1 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Cześć greg moze u mnie wyprostujemy kreskę Nm Widze ze u kamilab5 prawie prościutko od 3000 do 4600 Powiem Ci ze potwierdza sie reguła że apetyt rosnie w miarę jedzenia Dzis przydałoby się jeszcze jakieś dodatkowe 30 ps Tak aby ,,brazowe,, audi zostało daleko w tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekSSK 1 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Sorry za OT Czy wtryski z BAM 0280156063 podejdą p&p do AVJ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Z tego co wiem to chyba raczej nie pasują. Inne gniazda w głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 co maja gniazda w glowicy do wtryskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się