midoz Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że podczas hamowania na suchej nawierzchni czuję pulsowanie (nie na pedale). Przypomina to załączanie się ABSu Wydaje się jakby krzywe były tarcze, nie przypominam sobie, żebym wjechał w jakąś dziurę...;/ Da się to odczuć nie tylko przy nagłym hamowaniu, ale rónież jak dojeżdzam do świateł i spokojnie hamuje. Jeżeli zwalniam z 100 do 60 przed zabudowanym nie da się tego odczuć. -Tarcze i klocki z tyłu wymieniałem 20 tyś temu (ATE, 2012r), na przodzie jest jeszcze ok. -Płyn hamulcowy wymieniony 12000km temu (kwiecień 2013), brak wycieków -W listopadzie kupiłem nowe oponki zimowe Fulda Montero 3. -Nie zapala mi się żadna kontrolka -Pedał nie twardnieje -Nie zauważyłem spadku siły hamowania -Nie ściąga podczas hamowania -Nic nie piszczy Macie jakieś pomysły? Jest ktoś może z Radomia z VAGiem?
Dev Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Zle ustawione czujniki wzgledem koronek Co grzebales przy zawieszeniu ????
midoz Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Opublikowano 24 Lutego 2014 Przy zmianie rozrządu, opuścili mi jeszcze zawieszenie, żeby dostać się do miski.
Sivy86 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Masz to samo co ja czyli któryś czujnik ABS Ci wariuje. Podłącz Vag i Ci pokaże który.
Grabek94 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Jeśli kolega Dev mógłby powiedzieć co może być przyczyną takiego zachowania to by było świetnie. U mnie był gwint wkładany i własnie coś takiego sie dzieje, ze hamuje normalnie a potem sie kopie w pedał przed samym zatrzymaniem w szybkim tempie.
Dev Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 sprawdz odległosć czujników od koronek innej przyczyny nie bedzie
solpeusz Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 sprawdz odległosć czujników od koronekinnej przyczyny nie bedzie Też mi się wydaje, że któryś czujnik. Niekoniecznie źle ustawiony, wystarczy zabrudzona koronka lub czujnik smarem i ABS już wariuje
Sivy86 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 No wlasnie. Jestem po wymianie przegubu akurat w kole gdzie wariował ABS. Jak wymontowałem przegub to pełno bylo syfu na czujniku i juz na oko bylo widać ze byl za daleko koronki. Oczyściłem, wbiłem głębiej delikatnie i problem zniknął.
midoz Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 Spolerowanie tarcz oraz oczyszczenie piast pomogło ;]
horny devil Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Trochę się podczepię pod temat. Mam ten sam problem w lewym tylnym kole. Macie Jakiś sprawdzony sposób na to? Koronkę oczyściłem a z czujnikiem to co chwila go przesuwam to głębiej to płycej ale nie potrafię tego ustawić optymalnie :/ Dodam że ośka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się