Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jednomas z tarczą 240mm do 1.8T.


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

uprzedze tomika u nas jest na płasko

co do tarczy ze sprezynkami, ja mam od RS4 b5 tarcze i miala sprezynki, mozesz poszukac tarczy od S4ki i tez bedzie miala sprezynki

co do jeszcze tej powierzchni, no wlasnie, jakby byl taki rant na ktorym montowany bylby docisk, zwiekszyla by sie grubosc calego zestawu, bylo by blizej jak na ori dwumasie, ale zastanawiam sie czy nie oslabilo by to calego sprzegla, bo jak jest na plasko sprzeglo bierze jak gdyby natychmiast, a tak jego reakcja mogla by sie opoznic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odp. akurat że płasko to oki(rozwiało to moje wątpliwości). Ale tu znowu problem bo samą tarczę od s4/rs4 według strony ic też nie idzie kupić a cały zestaw mi nie potrzebny. Poza tym sama tarcza od 2,5 v6 tdi z pewnością jest tańsza, chyba trzeba używaną kupić obić i całość do radomska...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup uzywke z 2.5tdi i obij kewlarem.

moje audi na tym sprzegle pociągnęło pełnego TIRa :polew: :polew: :polew:

Nawet smrodu nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba tak zrobię, tylko to czasu zajmie.....czekać na używkę, obić używkę....potem wysłać do radomska. Wszystko czas....powiem tak nawet docisk Luk który masz ciężko był zdobyć i jak jutro zamówię to dopiero na środę będzie 360 zł. Napisz mi jeszcze czy miałeś jakieś problemy z wysprzęglikiem?? bo mi po założeniu kompletu od 1Z płyn wyleciał gdyż bardziej się wysuwał, ale nowy oring i jest ok(przed programem sprzęgło z 1Z ogarniało ale jak pojechałem na strojenie to się poddało i od 5000 tysi już uciekało, próbowaliśmy parę razy z nadzieją że sklei ale niestety, a co mam zrobione to wydech przelot 2,75-->2,5 na końcówce remusa komorowej,wkładka pipercross,TIP ,IC , turbo hybryda z kołem kompresji od k04/wydechowe k03s, dv hybryda properfekt,wtryski 380) Tak czy siak widzę że gra warta świeczki z tym sprzęgłem skoro takie numery można robić. Tak jak patrzę po zdjęciach to na necie z kompletami docisk,sprzęgło do Lt 2,8 to widać jakby cześć dociskowa była głębiej niż ta która przylega to zamachu....może tak to tylko wygląda? a np LT 2,5 już na zdjęciach na równo wychodzi....pozdroi dzięki za info

Edytowane przez ak47apofis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie plastikowy wysprzeglik sie rozlecial po kilku wcisnieciach zaraz po montazu :kox: :kox:

zastapilem go starszym aluminiowym, musialem tylko koncowke zarobic na aucie tak jak przewody hamulcowe sie zarabia, minus taki ze pompka sprzegla zostala tez jeszcze plastikowa ale pol roku juz jezdzi i jeszcze sie nie rozleciala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarczę będę miał na jutro i docisk również, tarcza na miejscu obita będzie okładziną organiczną w lublinie 1 dzień a docisk plus koło do radomska. Mr. z radomska che żebym mu podał średnicę sprzęgła....to mu mówię 240mm a on mi pytanie jeszcze jakąś drugą średnicę ażeby wiedzieć gdzie zebrać koło... o co be?? Jak wszystko dobrze pójdzie to w przyszły poniedziałek opcjonalnie wtorek hamownia i zobaczymy ile hybryda od turbo bogdana pociągnie....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mu wyslac tarcze, docisk i koło.

wówczas ogarnie Ci to bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mu o podtoczenie na kole na sprezyny tarczy zeby te nie rysowaly powierzchni zamachu


inaczej mozna powiedziec ze bedzie to podtoczenie o srednicy takiej jak srednica wewnetrna powierzchni ciernej tarczy, na glebokosci okolo 3mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czaje bazę panowie...czyli wewnętrzna, tam gdzie się zaczyna początek tarczy ciernej tarczy sprzęgłowej patrząc o środka. Co 3 głowy to nie jedna...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, moze byc powiedzmy 1-2mm mniejsza niz faktyczna srednica wewnetrzna okladziny zeby nie bylo na rowno z tarcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak wygląda kwestia komfortu użytkowania przy przesiadce na tarczę + docisk z AWXa ? Samo sprzęgło będzie chodziło lekko/ciężko? Jeżdżę sporo po mieście i jak to jest dosyć sztywne sprzęgło to będzie ciężko się przestawić. Pytam tylko przy zmianie tarczy i docisku bez dwumasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry , tarcza obita i wszystko wysłane do radomska...Dev pytanie do Ciebie,czy wymieniałeś wysprzęglik na metalowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak wygląda kwestia komfortu użytkowania przy przesiadce na tarczę + docisk z AWXa ? Samo sprzęgło będzie chodziło lekko/ciężko? Jeżdżę sporo po mieście i jak to jest dosyć sztywne sprzęgło to będzie ciężko się przestawić. Pytam tylko przy zmianie tarczy i docisku bez dwumasy.

Powiem Ci że ja przejechałem na zwykłym dość dobitym sprzęgle jakieś 60kkm, ostatnio się rozsypało. Założyłem z AWXa, dwumas ten co miałem, i o dziwo chodzi dużo lżej niż stare.

Może po prostu było już na tyle zużyte że od dawna chodziło ciężej, ale tak czy siak to z AWXa jest cacy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wysprzęglik walną w czasie próby odpowietrzenia, odpowietrznik wystrzelił....jest metalowy. Sprzęgło łapie masakrycznie z dołu i klei nie miłosiernie....jedyne co, słuchać łożysko po puszczeniu pedału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje doświadczenia z zestawem o którym tu mowa....wysprzęglik plastikowy ustąpił...wywaliło odpowietrznik przy próbie odpowietrzenia, wymiana na metalowy stała się koniecznością, sprzęgło bierze z dołu i bardzo mocno klei(strzały ze świateł),pedał twardszy. Biegi zapina się zacnie w porównaniu ze zmęczonym dwumasem. Ale dłuższej jeździe albo po strzelaniu z kapcia słychać łożysko wyciskowe po puszczeniu pedału sprzęgła... :( Ciekawe jak to wpłynie na żywotność takowego łożyska...? Jakieś sugestię. pozdrawiam

Sry za dwa podobne wpisy, nie odświeżyło mi strony i sądziłem że poprzedni się nie dodał.

Edytowane przez ak47apofis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o lozysko sie nie martw, ma delikatnie wiekszy luz i po puszczeniu sprzegla po prostu calkowicie wisi na łapie i dlatego drga/rezonuje - tak mysle
ja zrobilem juz pewnie z 6000km i jest cały czas ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest cisza, ale będę musiał rozebrać tylny dyfer z Torsenem w srodku.

jak strzele ze sprzegła to słyszę uderzenie w tylnym moście.

Przy normalnej jezdzie tego nie ma, no chyba ze podpora wału sie odzywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...