Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, Dev napisał:

taki zestaw mialem zrobiony już 3 lata temu ale wszystko zdjąłem bo to qurestwo strasznie ciężkie jest i zawiecha dostaje po d...

skutecznosc diabelska ale trzeba uzyc dobrych opon bo zwyklaki nie wyrabiają

u mnie konczyło sie to włączającym sie ABSem przed kazdym skrzyzowaniem czy przejsciem dla pieszyc

No taki zestaw do a4 to już konkret ?

Właśnie myślałem czy się już ABS włączał ?

Opublikowano
57 minut temu, przemolll napisał:

No taki zestaw do a4 to już konkret ?

Właśnie myślałem czy się już ABS włączał ?

sprawa sie wyprostowała po zamontowaniu 356mm na tyle

ale opony i tak nie dawały rady :decayed:

Opublikowano
2 godziny temu, Dev napisał:

sprawa sie wyprostowała po zamontowaniu 356mm na tyle

ale opony i tak nie dawały rady :decayed:

To mam rozumieć że przód 385 tył 356???

Przecież to zwrotnice powyrywane ?

Opublikowano
5 godzin temu, przemolll napisał:

To mam rozumieć że przód 385 tył 356???

Przecież to zwrotnice powyrywane ?

Ż tyłem był trochę strach ale dał rade

Opublikowano

Panowie czy zwrotnica z rolady tez może być ale z klekota? 

Np taka:

https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c5-allroad-zwrotnica-lewy-przod-2-5-tdi-7024956731

do tego dolny wahacz ten prosty tak?

no i pozostaje kwestia poloski bo posiadam b5 01r 2.5 akn ze skrzynia 6b czy te poloski podejdą bo przecież do eSek wkładają skrzynie z diesli? Czy tu chodzi tylko o przegub? 

Opublikowano
12 godzin temu, Czary napisał:

Panowie czy zwrotnica z rolady tez może być ale z klekota? 

Np taka:

https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c5-allroad-zwrotnica-lewy-przod-2-5-tdi-7024956731

do tego dolny wahacz ten prosty tak?

no i pozostaje kwestia poloski bo posiadam b5 01r 2.5 akn ze skrzynia 6b czy te poloski podejdą bo przecież do eSek wkładają skrzynie z diesli? Czy tu chodzi tylko o przegub? 

Jeżeli jest na duży rostaw śrub do jarzma to podejdzie.

Musisz liczyć się z tym że każda inna niż ta z s4b5 i passata w8(tutaj musisz zmienić piasty)będzie odbiegala od et i wysokością od ori.

Jak masz 6 biegów to raczej masz już duży wieloklin w tym celu sprawdź jaka jest śruba mocujaca przegub??

Jak chcesz zakładać 345 dobra opcja tj tansza jest kupno adaptera pod to.

Tutaj lepek to sprzedaje.

Nie reklamuje bo nawet nie znam go ale dodając wychodzi taniej i mniej zabawy z tym..  

 

Opublikowano

Pierwsze przymiarki 330 z tyłu ?

IMG_20190528_124221.jpg

IMG_20190528_163923.jpg

IMG_20190528_163936.jpg

IMG_20190528_163952.jpg

Opublikowano

Panowie pytańko zakładając 320 z b6/b7 na przód i 256 z tyłu mam taki problem bo zacisk tylny mam z paska 4motion jakie do tego przewody bo chciałem Hel ale zauważyłem ze te zaciski mają inne mocowanie przewodu na oczko to samo jest z przodem na dodatek przewód przy tylnym zacisku dochodzi pod pod innym kątem (od góry) w b5 od dołu. Można by te dedykowane do quattro n tył i zakuc inne końcówki ale wtedy będą chyba za krótkie. Nie wiem co z tym fantem zrobić. 

Opublikowano
Godzinę temu, Adamoss napisał:

Panowie pytańko zakładając 320 z b6/b7 na przód i 256 z tyłu mam taki problem bo zacisk tylny mam z paska 4motion jakie do tego przewody bo chciałem Hel ale zauważyłem ze te zaciski mają inne mocowanie przewodu na oczko to samo jest z przodem na dodatek przewód przy tylnym zacisku dochodzi pod pod innym kątem (od góry) w b5 od dołu. Można by te dedykowane do quattro n tył i zakuc inne końcówki ale wtedy będą chyba za krótkie. Nie wiem co z tym fantem zrobić. 

trzeba nowe przewody

Opublikowano
5 godzin temu, Dev napisał:

trzeba nowe przewody

OK. Takie chcę założyć w oplocie z firmy Hel tylko do jakiego auta maja być dedykowane bo do b5 idą dwa z tyłu na jedną stronę ten przy kole ma jakieś 22 cm a z kolei ten do b6 dedykowany jest jeden z tyłu trochu dłuższy koło27 cm to by pewno przypasiło tylko z kad ten drugi wziąść te przewody sprzedają w zestawach pod dany samochód a tak pojedyncze sztuki to chyba nie bardzo? 

Opublikowano

Wywalasz gietkie i sztywne, dajesz jeden długi przewód na całej długości z oczkiem na końcu i to wszystko.

Opublikowano
W dniu 14.10.2019 o 18:53, Dev napisał:

Wywalasz gietkie i sztywne, dajesz jeden długi przewód na całej długości z oczkiem na końcu i to wszystko.

OK. Dzięki wielkie 

Opublikowano

Odświeżam temat, czy tarcze o nr:  20397-GL/T3 

 

TARCZE-ROTINGER-GT-MERCEDES-M-W164-330mm
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 562 zł - TARCZE ROTINGER GT MERCEDES M W164 330mm (8706014776)...

pochodzące z ML w164 o wym 330x32 otwór fi67, podejdą na zwrotnice s4 b5 i zaciski brembo z17? Masakra z tymi tarczami, myślałem że z cayenne podchodzą a tym czasem przymierzam już 2 kpl i się wkur..

Opublikowano

Trzeba roztoczyc centralny otwór o 0.8mm, do tego nowe przewody, śruby i nakrętki.

Ale i tak bym tego gowna nie zakładał, wrzuć 345 z S4 B6/7

Opublikowano
2 godziny temu, Dev napisał:

Trzeba roztoczyc centralny otwór o 0.8mm, do tego nowe przewody, śruby i nakrętki.

Ale i tak bym tego gowna nie zakładał, wrzuć 345 z S4 B6/7

Dev, mam już zaciski, zwrotnice, nowe klocki, śruby i przewody w oplocie. Myślałem, że są tarcze co podchodzą p&p, jak te zimermany od sida.

Opublikowano
29 minut temu, lukasz7871 napisał:

Dev, mam już zaciski, zwrotnice, nowe klocki, śruby i przewody w oplocie. Myślałem, że są tarcze co podchodzą p&p, jak te zimermany od sida.

Tarcze od SidA da już "przygotowane" na ta okoliczność,  i nie dawaj tam oplotu bo się połamie 

Opublikowano

Oplot się połamie? Rozwiń te myśl? Zostały mi dwa przewody po 40 cm i chciałem je wykorzystać. Z tylu są już założone dwa długie w oplocie przez wahacze do zacisków s4 b6.

B9144F0D-A89A-49F8-A24D-00A158903E51.jpeg

Opublikowano

przypasuj sobie przewody na przód, potem skrec na maxa w lewo i w prawo

sprawdz jak sie bedzie zachowywał przewód, czy gdzies nie załamuje sie zbyt mocno

Opublikowano (edytowane)
W dniu 16.12.2019 o 23:08, Dev napisał:

przypasuj sobie przewody na przód, potem skrec na maxa w lewo i w prawo

sprawdz jak sie bedzie zachowywał przewód, czy gdzies nie załamuje sie zbyt mocno

Dev poradź bo już zgłupiałem. Zakupiłem zwrotnice Z passat b5 w8  bo są takie same jak w S4 B5 ale właśnie chyba nie do końca.

Na tą zwrotnice z w8 udało mi się założyć tarcze 356 z dzwonem 53mm. Tarcza nie obciera i po założeniu zacisku z phaetona z tarczy 360 wszytko pasuje p&p be jakiej kolwiek rzeźby. A przecie S4 B5 ma dzwoń tarczy 46.6 a tu 52.9 więc coś jest nie tak.

Większość osób przy tym setupie musiało szlifnąć zwrotnice i zebrać jarzmo 4mm by to działało a tu wsio pasi?

Czyżby była taka inna piasta w passacie a ona w audi?? Skoro zwrotnice mają ten sam nr?? Zauważyłem że piasta z w8 jest jakby grubsza od zwykłej z a4 ale nie wiem jak to jest w S4 czy jest taka sama jak w w8??

Okazało się że jest inna inna piasta. W w8 dzwon tarczy jest 52.2 

IMG_20200118_172344.jpg

IMG_20200118_172347.jpg

IMG_20200118_172511.jpg

Edytowane przez przemolll
Opublikowano

Wyższe piasty, takie same jak w A6 C5 polift

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...