Skocz do zawartości
IGNOROWANY

montaż wałka 38E z 1,9 SDI i jego konsekwencje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema

Mam pytanie skierowane do użytkowników którzy zamontowali taki wałek do siebie. Czy po montazu 38E macie wycieki oleju z tyłu silnika?

Problem lezy w uszczelce dekla zaworów, instalacja wałka wymaga podciećia tej uszczelki, co w efekcie daje solidne pocenie sie tej uszczelki w miejscu podcięcia. Uszczelke trzeba podciac od strony grodzi. Pierwszą uszczelke połozyłem bez pasty, wyciek był juz po 2 tygodniach, druga opcja była złożona na paste, ale też na długo to nie pomogło. jak rozwiazliście ten problem, albo czy w ogóle macie taki problem? Silnik przez ten defekt jest od grodzi cały zapocony:thumbdown:

Jak ktoś ma rade na to chętnie wysłucham, uszelki miałem firmy elring:wink:

Opublikowano

ja zerkne jutro do mnie, ale wiem ze u mnie wsadzili bez ciecia uszczelki :wink:

Opublikowano

hmm, na forum passata wyczytałem o tym cieciu, mechanikowi nic nie mówiłem, a sam mi powiedziałze musiał delikatnie podciąć bo sie nie mieścił:whistling:

Opublikowano

ja tez nie mowilem o cieciu, pozniej przy odbiorze pytalem sie czy byly jakies problemy to mowil ze walek ciasno wszedl na styk z uszczelka ale nie trzeba bylo ciac, jak cos to jutro go jeszcze raz zapytam :wink:

Opublikowano

to weź tam jutro zerknij, bo ja juz 3 uszczelke od momentu montażu musze kupić:whistling::facepalm::wallbash:

Opublikowano

Ja kładłem wałek do ASV i nie podcinałem żadnej uszczelki ani też nie zauważyłem jakiś nieprawidłowości, silnik po 12tyś suchy jak pieprz.

Opublikowano

no to niewiem teraz:kwasny: o co z tym chodziło, będe miał chwile czasu to znajde cytaty z forum passata bo tam ktoś pisał w przypadku AFNa że trzeba było podciąć, jak pisałem wyzej mechanikowi nic nie mówiłem a powiedział mi to sam że "musiał":whistling: jak bede wymieniał tą uszczelke to zrobie zdjecie jak to tam siedzi i czemu wadzi o tą uszczelke:facepalm:

Opublikowano

z tego co mogę sobie wyobrazić to rozumiem ze wałek miałby ocierać o uszczelkę? dlatego trzeba ja podciąć? w tygodniu będę robił przegląd w tym aucie to zdejmę dekiel i zobaczę co i jak a swoją drogą to ciekawe w jakim stanie wróci po przejechaniu 12 tyś na 205ps/407Nm

Opublikowano
z tego co mogę sobie wyobrazić to rozumiem ze wałek miałby ocierać o uszczelkę? dlatego trzeba ja podciąć? w tygodniu będę robił przegląd w tym aucie to zdejmę dekiel i zobaczę co i jak a swoją drogą to ciekawe w jakim stanie wróci po przejechaniu 12 tyś na 205ps/407Nm

o to jak nie zapomnisz, strzel jakaś fotke, ja do swojego moze w następnym tygodniu dopiero zajrze pod dekiel:whistling: fotka będzie:wink:

Opublikowano
z tego co mogę sobie wyobrazić to rozumiem ze wałek miałby ocierać o uszczelkę? dlatego trzeba ja podciąć? w tygodniu będę robił przegląd w tym aucie to zdejmę dekiel i zobaczę co i jak a swoją drogą to ciekawe w jakim stanie wróci po przejechaniu 12 tyś na 205ps/407Nm

o to jak nie zapomnisz, strzel jakaś fotke, ja do swojego moze w następnym tygodniu dopiero zajrze pod dekiel:whistling: fotka będzie:wink:

po co ci foty w asv agr alh nic nie trzeba podcinac:wink: ta opcja dotyczy afn 1z ahu i podcinasz ok 1mm tylko w miejscu napedu pompy vakum :hi:

Opublikowano

i ten ok 1mm tak by ją osłabił?

Opublikowano

daje coś ten wałek od sdi ? z golfa iv sdi pasuje do ahu/1z a4 b5 ? trzeba coś dłubnac w sofcie po wymianie ?

lezy kilka silników sdi .moze być coś podłubał .daje to coś koni na serii ?

Opublikowano
wkaldalem do afn nic nie podcinalem

bo to nie byl walek 38e :facepalm:

Opublikowano

Jak serii nie będziesz modził to nie zauważysz różnicy (może inaczej będzie wstawała sprężarka)

Opublikowano
Jak serii nie będziesz modził to nie zauważysz różnicy (może inaczej będzie wstawała sprężarka)

313e38997429c477.jpg

walek + pompa 11 reszta seria wiec cos daje

Opublikowano

Sądzę ze to pompa dala ten przyrost, sam walek daje ale w autach gdzie jest sporo namieszane, do serii nie ma co pakować. Ale wrocmy do problemu, ten 1mm moglby az tak wplynac na uszczelke? Druga sprawa, ten walek ma jakis zakres regulacji przy montazu? Nie bylem przy tym jak go montowali

Opublikowano

Ja rowniez montowalem do afn kompletnie nic nie podcinalem od 8msc sucho jak pieprz

Opublikowano

to ja niewiem, wszyscy w koło pisza że trzeba podciąć na forum passka ,a tam o wiele wiecej aut nizu nas z tym wałkiem lata, co do cieknięcia jeszcze biore pod uwage sam dekiel, umówiłem sie na 5 marca na serwis to podmienie ten dekiel na drugi z poprzedniego silnika i porobie fotki dlaczego trzeba podcinać:whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...