przemolll Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 8 godzin temu, Dev napisał: taki zestaw mialem zrobiony już 3 lata temu ale wszystko zdjąłem bo to qurestwo strasznie ciężkie jest i zawiecha dostaje po d... skutecznosc diabelska ale trzeba uzyc dobrych opon bo zwyklaki nie wyrabiają u mnie konczyło sie to włączającym sie ABSem przed kazdym skrzyzowaniem czy przejsciem dla pieszyc No taki zestaw do a4 to już konkret ? Właśnie myślałem czy się już ABS włączał ?
Dev Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 57 minut temu, przemolll napisał: No taki zestaw do a4 to już konkret ? Właśnie myślałem czy się już ABS włączał ? sprawa sie wyprostowała po zamontowaniu 356mm na tyle ale opony i tak nie dawały rady
przemolll Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 2 godziny temu, Dev napisał: sprawa sie wyprostowała po zamontowaniu 356mm na tyle ale opony i tak nie dawały rady To mam rozumieć że przód 385 tył 356??? Przecież to zwrotnice powyrywane ?
Dev Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 5 godzin temu, przemolll napisał: To mam rozumieć że przód 385 tył 356??? Przecież to zwrotnice powyrywane ? Ż tyłem był trochę strach ale dał rade
Czary Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Panowie czy zwrotnica z rolady tez może być ale z klekota? Np taka: https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c5-allroad-zwrotnica-lewy-przod-2-5-tdi-7024956731 do tego dolny wahacz ten prosty tak? no i pozostaje kwestia poloski bo posiadam b5 01r 2.5 akn ze skrzynia 6b czy te poloski podejdą bo przecież do eSek wkładają skrzynie z diesli? Czy tu chodzi tylko o przegub?
wesz82 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 12 godzin temu, Czary napisał: Panowie czy zwrotnica z rolady tez może być ale z klekota? Np taka: https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c5-allroad-zwrotnica-lewy-przod-2-5-tdi-7024956731 do tego dolny wahacz ten prosty tak? no i pozostaje kwestia poloski bo posiadam b5 01r 2.5 akn ze skrzynia 6b czy te poloski podejdą bo przecież do eSek wkładają skrzynie z diesli? Czy tu chodzi tylko o przegub? Jeżeli jest na duży rostaw śrub do jarzma to podejdzie. Musisz liczyć się z tym że każda inna niż ta z s4b5 i passata w8(tutaj musisz zmienić piasty)będzie odbiegala od et i wysokością od ori. Jak masz 6 biegów to raczej masz już duży wieloklin w tym celu sprawdź jaka jest śruba mocujaca przegub?? Jak chcesz zakładać 345 dobra opcja tj tansza jest kupno adaptera pod to. Tutaj lepek to sprzedaje. Nie reklamuje bo nawet nie znam go ale dodając wychodzi taniej i mniej zabawy z tym..
Adamoss Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 Panowie pytańko zakładając 320 z b6/b7 na przód i 256 z tyłu mam taki problem bo zacisk tylny mam z paska 4motion jakie do tego przewody bo chciałem Hel ale zauważyłem ze te zaciski mają inne mocowanie przewodu na oczko to samo jest z przodem na dodatek przewód przy tylnym zacisku dochodzi pod pod innym kątem (od góry) w b5 od dołu. Można by te dedykowane do quattro n tył i zakuc inne końcówki ale wtedy będą chyba za krótkie. Nie wiem co z tym fantem zrobić.
Dev Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 Godzinę temu, Adamoss napisał: Panowie pytańko zakładając 320 z b6/b7 na przód i 256 z tyłu mam taki problem bo zacisk tylny mam z paska 4motion jakie do tego przewody bo chciałem Hel ale zauważyłem ze te zaciski mają inne mocowanie przewodu na oczko to samo jest z przodem na dodatek przewód przy tylnym zacisku dochodzi pod pod innym kątem (od góry) w b5 od dołu. Można by te dedykowane do quattro n tył i zakuc inne końcówki ale wtedy będą chyba za krótkie. Nie wiem co z tym fantem zrobić. trzeba nowe przewody
Adamoss Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 5 godzin temu, Dev napisał: trzeba nowe przewody OK. Takie chcę założyć w oplocie z firmy Hel tylko do jakiego auta maja być dedykowane bo do b5 idą dwa z tyłu na jedną stronę ten przy kole ma jakieś 22 cm a z kolei ten do b6 dedykowany jest jeden z tyłu trochu dłuższy koło27 cm to by pewno przypasiło tylko z kad ten drugi wziąść te przewody sprzedają w zestawach pod dany samochód a tak pojedyncze sztuki to chyba nie bardzo?
Dev Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 Wywalasz gietkie i sztywne, dajesz jeden długi przewód na całej długości z oczkiem na końcu i to wszystko.
Adamoss Opublikowano 19 Października 2019 Opublikowano 19 Października 2019 W dniu 14.10.2019 o 18:53, Dev napisał: Wywalasz gietkie i sztywne, dajesz jeden długi przewód na całej długości z oczkiem na końcu i to wszystko. OK. Dzięki wielkie
lukasz7871 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Odświeżam temat, czy tarcze o nr: 20397-GL/T3 TARCZE ROTINGER GT MERCEDES M W164 330mm 8706014776 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 562 zł - TARCZE ROTINGER GT MERCEDES M W164 330mm (8706014776)... pochodzące z ML w164 o wym 330x32 otwór fi67, podejdą na zwrotnice s4 b5 i zaciski brembo z17? Masakra z tymi tarczami, myślałem że z cayenne podchodzą a tym czasem przymierzam już 2 kpl i się wkur..
Dev Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Trzeba roztoczyc centralny otwór o 0.8mm, do tego nowe przewody, śruby i nakrętki. Ale i tak bym tego gowna nie zakładał, wrzuć 345 z S4 B6/7
lukasz7871 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 2 godziny temu, Dev napisał: Trzeba roztoczyc centralny otwór o 0.8mm, do tego nowe przewody, śruby i nakrętki. Ale i tak bym tego gowna nie zakładał, wrzuć 345 z S4 B6/7 Dev, mam już zaciski, zwrotnice, nowe klocki, śruby i przewody w oplocie. Myślałem, że są tarcze co podchodzą p&p, jak te zimermany od sida.
Dev Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 29 minut temu, lukasz7871 napisał: Dev, mam już zaciski, zwrotnice, nowe klocki, śruby i przewody w oplocie. Myślałem, że są tarcze co podchodzą p&p, jak te zimermany od sida. Tarcze od SidA da już "przygotowane" na ta okoliczność, i nie dawaj tam oplotu bo się połamie
lukasz7871 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Oplot się połamie? Rozwiń te myśl? Zostały mi dwa przewody po 40 cm i chciałem je wykorzystać. Z tylu są już założone dwa długie w oplocie przez wahacze do zacisków s4 b6.
Dev Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 przypasuj sobie przewody na przód, potem skrec na maxa w lewo i w prawo sprawdz jak sie bedzie zachowywał przewód, czy gdzies nie załamuje sie zbyt mocno
przemolll Opublikowano 18 Stycznia 2020 Opublikowano 18 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 16.12.2019 o 23:08, Dev napisał: przypasuj sobie przewody na przód, potem skrec na maxa w lewo i w prawo sprawdz jak sie bedzie zachowywał przewód, czy gdzies nie załamuje sie zbyt mocno Dev poradź bo już zgłupiałem. Zakupiłem zwrotnice Z passat b5 w8 bo są takie same jak w S4 B5 ale właśnie chyba nie do końca. Na tą zwrotnice z w8 udało mi się założyć tarcze 356 z dzwonem 53mm. Tarcza nie obciera i po założeniu zacisku z phaetona z tarczy 360 wszytko pasuje p&p be jakiej kolwiek rzeźby. A przecie S4 B5 ma dzwoń tarczy 46.6 a tu 52.9 więc coś jest nie tak. Większość osób przy tym setupie musiało szlifnąć zwrotnice i zebrać jarzmo 4mm by to działało a tu wsio pasi? Czyżby była taka inna piasta w passacie a ona w audi?? Skoro zwrotnice mają ten sam nr?? Zauważyłem że piasta z w8 jest jakby grubsza od zwykłej z a4 ale nie wiem jak to jest w S4 czy jest taka sama jak w w8?? Okazało się że jest inna inna piasta. W w8 dzwon tarczy jest 52.2 Edytowane 18 Stycznia 2020 przez przemolll
Dev Opublikowano 18 Stycznia 2020 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Wyższe piasty, takie same jak w A6 C5 polift
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się