kamerok Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Witam koledzy, powiedźcie mi czy to możliwe żeby na bagnecie wskazywało aż tyle oleju: dodam że sprawdzałem poziom oleju zaraz po zgaszeniu silnika i po godzinie od zgaszenia, auto stoi w poziomie w garażu wiec żadne pochyłości nie wchodzą w grę. Boje się że ropa dostaje się do silnika co wy na to? Jak kupiłem auto jakieś 5mc temu to wszystko było ok oleju było nawet troszkę za mało zmieniłem olej i było ok, dziś zauważyłem dopiero taki poziom oleju nie wiem jak długo już trwa taki stan, pomóżcie proszę
karbonek Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Ropą na pewno nie, może destylatem ropy, czyli olejem napędowym. Podziwiam ludzi, którzy leją ropę do diesla i jeżdzą
Duch^ Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Nawet nie czekaj szybko jedz na wymianę oringów pompowtryskiwaczy i wymianę oleju bo będziesz miał duże koszta. Wałki rozrządu i tak w tych autach mają ciężko.
kamerok Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Tak myślałem że to mogą być uszczelniacze, a może być jeszcze jakaś przyczyna mam np. klejony i zaklepany króciec na pompie tandemowej więc było coś kombinowane też tam czy gdzieś tamtędy przez napęd pompy coś może się przedostawać? pojadę zmienić te uszczelniacze, jakie są mniej więcej koszta uszczelniaczy i robocizny?
adrian998998 Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Zaczałbym od oringów i sprawdzenia vacu bo bywało tak że puszczały paliwo do oleju...
Duch^ Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Adrian ma racje vacum jeżeli jest na oringach nie na uszczelce metalowej to też może puszczać chyba że ktoś już zdejmował vacum i nie zmienił uszczelki to w każdym przypadku może puszczać.
kamerok Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Vacum na pewno było rozbierane bo poprzedni właściciel opowiadał że nagle stracił hamulce, wiec wiadomo podciśnienie mu padło pompa na pewno była demontowana tylko nie wiem czy ktoś to zrobił dobrze na nowych uszczelkach. Jeszcze mam przy okazji tak że ciężko pali czasami jak postawie przodem do góry paliwo się może z niej cofać. ---------- Post dopisany at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ---------- mam tu jeszcze foto ostatnio zmieniałem synchronizację z -5 przestawiłem na około -0,6 widzicie coś po tych zdjęciach: logów nie będe robił z wiadomych przyczyn szkoda mi silnika
Duch^ Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 No coś słabiutko na 4cylindrze z PD więc tak: wymień uszczelkę na vacum między głowicą a nią i do tego komplet uszczelek do PD + regulacja PD i możliwe że będzie ok
kamerok Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Dzięki odezwę się czy się udało Pozdrawiam
Biszczan Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Jakie masz teraz spalanie po zmianie synchro ? U mnie jest 0.40 l/h to trzykrotnie mniej niż u Ciebie na kącie -5.0...
kamerok Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Cześć. nie wiem jakie teraz po synchro niby pokazuje 0,6 może jeszcze spadnie po wymianie a jak nie to bd szukał przyczyny, nie jeździłem nic po synchronizacji bo tego samego dnia zauważyłem olej, ale wiadomo będzie większe bo leje ropą w silnik ale na poniedziałek jestem ustawiony z mechanikiem na wymianę, a co coś mam nie tak teraz ze spalaniem? 0,6 to chyba nie tak dużo widziałem tu na forum 0,4/0,6
Biszczan Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Teraz masz jak najbardziej ok Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
kamerok Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 Witam koledzy dziś byłem u mechanika zmienił uszczelniacze na PD, pompe vacum, olej, filr oleju, pompa była zmasakrowana jak ofotkuje pompę to wrzucę zdjęcia;) ale mam kolejny problem mechanik jak odpalił auto to kazał mi przyjechać coś się tłucze pod silnikiem nie wygląda jak dwumas bo tłucze się pod misą mechanik mówi że to może być pompa oleju ale nie jest pewny mówi że trzeba by było zdjąć misę i sprawdzić czy to pompa czy panewki, koledzy jak myślicie czy to może być pompa czy coś innego?
Fido Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Hmmm.Na odległość nikt ci nie powie. Wal na kanał i obsłuchać gdzie stuka. Może śruba jakaś leży na pokrywie dolnej silnika i się tłucze.
kamerok Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 Dziś lub jutro ma jeszcze ściągać misę, dodam jeszcze tyle ze mechanik spuścił 7 litrów "oleju" ze silnika a jak wiemy wchodzi tam coś ponad 4 więc ze 3 litry to było paliwo, będzie patrzył na panewki i na pompę a mam takie pytanie jeśli to była by pompa to co lepiej kupić ori pompę nową za 800 ori używkę za 170 czy jakąś maxgear nową z allegro za 200? dźwięk mi nie wygląda na śrubę tłucze cyklicznie w zależności od obrotów silnika
machina Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Pompę tandem to zamontuj firmy Bosch, może być używka z młodszego rocznika z końcówką M. Żadnych podróbek!
kamerok Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 Tantem pompę już mi założył: Bosch końcówka C od passata B5FL używka 180 zł ale mi chodzi o pompę oleju pod misą po zmianie oleju zaczęła się tłuc bardzo, jak silnik był zalany do pełna starym olejem i paliwem to było cicho nie tłukło się ale po zmianie oleju, jak mechanik odpalił to zaczeło się strasznie tłuc po misą olejową on mówi że to pompa lub panewki ale raczej pompa ---------- Post dopisany at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany at 17:08 ---------- Gość z Allegro oferuje mi Meyle za 230 (nowa olejowa) jak myślicie dobra pompa? lepiej kupić Meyle niż używkę ori?
Duch^ Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Meyle HD to dobre zamienniki możesz wrzucać za tą cenę uważam. Ciekawe może to vacum nowa stuka? Otwórz korek oleju i posłuchaj czy to nie ona. Miejmy nadzieję że to nie panewki ..
kamerok Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Opublikowano 6 Marca 2014 Vacum nowe ładnie pracuje i ogólnie góra silnika pracuje przyjemnie, mechanior mówił że wałek rozrządu zdrowy, ktoś tam coś robił przed nami, natomiast dół silnika tłucze się słychać dwumasa w skrzyni i przykładając głowę do misy olejowej też coś stuka tak synchronicznie trochę tak jak by łożysko nawt stojąc 3 metry od auto dźwięk jest niepokojący jakby się coś miało zaraz urwać no nie wiem dziś rozbiera dół silnika pochwalę się co z tego wyszło byle nie panewki na korbie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się